Ja dat zat er in. Nu maar hopen dat Daniel en Kisha gaan winnen. Ik gun het die Kelly/Uno Kaylee/Leroy echt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:15 schreef Leandra het volgende:
Ergo: ze gaan Roberto volgende week naar huis sturen, de laatste week kunnen ze immers toch wel zonder zijn kennis en is het vooral decoratief.
Ze hadden goddomme iedere week de kijkers een deelnemer weg moeten laten sturen, of de kijker een stem van 33% moeten geven.
Maar ja, dan moeten de opnames ook live zijn.
Volgende keer een Big Built Brother dus John.
Of, dat Daniël de rest van de week buitenspel staat door zijn ongeluk en er daardoor al iemand weg is en ze dus niemand meer hoeven weg te stemmenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zat er in. Nu maar hopen dat Daniel en Kisha gaan winnen. Ik gun het die Kelly/Uno Kaylee/Leroy echt niet
Het punt is dat Roberto er voor de finale waarschijnlijk uit gestemd wordt door de rest. De houding van Katja tijdens het 'familiedagje' hielp ook niet echt. Ze was wel eerlijk, maar absoluut niet diplomatiek. De overgebleven stelletjes kiezen dus waarschijnlijk Kaylee. En ja, dan ben ik ook voor Daniel en Kisha.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of, dat Daniël de rest van de week buitenspel staat door zijn ongeluk en er daardoor al iemand weg is en ze dus niemand meer hoeven weg te stemmen
Maken er 4 stellen kans op het huis.
In dat geval ga ik op Robeto stemmen, anders op Daniël en Kisha.
Niemand daar is diplomatiek, het verschil is dat de anderen ook niet eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het punt is dat Roberto er voor de finale waarschijnlijk uit gestemd wordt door de rest. De houding van Katja tijdens het 'familiedagje' hielp ook niet echt. Ze was wel eerlijk, maar absoluut niet diplomatiek. De overgebleven stelletjes kiezen dus waarschijnlijk Kaylee. En ja, dan ben ik ook voor Daniel en Kisha.
Hmmmm, kan, maar Katja had ook Kelly een complimentje kunnen geven over het tegelen van de badkamer en niet piepen over die kleine dingetjes en gewoon toegeven dat je best snel kunt leren als klusser. Ze zat er gewoon een beetje bij te glunderen dat ze wat onregelmatigheden had ontdekt, dat vind ik onsympathiek.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand daar is diplomatiek, het verschil is dat de anderen ook niet eerlijk zijn.
De houding van Katja was tenenkrommend. Snap dat ze baalt dat ze weg moest, maar doe gewoon volwassen. Maak er een leuke dag van en stel je niet zo aan. Ze heeft hiermee 100% zeker hun eigen glazen ingegooid. Hoe sympathiek Roberto ook is, dit kost hun de kop.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het punt is dat Roberto er voor de finale waarschijnlijk uit gestemd wordt door de rest. De houding van Katja tijdens het 'familiedagje' hielp ook niet echt. Ze was wel eerlijk, maar absoluut niet diplomatiek. De overgebleven stelletjes kiezen dus waarschijnlijk Kaylee. En ja, dan ben ik ook voor Daniel en Kisha.
Niks raar aan, dat zie je in nagenoeg elke wedstrijd. Van de Eredivisie tot dit programma. Van Expeditie Robinson tot de lokale hockeyclub. Dat zit nu eenmaal een onderdeel van een wedstrijd cq. competitie. Het is helaas realistisch om te stellen dat het tussen Kaylee en Roberto zal gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
En het blijft een raar concept waarbij twee stellen twee weken voor de finale al in de finale staan. En de twee overgebleven halve stellen wordt gezegd, jullie hebben nog 50% kans op de finale. Te idioot wel. Roberto werkt zich uit de naad maar het lijkt er heel goed op dat Leroy alweer heeft geslijmd bij Unu en ze Roberto wegstemmen.
Als publiekstemmer heb je dan bijna geen keus meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:19 schreef Firuze60 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ja ik heb even gegoogledquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, tenminste als Natasja in Shownieuws geen leugens verteld en dat denk ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Iddquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vermoed dat Daniel en Kisha het meest gegunde stel wordt voor de overwinning. Katja heeft het verpest voor Roberto en bovendien, ze zijn geen stel.
Katja was idd niet erg sportief maar het kwam ook wel een beetje van twee kanten. Plus had het niet veel uitgemaakt verder de drie dames zaten haar al behoorlijk af te katten tijdens dat uitje. Terwijl Kelly eigenlijk keihard tegen Katja heeft staan liegen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vermoed dat Daniel en Kisha het meest gegunde stel wordt voor de overwinning. Katja heeft het verpest voor Roberto en bovendien, ze zijn geen stel.
Inderdaad, enorm irritant. Kabouter bouwmeester dikbuik viel duidelijk voor dikbil Kelly, bijna genant om naar te kijken. We weten nu als kijkers waar hij op valt, enorm opgepompte reten en lief blijven lachen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Katja was idd niet erg sportief maar het kwam ook wel een beetje van twee kanten. Plus had het niet veel uitgemaakt verder de drie dames zaten haar al behoorlijk af te katten tijdens dat uitje. Terwijl Kelly eigenlijk keihard tegen Katja heeft staan liegen.
En het verbaasd me ook nog wel dat de zweep er behoorlijk over ging bij de bouwmeesters waar Wim streng maar rechtvaardig was. Behalve met Kelly die alles op haar sloffen kon (laten) regelen. De badkamer was na zelfs 2 opleveringen nog niet goed/af maar ach... als je knipoogt zie je een stuk minder.
Ik denk een close finish tussen Kelly/Unu en Daniël/Kisha. Katja kan het inderdaad wel eens verpest hebben voor Roberto. Ik hoop zó dat Dikbil en Unu níet winnen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
Ik denk dat het allang bepaald is wie er wint. Scriptedquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk een close finish tussen Kelly/Unu en Daniël/Kisha. Katja kan het inderdaad wel eens verpest hebben voor Roberto. Ik hoop zó dat Dikbil en Unu níet winnen.
Over de zwart-wit look ben ik het eens, van zo'n aangebouwde jaren'50 bungalow valt niet veel meer te maken, door die zwart-wit uitstraling lijkt het nog enigszins modern. Er valt in zo'n huis ook geen eer te behalen, zijn gewoon muren met een dak er op. De plek en de tuin zijn de grootste meerwaarde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:44 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Kaylee is echt zon typ wat manager is gemaakt voor de "diversiteit". Ook knap hoe je zoveel op een Marrokaan kan lijken met 2 Nederlandse ouders
Ben ik de enige die de zwart-wit look echt vreselijk vind? Dat zwarte dakkapel is nog best mooi, maar dan om meteen alles zwart-wit te maken... pak dan Gelders blauw of zo als het een contrast moet zijn.
Na de 1e keer was het best handig geweest om een bouwhelm op te zetten. Was genoeg waarschuwing.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:26 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, krijgt Daniël dus 2 keer datzelfde ding op z'n hoofd
Ja, daarom denk ik dat Kaylee vrijdag niet weggestemd wordt, want dat zou betekenen dat ze niet meer in de finale zit en dan hoeft ze zaterdag geen zieltjes meer te winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:37 schreef __Fokker__ het volgende:
Programma is in het echt toch allang afgelopen?
Natuurlijk niet Makers bepalen wie er wintquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat Kaylee vrijdag niet weggestemd wordt, want dat zou betekenen dat ze niet meer in de finale zit en dan hoeft ze zaterdag geen zieltjes meer te winnen.
De winnaar wordt door het publiek bepaald
Dus er is nog geen winnaar bekend.
Goede analyse, die snotneuzen van een Kaylee en Kelly moeten niet denken dat ze de camera kunnen manipuleren. Maar vrees dat de deelnemers aan de finale al bekend zijn. Supersaaaai wel. Welke gek, buiten volgers of familie gaat in de vredesnaam betaald stemmen op dit programma?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef Leandra het volgende:
Net de aflevering van gisteren nog even weer gezien (de puber moest nog terugkijken), en dan zie je Daniël en Kisha naïef zijn, Kisha zegt dat ze voor de vriendschap gaat, terwijl Kaylee Kisha helemaal niet als vriendin ziet, zelfs neerbuigend over Daniël en Kisha stond te praten zondag met Kelly en Leroy.
En Daniël die vertelt dat hij schrok van de dingen die Katja allemaal zei... die heeft duidelijk geen flauw idee van de bagger die Kelly en Kaylee over hun medekandidaten gezegd hebben.
Als je de dingen die Katja gewoon recht in je gezicht zei al erg vindt, dan moet je behoorlijk geshockeerd zijn van de dingen die Kelly en Kaylee onderling zeiden, en niet recht in iemands gezicht zullen zeggen, zeker niet met anderen erbij.
Dan liever een Katja die recht voor z'n raap is en misschien laat merken wat ze ergens van vindt, dan een Kelly of Kaylee die in je gezicht aardig doen maar buiten beeld over je lopen te sneren.
De uitzendingen zullen een behoorlijke eye-opener zijn.
Kaylee zegt niet voor niets dat de deelnemers in het echt heel anders zijn dan op TV, die heeft dus door dat alle schijnheiligheid gewoon in beeld gebracht is.
En ja, voor haar is dat vervelend.
Hoe dan? Heb je al een keer dat ding op je kop gehad dan zou je toch wel meer op je hoede zijn als je er weer onder staat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze melken dat ongeluk wel uit zeg
Dat niet alleen, ik erger mij de tering aan die dikbuik. Hij zat heel gezellig na te tafelen met de kandidaten nadat Daniel in het ziekenhuis was beland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:53 schreef GereDathan het volgende:
Die Wim is ook maar een slappe hoor. Welke bouwopzichter staat het toe dat er aan het plafond wordt gewerkt zonder voldoende veiligheidsmiddelen? Een helm bestaat niet voor niets.
Het is tv, het is gescript etc. Die eerste tik op Daniel zn hoofd zag er ook belachelijk fake uit, kijk maar terug. Hij ging er zowat voor staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:53 schreef GereDathan het volgende:
Die Wim is ook maar een slappe hoor. Welke bouwopzichter staat het toe dat er aan het plafond wordt gewerkt zonder voldoende veiligheidsmiddelen? Een helm bestaat niet voor niets.
Ik ben je getroll wel zat, met je gelul over dat de regie bepaalt wie er wint, maar als je nou ook nog gaat lopen roepen dat zijn verwondingen fake zijn dan ga ik je posts gewoon rapporteren wegens trollen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is tv, het is gescript etc. Die eerste tik op Daniel zn hoofd zag er ook belachelijk fake uit, kijk maar terug. Hij ging er zowat voor staan.
ach, geef daar geen aandacht aan. gescript is er best veel, maar geen klappen op hoofden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben je getroll wel zat, met je gelul over dat de regie bepaalt wie er wint, maar als je nou ook nog gaat lopen roepen dat zijn verwondingen fake zijn dan ga ik je posts gewoon rapporteren wegens trollen.
Post hier lekker niet als je toch alleen maar wilt roepen dat alles fake is.
Die eerste tik niet die tweede. Die eerste hou toch op. Hij gaat er zowat voor staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ach, geef daar geen aandacht aan. gescript is er best veel, maar geen klappen op hoofden.
haha, bijna lachwekkend wat je beweert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die eerste tik niet die tweede. Die eerste hou toch op. Hij gaat er zowat voor staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |