quote:waarom zou je het dan willen leren?
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Age-Ell het volgende:
maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:16 schreef Psyduckie het volgende:
dan ga je toch na het klaarkomen dicht tegen elkaar aanliggen en val je vanzelf in slaap.
Klinkt misschien heel suf, maar het bevalt me goed en mijn vriend ook.
Bij m'n ex was het altijd vaak meer dan eens, nu is het vaker 1 keer, want zij valt vaak gauw in slaap.
quote:Ach jee.... 't is onze soapnicht weer
Op woensdag 19 februari 2003 12:34 schreef RedVisioN het volgende:
HUH?Kun je maar fucking 1 x klaar komen?!!?!?!?!?
Net zo fucking waus.
quote:Ach gut, het is weer 1 van die FOKKERS die blind is voor de realiteit. En die alles geloven wat hun verteld wordt.
Op woensdag 19 februari 2003 12:39 schreef BigBear het volgende:[..]
Ach jee.... 't is onze soapnicht weer
open ff een topic in onzin om tegen elkaar te gallen..
quote:Wat vangt het?
Op woensdag 19 februari 2003 12:44 schreef extreme het volgende:
RedVisioN? BigBear?open ff een topic in onzin om tegen elkaar te gallen..
Ben btw nu weg, soz. Vanavond terug.
Ennu als het niet wil, in mekaar armen in slaap vallen, HOE romantisch
De ene keer blijf je de hele dag/nacht doorgaan, de andere keer doe je het lekker één keer en dan val je tegen elkaar in slaap.
Bij mijn ex kwam ik altijd vrij snel klaar en dan gingen we gewoon zonder onderbreking door, totdat zij (één of meerdere keren)klaargekomen was en ik nog een keer en dan vielen we in slaap.
Bij mijn huidige vriendin heb ik dat niet meer maar doen we weer andere dingen. Ligt er dus ook aan met wie je sex hebt.
(Je kan trouwens ook onderbreken, zónder klaargekomen te zijn en dan even later weer doorgaan...)
quote:je snapt het niet zei je
Op woensdag 19 februari 2003 12:12 schreef no3big het volgende:
ik zie het probleem niet
als jullie allebij geen zin meer hebben als jullie zijn klaar gekomen dan houd je toch gewoon op???
quote:Na dat je klaar bent... Der uit die handel en na een paar minute (of na 1/2 uur) weer laten aanzwengelen.. Of ondertussen vriendin bevredigen... Wordt je vanzelf weer opgewonden....
Ik vraag me af, naar aanleiding van een ander topic, hoe mensen doorgaan nadat ze zijn klaargekomen.
ik heb een 'probleem' , mijn vrindin heeft dat ook trouwens, dat als je bent gekomen dat de Zin in sex weg is.
Ik weet dat als je gekomen bent je lichaam een rustperiode heeft. maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan. is dit aan te leren ofzo. of gaat dit beter naarmate je het langer doet, ik doe het nu pas een jaar dus.
MIjn vraag hoe doen jullie dat
quote:Maar als je het allebei wel goed vindt zo, waarom zou je dan willen doorgaan?
Ik vraag me af, naar aanleiding van een ander topic, hoe mensen doorgaan nadat ze zijn klaargekomen.
ik heb een 'probleem' , mijn vrindin heeft dat ook trouwens, dat als je bent gekomen dat de Zin in sex weg is. Ik weet dat als je gekomen bent je lichaam een rustperiode heeft maar ik heb gewoon geen zin in het doorgaan. is dit aan te leren ofzo. of gaat dit beter naarmate je het langer doet, ik doe het nu pas een jaar dus.
MIjn vraag hoe doen jullie dat
Mijn vriendje kan het trouwens heeeeel goed. Soms wel handig. soms ook een beetje pijnlijk.
My guess is dat je erg op seks gericht moet zijn en goed moeten kunnen focussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |