SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
onweerquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:51 schreef bitterbal het volgende:
luister nu naar de kikkers e in de verte hoor ik onweer
Deze site is niet bereikbaarquote:
vpn? wellicht is die geblokkeerdquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
hallon.nl heeft de verbinding onverwacht verbroken.
Probeer dit eens:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
heb em wel al hier gebruikt
Volgens mij ging het qua prijs wel meevallen. En tot 2 jaar geldig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:57 schreef Xilia het volgende:
Komend voorjaar weer extra kosten als je naar de UK wilt @:cherrylips @:Citizen.Erased
Had het al gezien maar komt nu steeds vaker voorbj![]()
electronic travel authorisation (ETA)
Is ook zo, 10 of 11 euro, maar why??quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ging het qua prijs wel meevallen. En tot 2 jaar geldig.
Waarom ben jij wakker?quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat ergens iets niet volgens plan
Lekker luisteren naar de regenquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:05 schreef bitterbal het volgende:
ga maar weer ene poging doen. misschien krijg ik nog een flinke regenbui, lig je super comfi in je bed
\
je hebt em zelfs nodig als je een airside layover hebtquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is ook zo, 10 of 11 euro, maar why??
Duidelijke uitleg https://www.visitscotland(...)travel-authorisation
Dit moet ik even opzoekenquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt em zelfs nodig als je een airside layover hebt
quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik niet kan slapen denk ik altijd dat ik in een hele grote speedboat zit onderweg over de oceaan.
Dan slaap ik zo.
Oké dit slaat nergens op.
ik heb even via die link wat doorgeklikt naar de officiele site..quote:
yup, als je dus niet door de douane gaat en "airside" blijft en een overstap doet..quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:11 schreef Xilia het volgende:
Is dat als je een tussen overstap hebt ofzo @:mschol?
quote:op doorreis bent door een Brits vliegveld – ook wanneer je daarbij niet de Britse douane passeert
quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb even via die link wat doorgeklikt naar de officiele site..
daar de "heb ik een ETA nodig" ingevuld en na 5 maart ofzo heb je em nodig als je vanuit NL een transit hebt naar een andere bestemming (dit lijkt mij een airside layover)
Ja best gek toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, als je dus niet door de douane gaat en "airside" blijft en een overstap doet..
O dacht dat die al was ingegaanquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:57 schreef Xilia het volgende:
Komend voorjaar weer extra kosten als je naar de UK wilt @:cherrylips @:Citizen.Erased
Had het al gezien maar komt nu steeds vaker voorbj![]()
electronic travel authorisation (ETA)
Dit is wel erg vroeg jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:27 schreef LTVDK het volgende:
Lag wel vrij vlotjes te slapen in mijn eigen bedJammer alleen dat ik alweer zo vroeg wakker ben
Vlucht duurde lang, eerst 2 uur in het vliegtuig gezeten op het vliegveld omdat de piloot lichtjes zag knipperen die die niet vertrouwde en er dingen door de monteur moesten worden vervangen. Thuis gelijk eten gehaald en tegen een uurtje of 9 naar bedquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel erg vroeg ja![]()
Hoe was je vlucht? Ben je gelijk gaan slapen toen je thuis was?
chinees?quote:Op maandag 7 oktober 2024 04:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vlucht duurde lang, eerst 2 uur in het vliegtuig gezeten op het vliegveld omdat de piloot lichtjes zag knipperen die die niet vertrouwde en er dingen door de monteur moesten worden vervangen. Thuis gelijk eten gehaald en tegen een uurtje of 9 naar bed
Nee morgen pasquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
je hoeft toch niet te werken he vandaag?
Nee gewoon Amerikaans met Delta in een Airbusquote:
nee je etenquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon Amerikaans met Delta in een Airbus
Ohquote:
Had ik jaren terug ook in de USA, vlucht Los Angeles naar Londen met United, tot 2x toe instappen, wachten, niks, en weer er uit, was ook iets met indicatorsquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vlucht duurde lang, eerst 2 uur in het vliegtuig gezeten op het vliegveld omdat de piloot lichtjes zag knipperen die die niet vertrouwde en er dingen door de monteur moesten worden vervangen. Thuis gelijk eten gehaald en tegen een uurtje of 9 naar bed
quote:
Morguhquote:
* Dotteke Schuift een paar dozen zin naar Koenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze worden uitgezet in gemeente Dordrdcht
Toch was het 3,5 week, maar is altijd zo weer voorbij helaasquote:Op maandag 7 oktober 2024 05:46 schreef Koen66 het volgende:
Jouw vakantie is in mijn gevoelswereld een weekje geweest maar dat zal vast niet @:ltvdk
Heb ik net ook gedaan, 2 uur liggen draaien en doen maar het lukte niet meer dus er maar weer uitgekomen. Nu nog wachten tot de AH om 8 uur opengaat zodat ik nog een ontbijtje kan halenquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, zin om terug naar bed te gaan.
Morguhquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:50 schreef mschol het volgende:
wekker vergeten uit te zetten
gelukkig was ik al even wakker
Morguh Budaquote:
Nog eerst even een paar uurtjes werken dan kan je terug naar bed.quote:
mogguh Dottekequote:Op maandag 7 oktober 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morguh Buda
[..]
Nog eerst even een paar uurtjes werken dan kan je terug naar bed.
Ja of je koopt een flesje nagelolie voor een euro zodat je niet de hele dag naar saladedressing ruiktquote:
goedemorgen zonnestraaltjequote:
Dacht eigenlijk dat dat motorolie wasquote:
mag castrol ook?quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat dat motorolie was
Zal ook wel werken toch?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke Schuift een paar dozen zin naar Koen
Of een auto kopen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker in de gele proletenrups naar kantoor. Staan op de trap of toch maar 1e klas?
Gelukkig maarquote:
Ben ook aan het sparen voor dochterliefquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:51 schreef Nizno het volgende:
Ik was een tijd geleden aan het mopperen in FHF dat t tijd was voor borden bij supermarkt spaaracties.
Nou ze hebben het. Ah en jumbo beide. En beide lelijk
De vervanger van opdracht 1 is er ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Opdracht 1 voor vandaag: zit geen attachment bij de mail. Persoon die erover gaat is er niet. Deadline is eind van de middag.
Opdracht 2: software doet het niet, kan niet inloggen.
Ik ga weer naar bed.
Topdag. Nu al.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vervanger van opdracht 1 is er ook niet.
Dit is genieten.
en de vervanger van de vervanger?quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vervanger van opdracht 1 is er ook niet.
Dit is genieten.
dat soort spaaracties zijn voor mij echt zinloos, meestal haal ik niet eens 1 bord ofzo qua sparenquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:51 schreef Nizno het volgende:
Ik was een tijd geleden aan het mopperen in FHF dat t tijd was voor borden bij supermarkt spaaracties.
Nou ze hebben het. Ah en jumbo beide. En beide lelijk
daarvoor hebben we fokquote:Op maandag 7 oktober 2024 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort spaaracties zijn voor mij echt zinloos, meestal haal ik niet eens 1 bord ofzo qua sparen
Je bent zelf een declaratiequote:Op maandag 7 oktober 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, declaraties over september nog indienen.
Heb jij die niet in een mooie excel staan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk alle belastingpapieren voor 2023 bij elkaar gezocht om naar de adviseur te sturen. Wat een hel elk jaar
nouja als ik mn hele netwerk inzet krijg ik over het algemeen wel wat voor elkaar... maar die van de jumbo heb ik een bbqservies gevoel bij... dat Mepal camping vibequote:Op maandag 7 oktober 2024 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort spaaracties zijn voor mij echt zinloos, meestal haal ik niet eens 1 bord ofzo qua sparen
ja das wel een voordeel... ik heb nu een bij elkaar geraapt iets, platte diner en ontbijtborden van de action... ergens anders (geen idee meer waar) diepe dinerborden en platte dinerborden vandaan.. gebaksbordjes weer een andere soort...quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hou van het ikea servies, als er een paar stuk zijn haal je gewoon bij
Ow ja. Is het ook niet helemaal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/acties/gourmetspaaractie
[ afbeelding ]
Ik heb daar zo'n set gehaald van 25 euro geloof ik, alles is nog heel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik krijg er echt Mepal Vibes bijquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow ja. Is het ook niet helemaal.
Ja, het ziet er heel goedkoop uit, geen idee waarom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg er echt Mepal Vibes bij
Van dat camping BBQ servies
Alle bonnetjes en rekeningen nu wel, maar komen ook nog een hoop andere papieren bij kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij die niet in een mooie excel staan?
Dit ja, gewoon eens in de paar jaar een nieuwe set halen als de borden 'versleten' zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb samengewoond met mijn zusje voor 5 jaar, als ik het bij het originele set zou hebben gehouden hadden we nu 2 bordenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n set gehaald van 25 euro geloof ik, alles is nog heel.
ik denk dat dat drie/vier-vaksbord de grootste factor is...quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het ziet er heel goedkoop uit, geen idee waarom.
Ik heb er 1 gebroken, maar die was zo perfect door het midden gebroken dat ik het zonde vond om die weg te gooienquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het ziet er heel goedkoop uit, geen idee waarom.
die van de jumbo?quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gebroken, maar die was zo perfect door het midden gebroken dat ik het zonde vond om die weg te gooien
quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle bonnetjes en rekeningen nu wel, maar komen ook nog een hoop andere papieren bij kijken
Nee van de Ikeaquote:
mogelijk wel fijn voor mijn neefje, die wil niet dat zijn eten elkaar aanraaktquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat dat drie/vier-vaksbord de grootste factor is...
wrom quote je dan haar mening over de jumbolook?quote:
dan weet je waar je zijn moetquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mogelijk wel fijn voor mijn neefje, die wil niet dat zijn eten elkaar aanraakt
Oh, verkeerde post gequote dan, ik ben al te lang wakker denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom quote je dan haar mening over de jumbolook?
tss daar raak ik van in de war
wauw.... ja nee die ga je niet weggooien!quote:
Die hebben we nog uit de jaren 70 geloof ik, van die bruine.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat dat drie/vier-vaksbord de grootste factor is...
ik heb die van mepal afgelopen zomer naar mn ouders gebracht.... had die hier gekregen toen ik hier kwam wonen voor geval ik er wat mee zou willen.... neh dus.. nooit gebruikt in 8 jaar... retour afzenderquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben we nog uit de jaren 70 geloof ik, van die bruine.
maandag ochtend mag men nog zulke foutjes makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom quote je dan haar mening over de jumbolook?
tss daar raak ik van in de war
ik heb al HUGE kommen van TempoTeamquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Die kommen die ik heb van de Ikea zijn wel huge.
ik heb m&m mokken, kreeg je ooit bij aankoop van 2 zakkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al HUGE kommen van TempoTeam
Daar past soepinzak inhoud in en dan heb ik hem nog niet tot de rand...
Ruim een halve liter zie ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb m&m mokken, kreeg je ooit bij aankoop van 2 zakken
gaat op kantoor 4 theewater in voor hij vol is
Kan wel veel soep in.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Die kommen die ik heb van de Ikea zijn wel huge.
Dan is je thee toch koud.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ruim een halve liter zie ik
[ afbeelding ]
moet je lilak vragen... ik heb geen M&M mokquote:
goeie mok isloleert ook welquote:
Was meer een opmerking in het algemeen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je lilak vragen... ik heb geen M&M mok
Toch wel een groot gat aan de bovenkant.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goeie mok isloleert ook wel
bijna al mijn disney mokken zijn zo groot
vrijdag misschien nieuwe kopen :$
nee nee als je Nizno quote moet het volledig passend zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Was meer een opmerking in het algemeen.
nu sowieso idd op maandagquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik Matt Rife afgelopen zaterdag bijna een uur zien doen over zo'n weg werk bekertje thee
dan denk ik ook van dat is toch smerig nu?
nee, weet nooit wat de collectie isquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch wel een groot gat aan de bovenkant.
Wat leuks op het oog?
Ik heb het in de gaten. Sorry dames.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee nee als je Nizno quote moet het volledig passend zijn
Kijkend naar de tijd van het jaar, zou het goed kunnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, weet nooit wat de collectie is
hoop op iets halloweens, haunted mansion ofzo
als je een vraag stelt terwijl je mij quote denk ik dat het een vraag aan mij isquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En niet per ongeluk de verkeerde post quoten, dan is ze helemaal in verwarringquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En niet per ongeluk de verkeerde post quoten, dan is ze helemaal in verwarring
quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een vraag stelt terwijl je mij quote denk ik dat het een vraag aan mij is![]()
en als je een post quote waarin iemand zegt dat het jumboservies cheap lijkt.... dan verwacht ik niet dat dat bord wat je zegt precies door midden gebroken te hebben van de ikea komt
ze hebben wel een permanente kerstwinkel dus daar is het altijd de tijd van het jaarquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten. Sorry dames.
[..]
Kijkend naar de tijd van het jaar, zou het goed kunnen.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben wel een permanente kerstwinkel dus daar is het altijd de tijd van het jaar
waar is daar?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben wel een permanente kerstwinkel dus daar is het altijd de tijd van het jaar
nee maar tijd van het jaar is vele optiesquote:
disneyquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar is daar?
* Nizno houdt van kerstwinkels
Ik heb de ervaring dat zo'n grote mok vooral erg lang heet blijftquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch wel een groot gat aan de bovenkant.
quote:
Pasen en carnaval zou ik niet zo bedenken nu al.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar tijd van het jaar is vele opties
pasen kerst carnaval halloween, vast meer
Al tig keer je tong verbrand?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat zo'n grote mok vooral erg lang heet blijft
ik kreeg vorige maand al mensen die begonnen over carnavalquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Pasen en carnaval zou ik niet zo bedenken nu al.
de kaassouffle onder de mokkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat heb ik alleen eens gehad met zo'n dubbelwandige mok.
Het is nog maar een maandje tot de carnavalquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg vorige maand al mensen die begonnen over carnaval
dus toen heb ik gezegd dat ik tot halloween niets wil horen over kerst
maar dus ook niets over carnaval wil horen tot na mijn verjaardag
Zelfs de 11de van de 11de is nog een maand.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg vorige maand al mensen die begonnen over carnaval
dus toen heb ik gezegd dat ik tot halloween niets wil horen over kerst
maar dus ook niets over carnaval wil horen tot na mijn verjaardag
Ik heb een goede thermomok voor onderweg. Na 1,5u nog steeds spannend.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat heb ik alleen eens gehad met zo'n dubbelwandige mok.
Levensgevaarlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een goede thermomok voor onderweg. Na 1,5u nog steeds spannend.
neequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is nog maar een maandje tot de carnaval
als ze een vaste start datum kunnen hebben dan moeten ze ook eens een vaste eind datum gaan bekokstovenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs de 11de van de 11de is nog een maand.
En je woont dan ook wel behoorlijk in carnaval gebied.
ik heb nu vooral mezelf in de voet geschoten want heb nu zin in een kaassoufflequote:
moet je je voorstellen hoe je onderlip en kin zich voelen als er een sliertje hangt...quote:
Carnaval is laat dit jaar. Hebben vast vrouwen bedacht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
[..]
als ze een vaste start datum kunnen hebben dan moeten ze ook eens een vaste eind datum gaan bekokstoven
stelletje heidenen met hun maandstanden
en ben aan het emigreren naar U
Ik had er gisteravond nog eentjequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nu vooral mezelf in de voet geschoten want heb nu zin in een kaassouffle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen hoe je onderlip en kin zich voelen als er een sliertje hangt...
quote:
probeer een visum te krijgen door dud0r garant te laten staanquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Carnaval is laat dit jaar. Hebben vast vrouwen bedacht.![]()
Paspoort al aangevraagd?
Ik weet toch al dat ik de hele carnaval moet werken, dus zal er weinig van meekrijgenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Carnaval is laat dit jaar. Hebben vast vrouwen bedacht.![]()
Paspoort al aangevraagd?
geen zorgen, dat doen anderen wel. dan mag jij alle kipnuggets die overblijvenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:15 schreef JJH het volgende:
Kaassoufle is echt de laatste snack die ik zou kiezen.
Zijn ze zo strict?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probeer een visum te krijgen door dud0r garant te laten staan
Die schuif ik door naar de dochter.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zorgen, dat doen anderen wel. dan mag jij alle kipnuggets die overblijven
Kaassoufle met satesaus staat bij mij toch wel minstens in de top5quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:15 schreef JJH het volgende:
het is zo'n soms precies wat ik nodig heb snack, maar denk dat ik er 2 in het jaar eetquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:15 schreef JJH het volgende:
huizentekort he,quote:
bamischijven zijn ook lekker idd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is zo'n soms precies wat ik nodig heb snack, maar denk dat ik er 2 in het jaar eet
bamiblok vind ik het ergste
Die zijn wel lekker. Picantos met sate, berehappen, ook met sate en goede kroketten zijn mijn favoriet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is zo'n soms precies wat ik nodig heb snack, maar denk dat ik er 2 in het jaar eet
bamiblok vind ik het ergste
Ook goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de regel is verdubbelen en doorgeven
Straks valt t omquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
huizentekort he,
dud0r woont al scheef, we gaan er uberscheef wonen van maken
Duiven?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:21 schreef mschol het volgende:
straks de kerstshow bij intratuin aanschouwen
nee, dat is me wat te ver; Zoetjequote:
is het zo erg op jouw toilet dat je het met een tuinslang moet schoonmaken?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is me wat te ver; Zoetje
kan ik gelijk even kijken naar iets van een borstel voor aan mn tuinslang om shit schoon te maken
Een bidet lijkt mij prettiger dan een borstel voor aan de tuinslang.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is me wat te ver; Zoetje
kan ik gelijk even kijken naar iets van een borstel voor aan mn tuinslang om shit schoon te maken
staat in groningen een huis waar de wc op het balkon is, dan is het mogelijk handig om hem zo schoon te maken?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het zo erg op jouw toilet dat je het met een tuinslang moet schoonmaken?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het zo erg op jouw toilet dat je het met een tuinslang moet schoonmaken?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Een bidet lijkt mij prettiger dan een borstel voor aan de tuinslang.
mijn ex heeft een wc in de doucheruimte staan... kan ze zo met de douchekop er op schoonmaken...quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat in groningen een huis waar de wc op het balkon is, dan is het mogelijk handig om hem zo schoon te maken?
Ooh.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
vogelshit op gallerij uiteraard
moest je em beademen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
zat een blauwe spin op mijn schouder
afspoelen op de gallerijquote:
Foto?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
das niet slimquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef rival het volgende:
Ik heb zaterdag het voorfront van mijn auto opnieuw gemonteerd en ben daarna alleen met daglicht aan het rijden geweest.
Toen ik vanmorgen in het donker instapte gingen mijn koplampen niet aan. Nadat ik de motorkap opende zag ik dat de lampen het niet deden omdat ik de stekkers niet had aangesloten. Vond ik daar ook nog gereedschap en een lampje van de garage.
Zo werkt mijn brein dus
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef rival het volgende:
Ik heb zaterdag het voorfront van mijn auto opnieuw gemonteerd en ben daarna alleen met daglicht aan het rijden geweest.
Toen ik vanmorgen in het donker instapte gingen mijn koplampen niet aan. Nadat ik de motorkap opende zag ik dat de lampen het niet deden omdat ik de stekkers niet had aangesloten. Vond ik daar ook nog gereedschap en een lampje van de garage.
Zo werkt mijn brein dus
mi completequote:
Hoe groot was ie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die spin een kans krijgt om door mij op de foto te worden gezet
1 meter spanwijdtequote:
Richtingaanwijzers wel, of was je dat nog niet op gevallen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef rival het volgende:
Zo werkt mijn brein dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
*Streept Suriname van het lijstje af om ooit te bezoekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Ik had in suriname dat een vogelspin richting mijn voeten liep en er bijna was. Oh wat ben ik toen in paniek geraakt
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook nog de blue orb weavernee hij was fel blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleintje
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook nog de blue orb weaverdie hebben ze veel te ver moeten inzoomen om op de foto te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja die had ik dan weer wel aangesloten. (Ik heb zelfs een nieuw stekkertje op eentje moeten maken omdat het draadje brak)quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Richtingaanwijzers wel, of was je dat nog niet op gevallen?
Dat hoop je maar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben ze veel te ver moeten inzoomen om op de foto te krijgen
dat kun je zien aan de huid er onderquote:
Ouderdom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die had ik dan weer wel aangesloten. (Ik heb zelfs een nieuw stekkertje op eentje moeten maken omdat het draadje brak)
Maar de rest.. ik ben dan in mijn hoofd alweer een paar stappen verder dan in de realiteit ofzo![]()
kris kross will make you go jump jumpquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Dit zou hem kunnen zijn ger
https://www.reddit.com/r/(...)t_thailand_metallic/
Mooi beestje.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Dit zou hem kunnen zijn ger
https://www.reddit.com/r/(...)t_thailand_metallic/
heb je een zwarte bmw en heb je langs de druiventros gereden zaterdag?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef rival het volgende:
Zo werkt mijn brein dus
Ja, maar we hadden het over mijn auto niet over mijquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ouderdom.
Dan gaan dingen makkelijker stuk.
Als troostquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaaaaa
rode panda's zijn mooie beestjes
Je hebt toch een e36?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over mijn auto niet over mij
neem eerst maar even ene beker water tijdens het wachten op gekookt waterquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar in de categorie brein dat niet werkt
ik heb hoofdpijn
heb ook nog geen druppel gedronken vandaag
zal maar eens thee gaan zetten
Nee hij is nu helemaal wit en ik ben niet in de buurt van Brabant geweest!quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je een zwarte bmw en heb je langs de druiventros gereden zaterdag?
tevens "werkt"
zingen ze ook mee met foute nederlandstalige muziek?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Wat leuk dat ik het onderhoud aan de lift hier heel goed kan horen deze week.
Ik heb al 3 keer ontbeten vandaag en nog steeds hongerquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem eerst maar even ene beker water tijdens het wachten op gekookt water
ik begin nu eindelijk een beetje trek te krijgen..quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer ontbeten vandaag en nog steeds honger
Nee met facelift over het algemeen. Uit '99quote:
*smeltquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als troost
https://www.instagram.com/reel/DAqeiY3IN3m/
welcome to my lifequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer ontbeten vandaag en nog steeds honger
Iemand al een keer een pre facelift neus erop geschroefd omdat ie dat mooier/goedkoop vond.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee met facelift over het algemeen. Uit '99
Maar ik ben er met onderdelen vervangen wel achter gekomen dan ik pre facelift delen heb. Zoals bijvoorbeeld de grille en nieren. Ik had een nieuwe grill besteld toen pasten de nieren niet meer.
Daardoor duurde het ook allemaal langer dan gepland.
Water pakken dan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beide is niet aan mij besteed
en ook uitspuugt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Die jongens van het gras zijn er weer en er is er 1 die de hele tijd zo zijn keel ophaalt
En terecht, die is namelijk mooier. (weet ik ook pas sinds kort)quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand al een keer een pre facelift neus erop geschroefd omdat ie dat mooier/goedkoop vond.
Oranje knippers op '90 autos.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En terecht, die is namelijk mooier. (weet ik ook pas sinds kort)
op het gras natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoor je het niet op de grond kwatsen?
neequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoor je het niet op de grond kwatsen?
bmw's hebben geen knippers...quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje knippers op '90 autos.
Past zo bij het tijdsbeeld
Behalve die van rival leerde ik net.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bmw's hebben geen knippers...
Ik heb smoke knippersquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje knippers op '90 autos.
Past zo bij het tijdsbeeld
Niet? Of ben je niet thuis?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:01 schreef mschol het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 10.50 - 13.55 uur
lekker tijd weer
Ik heb me toch een partij lekker geslapen dit weekendquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef Crack_ het volgende:
Oehh, mijn sportbandje wordt zo al geleverd!![]()
dat is snel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |