SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, dat is niet slechts aan de woningbouwvereniging. Dat is aan alle eigenaren. Op de kadastrale tekening is ook duidelijk te zien dat het bedoeld was zoals de situatie eerst was. Géén doorlopende brandgang. Die sitatie kun je als één vd mede-eigenaren vd beide stukjes (mandelige) brandgang niet eenzijdig wijzigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:50 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Maar dat is aan de woningbouw om hiervan iets te vinden, niet de rechter en al helemaal niet de achterbuurman. Maar ook als ik een woning huur mag ik gerust de hele achtertuin openbaar toegankelijk maken door gewoon geen schutting te plaatsen.
Maar mag ik als huurder mijn eigen poort en schutting verwijderen van mijn prive achtertuin?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nee, dat is niet slechts aan de woningbouwvereniging. Dat is aan alle eigenaren. Op de kadastrale tekening is ook duidelijk te zien dat het bedoeld was zoals de situatie eerst was. Géén doorlopende brandgang. Die sitatie kun je als één vd mede-eigenaren vd beide stukjes (mandelige) brandgang niet eenzijdig wijzigen.
En het is al helemaal niet aan de huurders om dat te wijzigen.
Nee, de poort van de buurman was helemaal niet van de dames die er achter woonden. En van andermans spullen moet je afblijven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:55 schreef BlauweDag het volgende:
Gingen ze iets buiten hun tuin ondernemen? Nee ze haalde een stuk schutting weg en een poort. Ik mag toch ook mijn schutting en poort verwijderen?
Het was de poort van hun eigen tuin en ze mochter achterom via de brandgang.
Nee het was de toegangspoort van 1 van de dames hun achtertuin. Hij kreeg enkel gelijk omdat de situatie gewijzigd was en niet omdat ze een anders eigendom hadden verwijderd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:05 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Nee, de poort van de buurman was helemaal niet van de dames die er achter woonden. En van andermans spullen moet je afblijven.
Nee, het was 1 vd scheidingen cd brandgang. Keurig op de perceelsgrens. Waar een poort in zat zodat de huurder achterom kon.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:06 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Nee het was de toegangspoort van 1 van de dames hun achtertuin. Hij kreeg enkel gelijk omdat de situatie gewijzigd was en niet omdat ze een anders eigendom hadden verwijderd.
Ja, de toegangspoort tot haar achtertuin en de andere poort was de toegangspoort tot de buurvrouw haar achtertuin.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was 1 vd scheidingen cd brandgang. Keurig op de perceelsgrens. Waar een poort in zat zodat de huurder achterom kon.
Nee, want het is noch jouw poort, noch jouw schutting.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Maar mag ik als huurder mijn eigen poort en schutting verwijderen van mijn prive achtertuin?
Nee, het was een eigendomsafscheiding met een poort erin.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:09 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Ja, de toegangspoort tot haar achtertuin en de andere poort was de toegangspoort tot de buurvrouw haar achtertuin.
Ja, en dat eigendom was haar achtertuin.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was een eigendomsafscheiding met een poort erin.
Het was niet HAAR eigendom. Dus moet ze er met haar tengels afblijven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:11 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Ja, en dat eigendom was haar achtertuin.
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Maar mag ik als huurder mijn eigen poort en schutting verwijderen van mijn prive achtertuin?
Dat was zijn vraag niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want het is noch jouw poort, noch jouw schutting.
Door natrekking zijn ze eigendom vd eigenaar vd grond.
Ja die snapte ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Wat was nu precies het voordeel om deel van achtertuin in te leveren om brandgang door te trekken? Het was zelfs idee van de buurtbitch die er zelf niets voor hoefde in te leveren.
Nee, dat mag niet. En zeker niet in onderhavig geval. Waarbij je rotzooit met met eigendommen door 2 mandelige percelen te verbinden waarbij dat expliciet nooit de bedoeling was en ook zo is vastgelegd in de notariële akten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat was zijn vraag niet.
Als huurder mag je de schutting op je 'eigen grond' gewoon weg halen.
Dat je er van 2 kanten bij kunt komen kennelijk..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Wat was nu precies het voordeel om deel van achtertuin in te leveren om brandgang door te trekken? Het was zelfs idee van de buurtbitch die er zelf niets voor hoefde in te leveren.
Zou maar zo kunnen dat wEls en haar ex langs andere kant weg wilden kunnen en hadden anderen geen zin in gezeik met haar.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja die snapte ik ook niet helemaal.
Nogmaals: Dat was de vraag niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. En zeker niet in onderhavig geval. Waarbij je rotzooit met met eigendommen door 2 mandelige percelen te verbinden waarbij dat expliciet nooit de bedoeling was en ook zo is vastgelegd in de notariële akten.
Wat (uiteraard) ook bevestigd werd door de uitspraak.
Ook als niet niet over onderhavige zaak gaat: een huurder heeft géén privéschutting. Natrekking..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat was de vraag niet.
Dat ging (indirect wellicht wel) niet over de zaak.
Een huurder mag prima zijn eigen privé schutting weghalen.
Misschien dat ze dan niet om hoeven te lopen met containers of fiets naar de openbaren weg ofzo? Of door het huis moeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:25 schreef JJ76 het volgende:
Jawel....quote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook als niet niet over onderhavige zaak gaat: een huurder heeft géén privéschutting. Natrekking..
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Schandalig. Zoiets doe je niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:
Hier op hofje ooit een debiel die achter z'n huis een boom had omgezaagd wegens schaduw op raam.
Hij heeft hem daarna netjes weer teruggepland.quote:
Dat valt me dan weer alles meequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft hem daarna netjes weer teruggepland.
En wanneer was de planning dat hij hem terugplantte?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft hem daarna netjes weer teruggepland.
Geintje.quote:
Er wordt in Duigen over vergaderd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En wanneer was de planning dat hij hem terugplantte?
Jij mag Snip zeggen. Of Tong. Of Herman. Eigenlijk liever Herm.quote:
Nogmaals: natrekking. Je bent als huurder géén eigenaar van de erfafscheiding, ook niet als je die zelf plaatst. Door netrekking wordt die eigendom van de eigenaar van de grond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel....
De scheiding tussen 'jouw' tuin en de brandgang is jouw schutting/erfscheiding.
Is niet van de woningbouw en ook niet van andere buren.
Wat jij daar plaatst is aan jezelf.
En als je weg gaat moet je dat zelfs weghalen want de woningbouw wil dat niet houden.
De scheiding tussen eventuele buren links en rechts is gedeeld en kun je inderdaad niet zo maar even weghalen.
Dus feitelijk gezien waren de dames geen partij in deze zaak en had dhr de woningbouw moeten aanklagen en die had op zijn beurt de dames moeten sommeren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:26 schreef Nober het volgende:
Dus omdat meneer geen eigenaar van die ene schutting is moet er daarvoor weer een aparte rechtszaak komen.
Welkom in Nederland.
Oh dat had ik hem niet gegeven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef H_T het volgende:
Jan ziet er goed uit voor een kerel van 75
Het dak is gesloopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
Is die waterkering het enige waar het over gaat? Ik val zo de aflevering in
Dan is het wel een flut klacht
Tot nu toe wel.. mag hopen dat er nog meer komt anders is het wel heeeelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
Is die waterkering het enige waar het over gaat? Ik val zo de aflevering in
Dan is het wel een flut klacht
Het heeft flink geregend ondanks de voorspelde droogte.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
waterschade gister ook al bij de rijdende rechter.
Een echte surf dudequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef H_T het volgende:
Jan ziet er goed uit voor een kerel van 75
Ik (voorlopig) ookquote:
Lekkage = lekkagequote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
De waterslang recht onder het dakbeschot leggen![]()
Gek heh dat er dan water binnen komt
Al gevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand waar in Amstelveen dit is?
inderdaad, Jan komt goed over, maar hij is de meest asociale van de tweequote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:44 schreef bianconeri het volgende:
Die Jan vertrouw ik echt voor geen meter.
Op elke vraag reageert hij met een kop als een psychopaag.
Totaal emotieloos. Lijkt mij echt geen fijn persoon.
Maar die muren bij Karel....
Als je nog zo dom bent om te roken dan is dat toch genoeg om je te laten stoppen?
JAn moet niet zeuren gewoon weg knippen wat de afscheiding over komt en hij last van heeft ,quote:
Middenhoven/Waardhuizen denk ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand waar in Amstelveen dit is?
Meneer Visser zijn vrouw was toen ook net overleden he.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag dus die nep Mr. Frank Visser
ja wtf hij ziet uit als uhmquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Tientallen pandjesZo ziet die er niet uit,
Nee hoorquote:
Ik vind hem er wel als een huisjesmelker uitzienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel als een huisjesmelker uitzien.
Vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
Die stoel in de douche suggereert meer problemen
Daarom wordt hij dus ook weggepest.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
ow 475 euro voor het centrum van Den Haag valt reuze mee
Ik ken niemand die zo'n stoel heeft om lekker op te chillen. Goeie kans dat er dus ook wat fysiek ongemak is bij Robquote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom wordt hij dus ook weggepest.
Val er net middenin. Waar woont hij dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
ow 475 euro voor het centrum van Den Haag valt reuze mee
Zeker wel!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Werkt de huurcommissie niet voor particuliere huur?![]()
Ja misschien echt een hele domme vraag maar ik heb hier een tijdje schimmel gehad omdat een lekkage boven niet op tijd werd gefikst en toen hadden hun geregeld dat ik huurgeld terugkreeg.
Zover ik het weet doen ze ook particuliere huurdersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Ama het volgende:
Werkt de huurcommissie niet voor particuliere huur?![]()
Ja misschien echt een hele domme vraag maar ik heb hier een tijdje schimmel gehad omdat een lekkage boven niet op tijd werd gefikst en toen hadden hun geregeld dat ik huurgeld terugkreeg.
Ow uhm dat weet ik niet .. zeiden dat het in het centrum was van Den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net middenin. Waar woont hij dan?
Ah, ok. Toch bedankt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow uhm dat weet ik niet .. zeiden dat het in het centrum was van Den Haag.
ben daar niet bekend
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker wel!
Zelfde meegemaakt met een huisbaas die ook niks wilde vernieuwen en niks aan schimmel deed.
Je zou dan toch denken dat huurcommissie hier wel bovenop zit dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zover ik het weet doen ze ook particuliere huurders
Snap dit ook niet goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je zou dan toch denken dat huurcommissie hier wel bovenop zit dan.Of die mensen weten niet van het bestaan af.
Ja misschien zijn ze daar erg laks maar toen ze hier erachter kwamen dat de woningbouw een beetje laks deed met de lekkage fiksen waren ze er heel snel bij om ze op de vingers te tikken en toen was het ook wel snel opgelost.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap dit ook niet goed.
Je kunt toch kijken op internet wat je hieraan kunt doen.. of het juridisch loket bellen of ??..
voor je met je kop op tv gaat
Komt door de huisbaasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef Isane het volgende:
Maar schimmel aan de wc pot...zelf eens ff schoonmaken?
Meer als een figuur uit FC De Kampioenenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
nee dat kan ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die huisbaas kan toch nooit de huurprijs met 200 euro verhogen daar zit regels toch aan verbonden.
Jep, 2 verschillende uitsprakenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
Andere kant van het verhaal..
wie oh wie spreekt de waarheid
Dat gaat niet zomaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:55 schreef StephanL het volgende:
Als je geld op verliest, dan kan je hem ook er uitzetten
Als ik het straatnaambordje op de achtergrond goed heb gelezen woont hij in de buurt van de Fahrenheitstraatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net middenin. Waar woont hij dan?
We wachten op een expertquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
Ik geloof wel dat er misschien wat achterstallig onderhoud is maar zo'n smerig bende lijkt mij toch echt een schuld van de huurder
Dank!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik het straatnaambordje op de achtergrond goed heb gelezen woont hij in de buurt van de Fahrenheitstraat
Dat betwijfel ik.quote:
Idd ja. Ff doekje over alles heenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
Ik geloof wel dat er misschien wat achterstallig onderhoud is maar zo'n smerig bende lijkt mij toch echt de schuld van de huurder.
Dat denk ik ook. Alles ziet er groezelig uit; dat is niet de schuld van de verhuurder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
Ik geloof wel dat er misschien wat achterstallig onderhoud is maar zo'n smerig bende lijkt mij toch echt de schuld van de huurder
Dicht bij het centrum en het strand was de bewoording.quote:
Het komt terug wordt er meerdere malen gezegd.quote:
Koop breekt geen huur. Die mensen hebben nog tijdelijke huurcontracten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Zie de laatste tijd genoeg meldingen van mensen die hun huurhuis uitmoeten omdat het verkocht wordt. Maar goed dat is verkoop en ben geen expert,
Het werd verteld als niet te ver van het centrum en niet te ver van het strand door Viktorquote:
"Niet ver vh centrum en niet ver vh strand" (heb tijdens de reclame ff programma va de start gekeken).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dicht bij het centrum en het strand was de bewoording.
Eens keer wat anders.quote:
Het is wel vermaak ja, maar heb een beetje medelijden met de huurder, die man heeft duidelijk hulp nodig.quote:
Ouderwets.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:03 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja bijzonder...gaat toch het riool in?
Toilet zoals in Griekse hotelsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:04 schreef Isane het volgende:
Oh wc heeft geen directe riool aansluiting?
Via een buis die te smal is voor een fatsoenlijke Hollandse drolquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:03 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja bijzonder...gaat toch het riool in?
volgens mij is daar niks over gezegd?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook even gemist wat daar mis mee is.
Nee, 2 kamers totaal, woonkamer en keuken.quote:
Gewoon naast het aanrecht, onder het dartbordquote:
Je gelooft zus Saskia niet begrijp ik?quote:
Grapje toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, 2 kamers totaal, woonkamer en keuken.
Je zag toch hoe snel het ging toen Victor even uit verveling bezig ging.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gelooft zus Saskia niet begrijp ik?
Die is er niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook even gemist wat daar mis mee is.
Ja, ben de "badkamer" vergeten sorryquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ben de "badkamer" vergeten sorry
quote:
Ja, dat zal bij zus Saskia ook zo geweest zijn. Die maakt(e) schoon voor haar broer. Maar het (de schimmel) komt terug zegt ze.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag toch hoe snel het ging toen Victor even uit verveling bezig ging.
Zijn vrouw heeft hem verlaten, hij deed niets in de huishoudingquote:
Telt niet als kamer bij het benoemen een hoeveel kamerwoni g het is. Dus je zei het goed: het is een 2-kamerwoningquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, ben de "badkamer" vergeten sorry
Ja weet ik hoor, was meer sarcastischquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Telt niet als kamer bij het benoemen een hoeveel kamerwoni g het is. Dus je zei het goed: het is een 2-kamerwoning
Owhquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor, was meer sarcastisch
Ik moet ook altijd huilen als bij de buren iets niet opgelost wordt.quote:
Volgens mij was dat 14 jaar geleden al weinig voor zo'n locatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
Rob is door Anton van straat gehaald. Betaald al jaren ¤475 per jaar inclusief gwl. Beetje ondankbaar wel van Rob, ondanks dat het huis wel een krot is.
Wat voor locatie precies volgens jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 14 jaar geleden al weinig voor zo'n locatie.
Ik vind dat er ook best iets van gezegd mag worden dat hij dat huis niet schoonmaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
zus maakt iedere maand schoon
maar doet het niet door het getreiter![]()
Zij doet het wél, Rob doet het niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
zus maakt iedere maand schoon
maar doet het niet door het getreiter![]()
Oh dacht dat ze zeiden dat dit vlakbij het centrum en het station was.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor locatie precies volgens jou?
ja! hij zet net ook nog iets van ; iedere maand schoonmaken en dan nog schimmelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook best iets van gezegd mag worden dat hij dat huis niet schoonmaakt.
Maar zijn zus doet dat wel. Zegt zij i.i.g..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook best iets van gezegd mag worden dat hij dat huis niet schoonmaakt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij doet het wél, Rob doet het niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Ama het volgende:
Nou hij mag er gewoon een teringbende van maken.
Dat is wat jij eruit haalt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Ama het volgende:
Nou hij mag er gewoon een teringbende van maken.
Ja ik vind het wel bijzonder dat hij daar gewoon niks over heeft gezegd behalve dat het geen reden is om iemand eruit te zetten. Rob een beetje motiveren om dat huis schoon te houden was niet verkeerd geweest.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wat jij eruit haalt?
En dat is ook wat jij eruit haalt?quote:
Waar heeft hij gezegd dat Rob dat huis wel een beetje schoon mag houden?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is ook wat jij eruit haalt?
Hij zei alleen dat er onvoldoende werd schoongemaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel bijzonder dat hij daar gewoon niks over heeft gezegd behalve dat het geen reden is om iemand eruit te zetten. Rob een beetje motiveren om dat huis schoon te houden was niet verkeerd geweest.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is ook wat jij eruit haalt?
Vreemd, wat mij betreft. Dat is namelijk niet wat de conclusie vd rechter was.quote:
Dat snap ik serieus niet. Hoe haal je dat eruit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |