abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8579400
Ik vraag me af, naar aanleiding van een ander topic, hoe mensen doorgaan nadat ze zijn klaargekomen.
ik heb een 'probleem' , mijn vrindin heeft dat ook trouwens, dat als je bent gekomen dat de Zin in sex weg is.
Ik weet dat als je gekomen bent je lichaam een rustperiode heeft. maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan. is dit aan te leren ofzo. of gaat dit beter naarmate je het langer doet, ik doe het nu pas een jaar dus.
MIjn vraag hoe doen jullie dat
Beter een gouden kip in de hand dan een aap die ver van de boom iets op je mouw spelt
pi_8579426
Veel oefenen.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_8579509
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Age-Ell het volgende:
maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan.
waarom zou je het dan willen leren?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8579520
Gewoon ff 10 minuutjes uitpuffen met z`n 2-en ( en indien van toepassing een sigaretje ). Als je niet veel anders dringends te doen hebt , lig je zo weer boven op elkaar.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_8579522
ik zie het probleem niet
als jullie allebij geen zin meer hebben als jullie zijn klaar gekomen dan houd je toch gewoon op???
pi_8579612
dan ga je toch na het klaarkomen dicht tegen elkaar aanliggen en val je vanzelf in slaap.
Klinkt misschien heel suf, maar het bevalt me goed en mijn vriend ook.
...
pi_8579670
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:16 schreef Psyduckie het volgende:
dan ga je toch na het klaarkomen dicht tegen elkaar aanliggen en val je vanzelf in slaap.
Klinkt misschien heel suf, maar het bevalt me goed en mijn vriend ook.
vind ik dus ook
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 19 februari 2003 @ 12:21:36 #8
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8579710
Uitstellen van klaarkomen, dus je PC spier trainen
aka Man-Mountain
  woensdag 19 februari 2003 @ 12:29:36 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8579903
Als jullie geen zin meer hebben dan ga je toch lekker slapen...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8580008
HUH?

Kun je maar fucking 1 x klaar komen?!!?!?!?!?

Net zo fucking waus.

woensdag 19 februari 2003 @ 12:36:40 #11
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8580055
Het hangt een beetje van mn bui af... soms ben ik onverzadigbaar en dan na het klaarkomen heb ik dan gewoon nog zin hoor. Soms heb ik na 1 keer ook al geen zin meer, dan kruip ik lekker tegen mn meid aan en van heerlijk in slaap.

Bij m'n ex was het altijd vaak meer dan eens, nu is het vaker 1 keer, want zij valt vaak gauw in slaap.

don't you know my tears will cause an inferno
pi_8580119
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:34 schreef RedVisioN het volgende:
HUH?

Kun je maar fucking 1 x klaar komen?!!?!?!?!?

Net zo fucking waus.

Ach jee.... 't is onze soapnicht weer
pi_8580182
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:39 schreef BigBear het volgende:

[..]

Ach jee.... 't is onze soapnicht weer

Ach gut, het is weer 1 van die FOKKERS die blind is voor de realiteit. En die alles geloven wat hun verteld wordt.
pi_8580223
RedVisioN? BigBear?

open ff een topic in onzin om tegen elkaar te gallen..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8580275
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:44 schreef extreme het volgende:
RedVisioN? BigBear?

open ff een topic in onzin om tegen elkaar te gallen..

Wat vangt het?

Ben btw nu weg, soz. Vanavond terug.

pi_8580781
Leuk topic, ehm trainen? Nee hoor gewoon doen, meestal zeg je na een keer, jeetje ik ben echt kapot! Maar daarna gewoon doorgaan met mekaar opgeilen, werkt prima

Ennu als het niet wil, in mekaar armen in slaap vallen, HOE romantisch

---=**En nu jij!**=---
pi_8580920
Inderdaad... het gebeurd gewoon.

De ene keer blijf je de hele dag/nacht doorgaan, de andere keer doe je het lekker één keer en dan val je tegen elkaar in slaap.

Bij mijn ex kwam ik altijd vrij snel klaar en dan gingen we gewoon zonder onderbreking door, totdat zij (één of meerdere keren)klaargekomen was en ik nog een keer en dan vielen we in slaap.

Bij mijn huidige vriendin heb ik dat niet meer maar doen we weer andere dingen. Ligt er dus ook aan met wie je sex hebt.

(Je kan trouwens ook onderbreken, zónder klaargekomen te zijn en dan even later weer doorgaan...)

pi_8583416
Hmm, m'n vriendin heeft daar geen problemen mee... die kan blijven komen, heb tot nu toe maar een keer meegemaakt dat zij niet meer kon. En daardoor ben ik dus altijd het 'probleem'. Na een keer klaarkomen heb ik toch echt minstens een half uur nodig om hem weer omhoog te krijgen...
Oplossing: Haar vaak laten klaarkomen voor je zelf komt
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 19 februari 2003 @ 14:45:43 #19
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8583468
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:12 schreef no3big het volgende:
ik zie het probleem niet
als jullie allebij geen zin meer hebben als jullie zijn klaar gekomen dan houd je toch gewoon op???
je snapt het niet zei je
uitleg: je komt zelden klaar op het zelfde moment
852002IWASTHERE
pi_8585209
Sex is gewoon leuk tot het moment dat je klaarkomt, daarna heb ik liever een goed gesprek dan meteen weer sex
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8593353
quote:
Ik vraag me af, naar aanleiding van een ander topic, hoe mensen doorgaan nadat ze zijn klaargekomen.
ik heb een 'probleem' , mijn vrindin heeft dat ook trouwens, dat als je bent gekomen dat de Zin in sex weg is.
Ik weet dat als je gekomen bent je lichaam een rustperiode heeft. maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan. is dit aan te leren ofzo. of gaat dit beter naarmate je het langer doet, ik doe het nu pas een jaar dus.
Na dat je klaar bent... Der uit die handel en na een paar minute (of na 1/2 uur) weer laten aanzwengelen.. Of ondertussen vriendin bevredigen... Wordt je vanzelf weer opgewonden....
pi_8602749
tis simpel:
of hij gaat er uit en dan stop je (voorlopig)
of hij blijft er in en dan ga je gewoon ff later verder
pi_8603448
quote:
ik heb een 'probleem' , mijn vrindin heeft dat ook trouwens, dat als je bent gekomen dat de Zin in sex weg is. Ik weet dat als je gekomen bent je lichaam een rustperiode heeft maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan. is dit aan te leren ofzo. of gaat dit beter naarmate je het langer doet, ik doe het nu pas een jaar dus.
Maar als je het allebei wel goed vindt zo, waarom zou je dan willen doorgaan?

Mijn vriendje kan het trouwens heeeeel goed. Soms wel handig. soms ook een beetje pijnlijk. My guess is dat je erg op seks gericht moet zijn en goed moeten kunnen focussen

Jusqu'ici tout va bien...
pi_8603489
Meestal blijven we lekker liggen knuffelen, soms gaan we daarna weer door en soms jumpen we eruit om te douchen bijvoorbeeld
fluff for life
pi_8603529
En ik ook trouwens.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')