quote:Rachel Hazes wil dat André Hazes naam vader niet meer gebruikt
Aangepast: 45 min geleden48 min geledenin Sterren
Rachel Hazes heeft haar zoon André Hazes gesommeerd de naam André Hazes niet meer commercieel te gebruiken.
De woordvoerder van de zoon heeft dat woensdag bevestigd na berichtgeving van juicekanaal Reality FBI. Rachel Hazes beheert de merknaam van haar in 2004 overleden man.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:56 schreef Origami94 het volgende:
Ik snap wel dat die man zoveel dronk
De roepnaam Dre Hazes is niet de officieel geregistreeerde naamquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:11 schreef Scjvb het volgende:
André Hazes jr., of gewoon (het bekende) Dré Hazes.
Wanneer hij zich André Hazes voluit wilt blijven noemen, dan mag niemand hem iets daartegen in de weg leggen, maar een kleine 'aanpassing' is m.i. niet geheel ten onrechte en ook gemakkelijk zat.
Verder moeten zij het zelf maar uitzoeken!
Dan gewoon André Hazes jr. Toch? Verder: moeten zij weten!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De roepnaam Dre Hazes is niet de officieel geregistreeerde naam
Ja jje kunt wel blijven buigen als een rietje in de wind, maar puntje bij paaltje,
hij heet officieel volgens de overheid Andre Hazes, als hij een bekeuring van de overheid thuis krijgt dan staat daar echt Andre Hazes op
Wij van de gegoede kringen in het Zuid-Hollandschequote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:11 schreef Scjvb het volgende:
André Hazes jr., of gewoon (het bekende) Dré Hazes.
Wanneer hij zich André Hazes voluit wilt blijven noemen, dan mag niemand hem iets daartegen in de weg leggen, maar een kleine 'aanpassing' is m.i. niet geheel ten onrechte en ook gemakkelijk zat.
Verder moeten zij het zelf maar uitzoeken!
Als hij zo bij de burgerlijke stand is aangegeven welquote:
ik denk dat het gaat om de inkomsten uit de muziekrechten van Andre Hazesquote:
Ergens best eens met hetgeen u aandraagt als reden. Maar denk toch dat het moeilijk wordt hem te verbieden deze naam te blijven gebruiken als hij dat wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:59 schreef stavromulabeta het volgende:
Lijkt me redelijk dat hij zijn eigen naam niet mag gebruiken als hij in de volkszangers-business zit. Als hij een tandartsenpraktijk of supermarkt wil beginnen, lijkt me dat veel minder problematisch. Net zoals wijlen Michael Jackson zijn naam gewoon op bier- en Whiskyboeken mocht zetten.
Officieel is het: André Gerardus Hazesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
Hij heet officieel volgens de overheid Andre Hazes, als hij een bekeuring van de overheid thuis krijgt dan staat daar echt Andre Hazes op
Hij zingt liedjes van Andre Hazes als Andre Hazesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ergens best eens met hetgeen u aandraagt als reden. Maar denk toch dat het moeilijk wordt hem te verbieden deze naam te blijven gebruiken als hij dat wil.
Wat zal ze trots zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Rechtszaken tegen dochter én zoon, dan ben je wel een succesvol moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |