Want tijdens Trump waren er geen orkanen? En Katrina was tijdens Bush Jr, just saying.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, zulke mensen luisteren waarschijnlijk ook naar Alex Jones. Die wap zegt ook dat het de schuld is van Kamala Harris
[ x ]
ik heb hem in de OP gezetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als 1 iemand nog 1 keer deze post dan word ik mod. Ban ik de user en unmod ik mezelf.
quote:“If you're, for lack of a better word, dumb enough to think that you can ride it out, write your name and your next-of-kin phone number on your arm or something with a Sharpie, so that when we come retrieve you the next day, we know who to call,” Holmes Beach Police Chief William Tokajer said.
Oeiquote:
Vooral die "uitlopers" van de orkaan zullen lokaal voor flinke onweerswolken zorgen en mogelijk idd tornado's veroorzaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oei
Zou volgens de autoriteiten toch een safezone zijn.
Ze zullen eens kritisch denken en gewoon naar hun eigen gouverneur Ron DeSantis kijken. Die gast heeft zoveel mogelijkheden om beter voorbereid te zijn op klimaatverandering en orkanen tegen gewerkt. Om maar niet toe te hoeven geven aan deze zogenaamde 'Hoax'.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IF I DONT SCREAM YOU WONT HEAR ME WAKE UP NUKE THAT SHIT!! SOROS WEF HARRIS KELDER DEMMINK
En wat betekend dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:23 schreef aloa het volgende:
HMON zit het laagst met 932mb net voor landfall.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat de modellen iets te laag zitten met de druk vermoed ik.quote:
Heftig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat de modellen iets te laag zitten met de druk vermoed ik.
Nu is de kerndruk 931 mb. Dus zal bij landfall een cat 3/4 zijn.
Ze weten gewoon niet zo goed hoe je stevige huizen bouwt daar.quote:
Zag wat beelden. Je zal maar last minute gaan evacueren en dan op de snelweg een wedge tornado voor je neus zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook flinke tornado's her en der.
Ja, dan denk je toch ook "waarom ben ik zo'n sukkel en ging ik niet gewoon (eer)gisteren weg?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zag wat beelden. Je zal maar last minute gaan evacueren en dan op de snelweg een wedge tornado voor je neus zien.
Als alle natte zooi niet snel uit huis wordt verwijderd, heb je veel meer schade van schimmel en andere rottigheid, kennelijk.quote:About riding out storms, around here local law enforcement has made that much more of a thing than it used to be. We used to head inland, come back, and get to work fixing our shit. But after Matthew the sheriff's department decided not to let residents back in until after power was on everywhere and roads cleared.
That took much longer without locals assisting, cost people a lot of money, and created a fuckton more property damage. Now almost nobody I know is willing to leave their island knowing they won't be allowed back. They will go to high ground but not away.
Omdat Floridaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
Waarom zijn hier mensen met kinderen? Golf slaat ze bijna omver![]()
[ afbeelding ]
-edit- lol een faceplant al door een golf
Yikes. Die huizen worden straks nog verder gesloopt door Milton, vrees ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:26 schreef Bugno3 het volgende:
[ x ]
En dan moet de hurricane nog komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |