Weggeslipt en toen uit pedaal geschotenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moest nog schakelen in laatste bocht
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
't Zal wel zijn.
Just gewoon balen.
Vrij goed Engels ook, opmerkelijk wel inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor iemand die de hele simpele Yara Kastelijn thuis naast hem op de bank heeft zitten komt hij best goed uit z’n woorden.
Het duurde 2 bochten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Flop start van Fem. Het wordt een halve ronde spannend.
Laat ik het zo zeggen. Mijn vriendin en ik zijn 2 jaar geleden gaan wandelen op/bij de mijnterrils in Maasmechelen. 2 Weken later zet ik de TV aan, blijkt er exact daar het veldrijden te zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
@:sjoerd102 heb jij ervaring met de cross in Maasmechelen?
De Roodhoofdjes hebben drie fietsen leveranciers in het veld volgens mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat Cant op een Stevens rijdt en niet op een Canyon
Nee hoor, doet ze al jaren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat Cant op een Stevens rijdt en niet op een Canyon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |