Ik ken het niet. Deisyy wel:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
Wat is drievliet?
Bowlen prima maar wellicht is dat leuker
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drievliet, dat was toch wel mijn (en die van mijn kinderen) favoriete pretpark
Met larfje in het schommelschip
Daar durf ik dan wel op te gokkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Deisyy wel:
[..]
Ik heb als volwassene 2 keer mini golf gespeelt en dat was 2 keer onwijs leuk en dikke lol.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
En minigolf, vinden jullie da leuk?
Ik heb het dit weekeinde nog gespeeldquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb als volwassene 2 keer mini golf gespeelt en dat was 2 keer onwijs leuk en dikke lol.
Drievliet is leuk, maar wel met kinderen, dus we moeten ergens een paar koters van de straat plukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Deisyy wel:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drievliet is leuk, maar wel met kinderen, dus we moeten ergens een paar koters van de straat plukken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!
Ik heb het al zó lang niet gedaan, maar lijkt me erg leuk om weer te doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een groot voorstander van minigolf, love it, in de zomer lekker buiten en in de winter glow in the dark
Die wil je niet op je uitjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!
Buiten heeft mijn voorkeur, want buiten, maar dan moet het wel droog zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het al zó lang niet gedaan, maar lijkt me erg leuk om weer te doenGlow in the dark ook nog nooit gedaan, altijd buiten
Ik zal eens kijken de volgende keer, nog een bepaald merk?quote:
SBE deed vroeger iets met chips volgens mijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We hebben het er een tijdje geleden al over gehad... maar het is toch ook echt zo
Chips zijn niet meer lekker..Ze zijn te hard, en smaken niet goed...
Ik google het net ff ... En je kunt al aan het aantal suggesties zien dat half Nederland er last van heeft.
Wat een prutsers toch weer![]()
[ afbeelding ]
Tyrrell'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken de volgende keer, nog een bepaald merk?
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
SBE deed vroeger iets met chips volgens mij
Ah.. en nog gewoon bij de Jumboquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tyrrell'sBurts vind ik nog lekkerder, maar die heb ik in Nederland nooit gezien
Heb je ze weleens zelf proberen te maken?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tyrrell'sBurts vind ik nog lekkerder, maar die heb ik in Nederland nooit gezien
deze kwam van de week voorbij ... Amazing control !quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Daar hoort een filmpje bij bij die tt
Nu met wild en noten menuquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:58 schreef Soury het volgende:
Hier een keer geweest, echt een tip om een keer heen te gaan. Gemoedelijk sfeertje en je kan er lekker buiten of binnen wat drinken/eten. Wel voor in de zomer uiteraard.
https://duinparkpaasdal.nl/
Nee, zeker niet diequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
deze kwam van de week voorbij ... Amazing control !
And @:Deisyy
https://www.youtube.com/shorts/jk-ySXuvqcI
Nee! Maar wel leuk om inderdaad een keer zelf te doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je ze weleens zelf proberen te maken?
Dat zou best een leuk experiment zijn denk ik.
Exclusief hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb ook al een naam
Freschippies ©
Balgevoelquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
deze kwam van de week voorbij ... Amazing control !
And @:Deisyy
https://www.youtube.com/shorts/jk-ySXuvqcI
Dat is perfect!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:55 schreef chufi het volgende:
Mandoline principe ?
van de Bol
[ afbeelding ]
ook Bol
[ afbeelding ]
Hoezo is dat nu een paar keer per jaar?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:01 schreef Prisha het volgende:
Voor degenen in het Noorden: NU buiten Noorderlicht!!
Ik zit helaas momenteel in Hoevelaken waar het regent maar ik zie foto’s binnenstromen vanuit t noorden, Zwolle zelfs. ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |