Ik hou me hieraan vast de komende 14 dagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen zal er wel een keer of 4 in staan. Met nummers als Innuendo en Don't Stop Me Now.
Guilty pleasure betekent voor mij eerder: normaal zou ik dit kutmuziek moeten vinden, maar op de een of andere manier vind ik het tóch tof. Of: ik besef dat het niet de meest briljante muziek ooit is, maar ik ga er erg lekker op. Heeft weinig te maken met de smaak van anderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat guilty pleasures een labeltje is om je onterechte schaamte voor een bepaalde voorkeur te maskeren. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, als jij iets kutmuziek vindt, mag ik het gewoon prima vinden. En omgekeerd. Daar is niks guilty aan.
Er zit wel één tof stukje in wat mist in de albumversie, maar je mist wel iets he?quote:
Absoluut nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit voelt toch meer als een eighties nummertje, vinden jullie niet?
Ik doe die gewoon het hele jaar door, maar wel met mate.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Weird Al!
Of doen we dat kutgrapje alleen met de Top 2000?
Er is nooit een moment waarop deze grap niet kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Weird Al!
Of doen we dat kutgrapje alleen met de Top 2000?
Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou zeggen dat die Oasis-boost wel meevalt. Maar dan zou ik de lijst te serieus nemen. Dus dat gaat niet door.
Moeten ze dan niet eerst eens gaan optreden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de eventuele Oasis-boost in december.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |