Ik ken het niet. Deisyy wel:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
Wat is drievliet?
Bowlen prima maar wellicht is dat leuker
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drievliet, dat was toch wel mijn (en die van mijn kinderen) favoriete pretpark
Met larfje in het schommelschip
Daar durf ik dan wel op te gokkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Deisyy wel:
[..]
Ik heb als volwassene 2 keer mini golf gespeelt en dat was 2 keer onwijs leuk en dikke lol.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
En minigolf, vinden jullie da leuk?
Ik heb het dit weekeinde nog gespeeldquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb als volwassene 2 keer mini golf gespeelt en dat was 2 keer onwijs leuk en dikke lol.
Drievliet is leuk, maar wel met kinderen, dus we moeten ergens een paar koters van de straat plukken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Deisyy wel:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drievliet is leuk, maar wel met kinderen, dus we moeten ergens een paar koters van de straat plukken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!
Ik heb het al zó lang niet gedaan, maar lijkt me erg leuk om weer te doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een groot voorstander van minigolf, love it, in de zomer lekker buiten en in de winter glow in the dark
Die wil je niet op je uitjequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg kleuters en andere onvolwassenen op FOK!
Buiten heeft mijn voorkeur, want buiten, maar dan moet het wel droog zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het al zó lang niet gedaan, maar lijkt me erg leuk om weer te doenGlow in the dark ook nog nooit gedaan, altijd buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |