mooie dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Allebei de landen hebben meerdere mooie dingen te bieden.
Zoals industrietereinen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 01:25 schreef Farenji het volgende:
er niet. Vlaanderen heeft ook zeker mooie gebieden. Maar zowel Nederland als België hebben veel lelijke en saaie ge
Denk dat elk land ter wereld wel iets moois heeft. En verder is het natuurlijk ook maar waar je van houd. Hou je van de ongerepte ruige natuur van Ireland of meer van een tropisch strand?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Allebei de landen hebben meerdere mooie dingen te bieden.
En met een beetje geluk daar ook nog wat kortgerokte Chiro of Scouts meiden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
België. Nothing beats de Ardennen.
quote:
En vooral dit vind ik lekker aan belgiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
België, Nederland heeft wel wat leuke dingen, maar verder is het gewoon een graflelijk land.
De Belgische kust is wel een verschrikking jaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:06 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie kust is stukken mooier dan de onze (B) maar voor de rest denk ik toch dat onze natuur mooier is
De dames op de verwijderde fotoś waren 20-25 jaar en dan ben je jong volwassen.quote:
Das ook nog wel een ding, mischien heeft belgie wel meer natuur, maar is het ook een beetje gevarieerd? Of eentonige bossen met allemaal dezelfde dennenbomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De natuur in Nederland lijkt mij wat veelzijdiger, met onze duingebieden, Wadden, de Biesbosch.
en ijselmeer niet te vergeten. Drenthe, Limburg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De natuur in Nederland lijkt mij wat veelzijdiger, met onze duingebieden, Wadden, de Biesbosch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |