SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien moeten ze eens wat topics van haar naar VER plaatsenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:06 schreef greysbones het volgende: [..] Eeuwig zonde van dit deel van FOK! Dergelijke mensen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ze doet niet iets wat niet magquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens wat topics van haar naar VER plaatsen
Dat is het probleemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mwa dat misschien niet maar tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doet niet iets wat niet mag
Dat is het probleem
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ben het wel met je eensquote:
Maar qua policy doet ze niks verkeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mwaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doet niet iets wat niet mag
Dat is het probleem![]()
Ahh dan ken ik mquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die was het ook![]()
Een stoommaaltijd
Lekker issie![]()
Ik had ook n stoommaaltijd
Vega pasta pesto♡♡♡♡![]()
Is dat die tortellini formagio ofzo?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh dan ken ik m
Lekker issie![]()
Ik had ook n stoommaaltijd
Vega pasta pesto![]()
Ja wel een windjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fris windje en een beetje zon tussen door
Maar heb toch nog weer wat bomen kunnen snoeien
Nee gewoon pasta pestoquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is dat die tortellini formagio ofzo?
Met courgette spinazie en tomaatjes♡♡♡♡![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Damn ik hoor dingen die er niet zijn.
♡♡♡♡![]()
En hoeveel moet je nu nog?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wel een windje
Maar heb toch nog weer wat bomen kunnen snoeienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kloptquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee jij bent geen trollmaar Paul
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat doe je met al je bomen? Snoeien?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
11 Linde bomen
En dan de fruitbomen nog![]()
Ja alle lindebomen moeten gesnoeid wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat doe je met al je bomen? Snoeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En de catalpa’s
Maar die heb ik al gedaan
En dan de fruitbomen nogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja alle lindebomen moeten gesnoeid wordenHeb je toevallig buurmeisjes die Liesje en Lotje heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja alle lindebomen moeten gesnoeid wordenDat is een hoop werk. Maar uitbesteden zal waarschijnlijk behoorlijk duur zijn. SuccessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je toevallig buurmeisjes die Liesje en Lotje heten?
klopt jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop werk. Maar uitbesteden zal waarschijnlijk behoorlijk duur zijn. Success
Ik heb geen idee wat het zou kosten
Maar in ieder geval veel te veel
Dan maar spierpijn
Is een stuk goedkoper
Ze is wel getiktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
En heeft Lotje inmiddels al leren lopen?
Ik heb maar 3 fruit "bomen"quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
En de catalpa’s
Maar die heb ik al gedaan
En dan de fruitbomen nogTwee citroenen en een vijg. En die zijn nog niet zo groot. Ooit wil ik een perenboom planten, maar er zijn niet zoveel peersoorten die het goed doen in dit subtropische klimaat
![]()
Raas maar lekker uit hoor jongen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
We hebben 2 grote appelbomenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 fruit "bomen"Twee citroenen en een vijg. En die zijn nog niet zo groot. Ooit wil ik een perenboom planten, maar er zijn niet zoveel peersoorten die het goed doen in dit subtropische klimaat
En een hele boel perenbomen
In de kweek 2 Citroenen maar die kan ik toch niet inde grond zetten hier omdat het toch te koud wordt
En wat kleine fruitbomen die ik nog wil verpotenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij doet niks wat niet mag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gewoon negeren mutskequote:
Hij wil heel graag aandachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik woon gelukkig ver genoeg van centraal florida dat ik er geen last van had. Hier schijnt de zon en is het onbewolktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je orkaanschade of was het niet in de buurt?![]()
Heb jij sowieso de mazzel dat er bij jou weinig tot geen orkanen langs razen of ?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig ver genoeg van centraal florida dat ik er geen last van had. Hier schijnt de zon en is het onbewolktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We kunnen altijd nog zijn mams even erbij roepen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oefquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig ver genoeg van centraal florida dat ik er geen last van had. Hier schijnt de zon en is het onbewolkt
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geen $750 voor hem dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij sowieso de mazzel dat er bij jou weinig tot geen orkanen langs razen of ?![]()
![]()
Het is alleen jammer dat je hem niet in je foe lijst kan zetten en dus altijd zijn posts moet zien. Hoewel er wel een browserextentie schijnt te zijn om bv moderators te blokkerenquote:![]()
![]()
Zal jou is ff op een lijstje zetten.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat je hem niet in je foe lijst kan zetten en dus altijd zijn posts moet zien. Hoewel er wel een browserextentie schijnt te zijn om bv moderators te blokkeren
Doe danquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal jou is ff op een lijstje zetten.
Ik heb mazzel gehad de laatste paar jaren dat orkanen meestal net afbogen als ze hier over heen zouden komen. Zoals een paar weken geleden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij sowieso de mazzel dat er bij jou weinig tot geen orkanen langs razen of ?![]()
Nou binnenkort niet meer hoor. Onlybirds is al weken niet geupdate.quote:
En je dochter woont gewoon dichtbij ?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb mazzel gehad de laatste paar jaren dat orkanen meestal net afbogen als ze hier over heen zouden komen. Zoals een paar weken geleden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is wel migrant, dus hij krijgt het volgens Trump sowieso wel.quote:
Je moet ook kijken op onlykissingbirds.comquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou binnenkort niet meer hoor. Onlybirds is al weken niet geupdate.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Te druk gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou binnenkort niet meer hoor. Onlybirds is al weken niet geupdate.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja. Om de week bij mij, andere week bij haar moeder die 10km van mij vandaan woont.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je dochter woont gewoon dichtbij ?![]()
Lijkt me echt kak als je dan wel zou moeten evacuerenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Om de week bij mij, andere week bij haar moeder die 10km van mij vandaan woont.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Betaal niet voor niks de hoofdprijs.
1 euro is niet de hoofdprijs hequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]Betaal niet voor niks de hoofdprijs.
verkeerde smileyquote:
ben onbetaalbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]Betaal niet voor niks de hoofdprijs.
![]()
Denken dat ik zoveel betaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 euro is niet de hoofdprijs he![]()
Permanent Resident. Maar ik heb er geen recht op omdat ik geen schade hadquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is wel migrant, dus hij krijgt het volgens Trump sowieso wel.![]()
![]()
Ach, als het moet, dan moet het.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me echt kak als je dan wel zou moeten evacueren![]()
EN NU IS HET GENOEG![]()
![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Kissingbird op 10-10-2024 19:44:44 ]Smile, it's free therapy.![]()
Migranten als jij maken alle resources op!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Permanent Resident. Maar ik heb er geen recht op omdat ik geen schade had![]()
MURICA!!1!11! * aeque schiet met zijn naar volautomatisch omgebouwde assault rifle in de lucht terwijl hij een adelaar nadoetOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Migranten als jij maken alle resources op!![]()
MURICA!!1!11! * aeque Schiet met zijn naar volautomatisch omgebouwde assault rifle in de lucht terwijl hij een adelaar nadoetMet een triple bypass burger in je andere hand!
![]()
![]()
Gaat het weer een beetje meneer Drögequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Migranten als jij maken alle resources op!![]()
MURICA!!1!11! * aeque schiet met zijn naar volautomatisch omgebouwde assault rifle in de lucht terwijl hij een adelaar nadoetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
@Dotteke hij heeft zijn medicatie weer niet genomen, let je wel een beetje op je zoon?
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe ist met Wilma eigenlijk?quote:
Nog geneukt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Paul is afgeleid van Paulus. Paulus is een Latijnse jongensnaam, die 'klein, gering' betekent.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Paul is afgeleid van Paulus. Paulus is een Latijnse jongensnaam, die 'klein, gering' betekent.!
![]()
Daarom compensatiegedrag?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Paul is afgeleid van Paulus. Paulus is een Latijnse jongensnaam, die 'klein, gering' betekent.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vind ik niet van Paul van Dyk en Paul Oakenfoldquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup kunnen de mannen die zo heten niks aan doen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
je hebt ze naakt gezien?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind ik niet van Paul van Dyk en Paul Oakenfold![]()
![]()
En die alcoholistische weerman dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat mot je nouquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn net als ik gewoon heel bescheidenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn net als ik gewoon heel bescheidenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nieuwe aanvulling voor de foe lijst.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij niet goed uitziet
ze stond er toch al opquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuwe aanvulling voor de foe lijst.
Alleen op de nominatielijst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar stond ik toch al opquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuwe aanvulling voor de foe lijst.
Paul
![]()
ghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij dumpte mij eerst.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt ie nu
Keihard gedumpt hier
zijn er wel meerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt ie nu
Keihard gedumpt hier![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: