abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 10 oktober 2024 @ 16:02:02 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_215226863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef -river- het volgende:
Je eigen naam niet meer mogen gebruiken ;(
Is een zangeres beroemd mee geworden. Of was dat niet gedwongen ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 oktober 2024 @ 17:21:25 #52
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215227467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
'Megajuicy' :') Zou Yvonne de naam John de Wolf ook als 'nieuws' bestempelen?

Dat speelde een paar jaar terug toch al? Toen vond Jr. de gelijkenis met John de Wolf ook wel 'apart'.
Ook in 2005 had John de Wolf al geroepen dat Rachel z'n huwelijk gekost had, met een eigen topic op fok zelfs! :D

[ afbeelding ]
[..]

De geruchten gingen vroeger over een ander persoon, ben even kwijt wie precies.. lang geleden.

Even zoeken zegt Marco Eijk (die een crimineel verleden had)
https://showmag.nl/showbi(...)der-van-andre-hazes/

Toen wist Coldeweijer het ook zeker :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door SiGNe op 10-10-2024 17:30:23 ]
pi_215227582
Berachelijk!
pi_215227705
quote:
11s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 17:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]
De geruchten gingen vroeger over een ander persoon, ben even kwijt wie precies.. lang geleden.

Even zoeken zegt Marco Eijk (die een crimineel verleden had)
https://showmag.nl/showbi(...)der-van-andre-hazes/

Toen wist Coldeweijer het ook zeker :Y
Dus het enige 'echte nieuws' is dat Rachel er nu vermoedelijk, misschien, waarschijnlijk zelf mee naar buiten gaat komen.. Nou poeh hee, om daar nou voor onder die juicy steen uit te kruipen ;)

Als dat als bewijs zou moeten dienen tegen het gebruik van die naam, dan zal het hier bewust over zwijgen al die tijd Rachel niet veel helpen gok ik zo. Naast dat ze het gebruik van die naam eerst allemaal wel best leek te vinden of in elk geval niet direct in protest gegaan is.

Heb niks met die kinderen verder, maar je zult zo'n moeder hebben :N
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 10 oktober 2024 @ 17:57:24 #55
45 SiGNe
pi_215227768
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 17:47 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dus het enige 'echte nieuws' is dat Rachel er nu vermoedelijk, misschien, waarschijnlijk zelf mee naar buiten gaat komen.. Nou poeh hee, om daar nou voor onder die juicy steen uit te kruipen ;)

Als dat als bewijs zou moeten dienen tegen het gebruik van die naam, dan zal het hier bewust over zwijgen al die tijd Rachel niet veel helpen gok ik zo. Naast dat ze het gebruik van die naam eerst allemaal wel best leek te vinden of in elk geval niet direct in protest gegaan is.

Heb niks met die kinderen verder, maar je zult zo'n moeder hebben :N
Verandert ook niet veel aan de zaak, Andre Hazes staat nog steeds als Andre Hazes in het burgerregister ingeschreven, ook al zou hij een andere vader hebben.

Junior of senior is ook niet officieel, is hoogstens om aan te geven welke er precies bedoeld wordt.
Vroeger was het normaal om je kind dezelfde naam te geven, heette iemand bijv Jan Janszoon want dat was de zoon van Jan.
Dan kon je beide Jannen van elkaar onderscheiden door de ene Jan Sr en de andere Jan Jr. te noemen.
En binnen de stamboom kan je dan ook zeggen Jan de eerste, Jan de Tweede, Jan III, Jan IV, etc.
  Moderator donderdag 10 oktober 2024 @ 18:54:11 #56
184769 crew  Deisyy
pi_215228359
Er is een heus Hazes-gate topic, ik ga even vragen of deze daarin kunnen plakken.

SHO / [Lulgate #116]Ziggo laat je horen!!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 10 oktober 2024 @ 20:26:04 #57
45 SiGNe
pi_215229635
Ik heb vanmiddag ook een kroket gegeten, komt wel erg dichtbij zo..
  Moderator donderdag 10 oktober 2024 @ 21:51:55 #58
184769 crew  Deisyy
pi_215230363
In afwachting van de merge zal ik deze alvast dichtgooien en kunnen jullie hier verder SHO / [Lulgate #116]Ziggo laat je horen!!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')