Wij kunnen het ook niet helpen dat Gimenez ongeveer net zoveel persoonlijk heeft als een natte vaatdoek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou schuim staat op m’n bek hoor.
Ik vind het komisch. Verder doet het me niks. Het is een puinzooi en laat het maar gebeuren. Verdiende blaren. Alleen die fucking van Praag moeten ze er een keertje uitflikkeren. Daarna die Italiaan en z'n zooi. Daarna aan het werk en Weghorst materiaalman maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:00 schreef Document1 het volgende:
Ik begin te vermoeden dat het schuim vooral bij onze Ajax vrienden spreekwoordelijk op de bek staat.
Jij verwart die act van Wout met persoonlijkheid? Ach Wotte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat Gimenez ongeveer net zoveel persoonlijk heeft als een natte vaatdoek.
Feitelijk gezien zeg ik slechts dat Gimenez net zoveel persoonlijkheid heeft als een natte vaatdoek. De rest is jouw interpretatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij verwart die act van Wout met persoonlijkheid? Ach Wotte.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zeg ik slechts dat Gimenez net zoveel persoonlijkheid heeft als een natte vaatdoek. De rest is jouw interpretatie.
Om het maar in jouw uitheemse dialect te verwoorden wie is hier nou dan de oetlul, gij of ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |