abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:46:50 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215376595
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Het waren jouw 80 centen denk ik, ik had het maandag al gedaan :Y)
Ik maandag ook, en gisteren, en vandaag last minute nog een keer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215376606
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik maandag ook, en gisteren, en vandaag last minute nog een keer :')
oh _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215376733
Niet gestemd. Wel met de uitslag eens.
pi_215407624
Eindelijk bij kunnen kijken. Wat was de laatste week oervervelend en saai zeg. Nu zat er al 0,0 druk achter om iets fatsoenlijk af te maken, maar dit spande toch wel de kroon. De "finale" voor 99% doorgespoeld en zelfs daar duurde het einde veel te lang van en was weer ontzettend doorzichtig opgezet. Had dan voor de show 3 deuren neergezet waar ze tegelijk doorheen moesten. Met het niet open gaan bij Kelly en Unu wist iedereen sowieso voldoende.

Ook bizar dat er geen enkele oud deelnemer bij gehaald was en van de familie hoefde je het ook niet te hebben, ook 2 halve paarden en een kip.

Terechte winnaars in ieder geval gezien de stellen die nog meededen. Kelly en Unu hadden nog ergens wel een gunfactortje omdat ze in ieder geval de handen uit de mouwen staken, los van het gekonkel. Kaylee en Leroy gewoon verschrikkelijke mensen die amper iets hebben uitgevoerd en puur op basis van slijmen zover zijn gekomen. Heerlijk om die af te zien druipen met hun grote mond.

Al met al voor mij wel voor herhaling vatbaar met wat aanpassingen. Op zijn minst consequenties aan het missen van deadlines en het hele stemmen moet ook anders om te trachten te voorkomen wat er nu gebeurde. En eens kijken of het dan net wat beter wordt. Al ben ik bang dat het snel nog meer op het Blok gaat lijken en die formule kennen we nu wel, dat seizoen viel dit jaar ook ontzettend tegen.

@Leandra Heb je Daniel en Kisha er ook al echt zien wonen??
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:53:10 #205
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215407967
Ze hadden een hele vervelende opzichter moeten hebben, Wim was veel te aardig. Hoe vaak hij wel niet heeft gezegd dat ze moesten aanpoten… Ik moet denken aan Het Blok Australië: daar rennen ze de benen uit hun lijf.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:43:25 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215408405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:21 schreef GereDathan het volgende:
Eindelijk bij kunnen kijken. Wat was de laatste week oervervelend en saai zeg. Nu zat er al 0,0 druk achter om iets fatsoenlijk af te maken, maar dit spande toch wel de kroon. De "finale" voor 99% doorgespoeld en zelfs daar duurde het einde veel te lang van en was weer ontzettend doorzichtig opgezet. Had dan voor de show 3 deuren neergezet waar ze tegelijk doorheen moesten. Met het niet open gaan bij Kelly en Unu wist iedereen sowieso voldoende.

Ook bizar dat er geen enkele oud deelnemer bij gehaald was en van de familie hoefde je het ook niet te hebben, ook 2 halve paarden en een kip.

Terechte winnaars in ieder geval gezien de stellen die nog meededen. Kelly en Unu hadden nog ergens wel een gunfactortje omdat ze in ieder geval de handen uit de mouwen staken, los van het gekonkel. Kaylee en Leroy gewoon verschrikkelijke mensen die amper iets hebben uitgevoerd en puur op basis van slijmen zover zijn gekomen. Heerlijk om die af te zien druipen met hun grote mond.

Al met al voor mij wel voor herhaling vatbaar met wat aanpassingen. Op zijn minst consequenties aan het missen van deadlines en het hele stemmen moet ook anders om te trachten te voorkomen wat er nu gebeurde. En eens kijken of het dan net wat beter wordt. Al ben ik bang dat het snel nog meer op het Blok gaat lijken en die formule kennen we nu wel, dat seizoen viel dit jaar ook ontzettend tegen.

@:Leandra Heb je Daniel en Kisha er ook al echt zien wonen??
Neuh, volgens mij krijgen ze ook eind deze week pas echt de sleutel, maar ik ga er vanuit dat ik ze vanzelf een keer tegenkom.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215408880
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hadden een hele vervelende opzichter moeten hebben, Wim was veel te aardig. Hoe vaak hij wel niet heeft gezegd dat ze moesten aanpoten… Ik moet denken aan Het Blok Australië: daar rennen ze de benen uit hun lijf.
Mwoah, hebben we het al eerder over gehad dacht ik. Niets mis met een aardige opzichter wat mij betreft. Maar die had de opleveringen niet moeten doen, daar moet je gewoon een echte jury voor neerzetten.
pi_215413945
De consequentie van missen van deadlines had moeten zijn dat het dan voor ze afgemaakt werd door professionals. Dat kost geld wat van je budget af gaat, waardoor je steeds minder mooie materialen kan kopen. Deadlines halen wordt zo in een ieders belang.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:21:17 #209
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215414451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef NedKelly het volgende:
De consequentie van missen van deadlines had moeten zijn dat het dan voor ze afgemaakt werd door professionals. Dat kost geld wat van je budget af gaat, waardoor je steeds minder mooie materialen kan kopen. Deadlines halen wordt zo in een ieders belang.
Dat zou ik zonde vinden van het huis. Ik zou dan eerder kiezen voor gekort worden op hun weekgeld. Dat doet wonderen.
pi_215476675
Ik vond het een leuk programma om te volgen. Gun het stel de overwinning. Vraag mij wel af hoe ze er over vijf jaar instaan, ze zitten qua werk ook vast aan die omgeving.
  woensdag 25 december 2024 @ 12:29:08 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215996644
Uit de lokale krant van afgelopen zaterdag:

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215996882
Aflevering 3 cudogham act :')
pi_216394701
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:38 schreef Leandra het volgende:
Over de voice-over gesproken, die verdient wel een complimentje hoor, die was scherp, sarcastisch en grappig en daarmee ronduit geweldig O+
is dezelfde als bij geer en goor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')