Misschien moeten ze LLDL op gaan nemen in een B&B ..er zijn in Hilversum vast wel B&B eigenaren die willen hosten.. twee vliegen in één klapquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd moment om nu pas met de zomerstop te komen zo eind juli. Vanaf 1 september toch nog nieuwe afleveringen. Opmerkelijk want het scoort totaal niet op NET 5, en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt!
Ik vond er de laatste weken, overigens al sinds het op NET5 is teveel jong spul mee doen dus het was erg eenzijdig. Ondanks dat daar ook wel gekkies tussen zaten wat het wel weer leuk maakte, maar toch. Ik ben toch meer aan de goede balans. Deelnemers niet ouder dan 40 en sporadisch iemand van in de 50 en misschien 1 setje die boven de 60 waren te zien. Hopelijk na de zomer weer een goede mix van oud en jong. 1 in de ene villa jong en in de andere oud/ouder, zoals het altijd was zeker toen het nog op SBS uitgezonden werd.
Fabiennequote:Op maandag 18 augustus 2025 09:36 schreef RipCity het volgende:
Meteen weer zo’n domme OF-bimbo in eerste aflevering…
En ze zeggen dat de appartementen restyle hebben gehad maar ziet er precies hetzelfde uit?
Oh dr. Oetker nieuwe sponsor dus heel spontaan eten ze allemaal pizza.
In de eerste aflevering die ene vrouw, man o man je zou er maar mee opgescheept zitten het ratelt en ratelt maar doorquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Las trouwens dat je vanaf nu dus 2 weken vooruit kunt kijken op Videoland. Elke dag een aflevering. Ik vind de lengte van de afleveringen wel beter, lekker kort om de aandacht er bij te houden. Zitten gelijk al weer spraakmakende types tussen en er komen ook weer veel oudere deelnemers aan zag ik aan de voorstukjes in de eerste aflevering. Gelukkig, voor de nodige variatie.
Wat een mens zeg.quote:
Ik weet niet, vond het maar een inhoudsloze vrouw.quote:
Echt he. Wat een arrogantie. Sympathieke gast wel. Goed dat die er niet te lang in mee ging. Negatieve gelul meteen bij dat kadootje en dan zelf met pot nutella aankomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:49 schreef freaky40 het volgende:
Dat Belgische meisje is me er ook 1, 'Veel noten op haar zang' krijgt een hele andere betekenis...
Kijkt trouwens veel lekkerder weg die afleveringen van 22 minuten. Je hebt al zoveel te kijken tegenwoordig dan is zo'n beknopte versie wel even lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |