Dat licht is gewoon helemaal afschuwelijk. Beyonce is nog zelfs lelijk in dat lichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zien die mensen er nou eenmaal uit.
Alsof jij volle zalen trekt
Met goed licht wordt het ook niet veel beterquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat licht is gewoon helemaal afschuwelijk. Beyonce is nog zelfs lelijk in dat licht
Het is niet het licht dat Beyonce lelijk maakt hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat licht is gewoon helemaal afschuwelijk. Beyonce is nog zelfs lelijk in dat licht
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:34 schreef Professionele-Idioot het volgende:
nu.nl![]()
Alleen voor mensen die zoals nu.nl denken anders ben je af en doe je niet meer mee.
Wat een voor ingenomen tyfus site is dat zeg. Dit is een mooi voorbeeld van Extreem Links.
TS kan het niet aan dat mensen een uiterlijk hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zien die mensen er nou eenmaal uit.
Ja ik zou het inderdaad ook wel weten...quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:57 schreef viezerik_ het volgende:
Sowieso de Librije. Voor dat geld kan je 10 keer naar een all you can eat schuur.
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik jou een like heb gegeven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:34 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is de reactie van mensen als ze jouw topics lezen
Wiequote:Op maandag 7 oktober 2024 14:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer waardeer je mijn negativiteit?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik jou een like heb gegeven.
Dank je. Waren paar verloren minuten uit m'n leven. Heb hem al verwijderd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer waardeer je mijn negativiteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |