Ow uhm dat weet ik niet .. zeiden dat het in het centrum was van Den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net middenin. Waar woont hij dan?
Ah, ok. Toch bedankt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow uhm dat weet ik niet .. zeiden dat het in het centrum was van Den Haag.
ben daar niet bekend
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker wel!
Zelfde meegemaakt met een huisbaas die ook niks wilde vernieuwen en niks aan schimmel deed.
Je zou dan toch denken dat huurcommissie hier wel bovenop zit dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zover ik het weet doen ze ook particuliere huurders
Snap dit ook niet goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je zou dan toch denken dat huurcommissie hier wel bovenop zit dan.Of die mensen weten niet van het bestaan af.
Ja misschien zijn ze daar erg laks maar toen ze hier erachter kwamen dat de woningbouw een beetje laks deed met de lekkage fiksen waren ze er heel snel bij om ze op de vingers te tikken en toen was het ook wel snel opgelost.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap dit ook niet goed.
Je kunt toch kijken op internet wat je hieraan kunt doen.. of het juridisch loket bellen of ??..
voor je met je kop op tv gaat
Komt door de huisbaasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef Isane het volgende:
Maar schimmel aan de wc pot...zelf eens ff schoonmaken?
Meer als een figuur uit FC De Kampioenenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Tientallen pandjesZo ziet die er niet uit,
nee dat kan ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die huisbaas kan toch nooit de huurprijs met 200 euro verhogen daar zit regels toch aan verbonden.
Jep, 2 verschillende uitsprakenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
Andere kant van het verhaal..
wie oh wie spreekt de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |