Ik weet even niet meer hoe ze heet die meedoet als kandidaat maar lijkt wel een verloren half zus van Bella Hadid. Hun moeder heet Yolanda Hadid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die oudere vrouw, moeder Bibi Hadid, is wel met carrière omlaag gevallen
Van Real Housewives Beverly Hills naar dit...
In bed bedacht ik me idd ook ineens Yolanda. Ze was wel leuk in RHBHquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer hoe ze heet die meedoet als kandidaat maar lijkt wel een verloren half zus van Bella Hadid. Hun moeder heet Yolanda Hadid.
ow is dit ook weer begonnen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:00 schreef Ama het volgende:
Wie kijkt dit seizoen nog meer? Er staan nu twee afleveringen online en iedere maandag komt er een nieuwe online. Alleen te zien op Videoland dus.
Ik mis wel het jurycommentaar aan het einde van de aflevering. Ik vind het heerlijk hoe ze pijnlijk commentaar met een glimlach moeten aanhorenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ikke ook
![]()
Zie net dat Holland next top model ook erop staat
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mis wel het jurycommentaar aan het einde van de aflevering. Ik vind het heerlijk hoe ze pijnlijk commentaar met een glimlach moeten aanhoren![]()
(Ja ik ben een kreng)
Zeker bij de vroege seizoenen van de Amerikaanse,o smullen. En dan zo'n meisje dik noemen (hoe dan) en standaard kreeg er eentje de preek over te dun (is ook nooit goed)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat is toch ook leuk voor de kijker
![]()
![]()
Klopt er werd ook commentaar gegeven waarbij ik dacht dat het echt te ver ging.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker bij de vroege seizoenen van de Amerikaanse,o smullen. En dan zo'n meisje dik noemen (hoe dan) en standaard kreeg er eentje de preek over te dun (is ook nooit goed)
En volgende aflevering van HNTM de make-overs... Verheug me er enorm op
(en in november komt ook Real Housewives van Amsterdam weer. En daarna BB livestream... Shoot,zit even vast aan Videoland)
Dat commentaar ging verschrikkelijk ver. En die shoots ook regelmatig (die keer dat ze van "ras" moesten swappen en zo... dat kan echt niet. Een blond meisje zwart verven en een zwart meisje als Indiaan verkleden etc)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt er werd ook commentaar gegeven waarbij ik dacht dat het echt te ver ging.
De make overs vind ik eigenlijk wel de leukste aflevering. Bijzonder om te zien hoe ze iemand met een ander kaspel/kleurtje / make up kunnen veranderen. Of geen kapsel.. en dandat de haren eraf zijn
![]()
![]()
Ja BB komt er in januari ook weer aankomende half jaar zitten we nog wel aan Videoland vast.
jup dat ging ook heel ver! Denk niet dat ze dat nu nog zouden kunnen doen. Of het min of meer dwingen om naakt een shoot te doen...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat commentaar ging verschrikkelijk ver. En die shoots ook regelmatig (die keer dat ze van "ras" moesten swappen en zo... dat kan echt niet. Een blond meisje zwart verven en een zwart meisje als Indiaan verkleden etc)
Naja, Videoland blij
Ja, die naakt shoots had ik ook in mijn hoofd. Gelukkig kun je daar tegenwoordig niet meer toe dwingen. Nu werd er netjes gevraagd of zo'n meisje een klein broekje oké vindt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup dat ging ook heel ver! Denk niet dat ze dat nu nog zouden kunnen doen. Of het min of meer dwingen om naakt een shoot te doen...
ja stukje vertrutting en stukje vind ik het ook wel weer goed.. vond het ver gaan met die naakt shoots eigenlijk. (vond wel meer ver gaan). Maar was soms ook vermakelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, die naakt shoots had ik ook in mijn hoofd. Gelukkig kun je daar tegenwoordig niet meer toe dwingen. Nu werd er netjes gevraagd of zo'n meisje een klein broekje oké vindt.
Met dat betreft is het wel jammer dat het zo lieflijk is geworden. Voor ons dan
Ik heb wel respect voor die meiden die gewoon nee zeiden en nee bleven.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja stukje vertrutting en stukje vind ik het ook wel weer goed.. vond het ver gaan met die naakt shoots eigenlijk. (vond wel meer ver gaan). Maar was soms ook vermakelijk![]()
Ja die druk vond ik echt wel erg ver gaan, grensoverschrijdend.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel respect voor die meiden die gewoon nee zeiden en nee bleven.
Ook voor de meiden die zich wel onder druk lieten zetten
Het lijkt me verschrikkelijk om voor de wereldwijde televisie gedwongen worden naakt te gaan. Of iig heel erg bloot.
Ook al hoort het ook wel een beetje bij het vak... maar goedwie ben ik. In ieder geval niet iemand met ambities voor het modellenvak. Lijkt me echt verschrikkelijk
Ja, met al je punten eensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die druk vond ik echt wel erg ver gaan, grensoverschrijdend.
Knap dat je dan nog nee durft te blijven zeggen.. en triest dat je dan niet meer meedoet.. want 'het hoort erbij' .
De shoot moest wel bloot.. de foto was bedekt. Kan me herinneren dat er ook bij zaten of zat, die het vanwege het geloof niet wilde. Staat me wat van bij.
Lijkt me best een harde wereld ook.. moet je maar tegen kunnen. (niks voor mij).
Evengoed vind ik het een leuk programma om te kijken![]()
Dit is wel interessant om te kijken De Modellenmythe docu serie van BNN/VARA (NPO)quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, met al je punten eens
maar ik kan me voorstellen dat die bloot-druk in die echte wereld er alsnog is. Dat als je dat als model weigert dat je dan ook minder jobs aangeboden krijgt. Ze doen politiek correct voor de televisie, maar geloof echt niet dat die wereld dat is
Dank je wel voor de tip!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel interessant om te kijken De Modellenmythe docu serie van BNN/VARA (NPO)
Snoeiharde werkelijkheid.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is wel interessant om te kijken De Modellenmythe docu serie van BNN/VARA (NPO)
Snoeiharde werkelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |