Dominique en Evaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan niet op de namen van één afgevallen koppel komen: Roberto/Katja, Dominique met vriendin en wie was het laatste koppel?
De stemmers misschien, de kijkers niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch zal dat (helaas) veel stemmers aanspreken denk ik. Voor de kindjes.
Ach ja, Melanie en Hans.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dominique en Eva
Melanie en Hans/Harry/Henk/Weetikveel met 40 jaar ervaring.
Ik ook, als het op het dorpsplein was dan was ik er even naartoe gegaan, maar het is als het goed is bij het huis zelf, daar is het zinloos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:16 schreef NedKelly het volgende:
Ik heb onverwachts toch best wel zin in de uitzending van vanavond, ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen.
Ik zal er wel even flink sacherijnig van zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Kelly en Uno winnen gaat er hier iets over het balkon.
Vraag me af of die stellen erbij zijn. Roberto post nu soms in de fb groep van eigen huis en die was gestopt met kijken naar het programmaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
En vanavond kijken we natuurlijk ook weer aan tegen Melanie en Hans. Die sportieve Hans die gelijk vertrok toen hij tegengas kreeg. Hebben we ze gemist? Nee, we hebben ze niet gemist. En ons aller Eva zal er ook zijn. Eva heeft Gilles de la Tourette, daarom scheldt ze zo.
Dat zal wel in hun contract staan dat ze bij de finale moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag me af of die stellen erbij zijn. Roberto post nu soms in de fb groep van eigen huis en die was gestopt met kijken naar het programma
Ja dat is ook zo, we gaan het zien (in die zelfde groep hadden Kisha en Daniel meer dan 90% van de stemmen)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal wel in hun contract staan dat ze bij de finale moeten zijn.
De enige die iedere dag ook zonder klus ervaring hard hebben gewerkt. Hopelijk winnen zequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Kelly en Uno winnen gaat er hier iets over het balkon.
Nou Uno en hard werken…quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De enige die iedere dag ook zonder klus ervaring hard hebben gewerkt. Hopelijk winnen ze
Is dit als humor bedoeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
En vanavond kijken we natuurlijk ook weer aan tegen Melanie en Hans. Die sportieve Hans die gelijk vertrok toen hij tegengas kreeg. Hebben we ze gemist? Nee, we hebben ze niet gemist. En ons aller Eva zal er ook zijn. Eva heeft Gilles de la Tourette, daarom scheldt ze zo.
Prima, als jij denkt dat het "grappig" is om te zeggen dat iemand Gilles de la Tourette heeft dan zal dat wel.quote:
Daar brandt nu niks, was 2 uur geleden al hartstikke mistig, dus alles heeft een laagje vocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:46 schreef NedKelly het volgende:
Die tuin gaat straks nog in de fik denk ik.
Dat waren ze om 19.15 al aan het oefenen, toen zijn we even langsgefietst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef Marrije het volgende:
Zo'n finale is eigenlijk niet aan mij besteed. Al die herhaling en lauwe praatjes tussendoor.
Leuk dat ze voor het huis staan.
Je woont daar vlakbij? Leuk, heb je tussendoor kunnen spieken. Gelukkig zit Voorthuizen niet met Kelly opgescheept.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren ze om 19.15 al aan het oefenen, toen zijn we even langsgefietst.
Niet meer in Schubbekutteveen, zoals 11 jaar geleden, dat was ook op fietsafstand trouwens, toen deed ik ook al in Voorthuizen boodschappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je woont daar vlakbij? Leuk, heb je tussendoor kunnen spieken. Gelukkig zit Voorthuizen niet met Kelly opgescheept.
Groetjes van Soury erop die heeft op jullie gestemdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:31 schreef Leandra het volgende:
Van de week even een "Welkom" kaartje in de bus doen.
Nee door het gekonkel en vals zijn tegen hun en achter hun rug om door die k2.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké
Dat is wel fijn. Viel na die klap op zijn kop wel te verwachten
Soneal heeft hem al geschreven en in een enveloppe gedaan, en wat heel grappigs op de enveloppe getekendquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Groetjes van Soury erop die heeft op jullie gestemd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal heeft hem al geschreven en in een enveloppe gedaan, en wat heel grappigs op de enveloppe getekend
Dit idd, ze hebben niet gewonnen omdat het hen zo gegund werd maar omdat het Kelly en vooral Kaylee niet gegund werd door hun gedrag, met name Kaylee bleek hele nare trekjes te hebben die de camera genadeloos vastlegde en die de voice-over subtiel benadrukte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee door het gekonkel en vals zijn tegen hun en achter hun rug om door die k2.
Ik stemde nog op het laatste moment en @Nostalgist zat naast me van "verspilling!!" maar ik dacht te hebben gezien dat mijn 80 cent de doorslag hebben gegeven, en nou zeg jij dat het de jouwe waren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:29 schreef Soury het volgende:
Oh wat tof, ik ben serieus blij voor ze. Had het eigenlijk niet verwacht en zag de achterban van Kelly en Unu massaal
stemmen. Gelukkig hebben mijn 80 cent de doorslag gegeven![]()
Ik gun het ze van harte [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Met zo'n voice-over weet je ook dat het productie team het feilloos ziet en besluit dat ze er achter staan om het gekonkel en gesneer uit te zenden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, ze hebben niet gewonnen omdat het hen zo gegund werd maar omdat het Kelly en vooral Kaylee niet gegund werd door hun gedrag, met name Kaylee bleek hele nare trekjes te hebben die de camera genadeloos vastlegde en die de voice-over subtiel benadrukte.
Het waren jouw 80 centen denk ik, ik had het maandag al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stemde nog op het laatste moment en @:Nostalgist zat naast me van "verspilling!!" maar ik dacht te hebben gezien dat mijn 80 cent de doorslag hebben gegeven, en nou zeg jij dat het de jouwe waren?
WTF?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |