Met een tank binnenrijden lijkt me wel expres ja?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze.
[..]
Ja joh, de aanval een dag eerder was wel per ongeluk, maar de aanval een dag later was wel expres.
Wtf? Jij zegt dat iedereen mobieltjes heeft als counter-argument op hetgeen waar Israël mee bezig is (VN-troepen wegpesten), en ik leg uit dat zulke filmpjes nooit als bewijs worden erkend door de relevante partijen (VS). Dat zit anders wanneer de getuigen VN-troepen zijn. Dit is echt geen hogere wiskunde of zo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Je had het over pottenkijkers, niet hoe iets aankomt en ander gelul.
Neuh. ik zeg dat iedereen een mobieltje heeft omdat je claimt dat Israël pottenkijkers weg wil hebben, terwijl iedere burger een mobieltje heeft waar je mee kan filmen en uploaden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf? Jij zegt dat iedereen mobieltjes heeft als counter-argument op hetgeen waar Israël mee bezig is (VN-troepen wegpesten), en ik leg uit dat zulke filmpjes nooit als bewijs worden erkend door de relevante partijen (VS). Dat zit anders wanneer de getuigen VN-troepen zijn. Dit is echt geen hogere wiskunde of zo.
Dat komt omdat de VN antisemitisch is. Misschien zit er in New York ook nog een Hamas-bunker onder hun hoofdkwartier.quote:
Waarvan akte. En ik bedoelde te zeggen dat een filmpje van Achmed Ali Muhammad Ibn Hussein (die overigens ook een Hamas-terrorist is) amper de aandacht krijgt t.o.v. getuigenissen van VN-soldaten uit Frankrijk, Italië en Spanje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:36 schreef havanagila het volgende:
[..]
Neuh. ik zeg dat iedereen een mobieltje heeft omdat je claimt dat Israël pottenkijkers weg wil hebben, terwijl iedere burger een mobieltje heeft waar je mee kan filmen en uploaden.
Klopt. Geen enkele Palestijn op tv het afgelopen jaar. In tegenstelling tot al die VN soldatenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Waarvan akte. En ik bedoelde te zeggen dat een filmpje van Achmed Ali Muhammad Ibn Hussein (die overigens ook een Hamas-terrorist is) amper de aandacht krijgt t.o.v. getuigenissen van VN-soldaten uit Frankrijk, Italië en Spanje.
"Erkend door de relevante partijen (VS)" zei ik toch daarvoor?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:41 schreef havanagila het volgende:
[..]
Klopt. Geen enkele Palestijn op tv het afgelopen jaar. In tegenstelling tot al die VN soldaten
In tegenstelling tot de enige "democratie" heeft hamas wel persvrijheid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:26 schreef havanagila het volgende:
[..]
Vandaar die duizenden filmpjes van mensen in Gaza die Hamas uitjoelen......Niet alsof je dan een executie cadeau krijgt. Hamas staat persvrijheid toe.
Maak jezelf dat vooral wijs. Plek 157.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de enige "democratie" heeft hamas wel persvrijheid.
Palestine has become the world’s most dangerous country for journalists: More than 100 reporters were killed in six months in Gaza by the Israel Defence Forces (IDF) since 7 October 2023quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maak jezelf dat vooral wijs. Plek 157.
Heb je de rest ook gelezen of kreeg je meteen een stijfje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Palestine has become the world’s most dangerous country for journalists: More than 100 reporters were killed in six months in Gaza by the Israel Defence Forces (IDF) since 7 October 2023
quote:Palestinian security officers routinely harassed protest organizers and dissidents with threatening phone calls and visits. On 18 June, Palestinian Preventive Security forces beat Abdel Majid Hassan, head of Birzeit University student council. They then detained him and fellow student Yahya Farah in Ramallah for a month. The students’ families reported that they were tortured.
Niet zo treurig als "genot" posten bij een post over massa's sterfgevallen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:04 schreef Nyamuk het volgende:
Het enige wat Israel doet en kan doen zijn korte skirmishes in zuid libanon voor tiktok videos.
Treurig.
Wat is het nou, plegen ze genocide of zijn het lamlendige amateurs?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:04 schreef Nyamuk het volgende:
Het enige wat Israel doet en kan doen zijn korte skirmishes in zuid libanon voor tiktok videos.
Treurig.
In the West Bank, journalists are routinely harassed and attacked by both settlers and Israeli forces, but repression reached new heights with a wave of arrests after 7 October. Impunity for crimes committed against journalists is the rule.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen of kreeg je meteen een stijfje.
Dit is overigens wat amnesty er over te zeggen heeft. Met mooie quotes als:
[..]
En wat heeft dat te maken met persvrijheid in door hamas onderdrukte gebieden?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
In the West Bank, journalists are routinely harassed and attacked by both settlers and Israeli forces, but repression reached new heights with a wave of arrests after 7 October. Impunity for crimes committed against journalists is the rule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |