SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Oke hij is af!
Leuk schip. Met de meeste stukjes tot nu toe. Morgen begin ik aan de Millenium Falcon.
Daarna ga ik denk ik voor Rivendell want ik merk dat ik de symmetrie in die ruimteschepen wat minder vind. Je bent toch telkens exact hetzelfde aan het doen voor elke kant. Dat zal de Millenium Falcon ook in meer of mindere mate hebben maar goed.
Al met al 48 uur mee bezig geweest en een aanrader voor de prijs.
Er zitten alleen van die soort van "lasers" op de buitenkant. Ik raakte per ongeluk de "trekker" aan waardoor er een groen klein bolletje naar de andere kant van de zolder vloog.Gelukkig heb ik hem uiteindelijk nog gevonden. Was toch een smetje geweest als je bij het een na laatste plaatje net de set niet meer compleet hebt.
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
Oke hij is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk schip. Met de meeste stukjes tot nu toe. Morgen begin ik aan de Millenium Falcon.
Daarna ga ik denk ik voor Rivendell want ik merk dat ik de symmetrie in die ruimteschepen wat minder vind. Je bent toch telkens exact hetzelfde aan het doen voor elke kant. Dat zal de Millenium Falcon ook in meer of mindere mate hebben maar goed.
Er zitten alleen van die soort van "lasers" op de buitenkant. Ik raakte per ongeluk de "trekker" aan waardoor er een groen klein bolletje naar de andere kant van de zolder vloog.Gelukkig heb ik hem uiteindelijk nog gevonden. Was toch een smetje geweest als je bij het een na laatste plaatje net de set niet meer compleet hebt.
![]()
haha je hebt er weer een af!!
Hoeveel setjes heb je nog liggen of komen er nog aan?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
Oke hij is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had vanmiddag bijna een setje gekocht, maar laat ik eerst maar eens die Apollo-raket afmaken, die ligt nu al 2 jaar hier te liggen![]()
Maar je had toch de falcon gekocht? Of had je deze nog liggen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
Oke hij is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan wordt het wel eens tijd, dat je die gaat makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag bijna een setje gekocht, maar laat ik eerst maar eens die Apollo-raket afmaken, die ligt nu al 2 jaar hier te liggen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
In totaal 5 setjes nog.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
haha je hebt er weer een af!!
Hoeveel setjes heb je nog liggen of komen er nog aan?Maar wat er nu aan komt zijn vooral grote projectjes. Zoals de Millenium Falcon die heeft 8500 stukjes. Daar ga ik wel even twee weken zoet mee zijn denk ik
![]()
![]()
Welke had je bijna gekocht?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag bijna een setje gekocht, maar laat ik eerst maar eens die Apollo-raket afmaken, die ligt nu al 2 jaar hier te liggen
Ja zonde man, even tijd voor vrij maken dan. Ik vind het echt geweldig![]()
![]()
Er zijn nog 4 setjes onderweg die nog wel even op zich laten wachten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je had toch de falcon gekocht? Of had je deze nog liggen?
Dus ik heb het een beetje opgebouwd. Van weinig stukjes naar steeds een stapje verder.
De Falcon begin ik morgen aan.![]()
2352 Stuks Bouwstenen Set Constructeur Kinderen Speelgoed Voor Kinderen Verjaardagscadeau Bakstenen High Tech Auto Ghostbusters ECTO-1 Modellenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke had je bijna gekocht?
Ja zonde man, even tijd voor vrij maken dan. Ik vind het echt geweldig
https://a.aliexpress.com/_ExEubed![]()
Geld teveel jij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn nog 4 setjes onderweg die nog wel even op zich laten wachten.
Dus ik heb het een beetje opgebouwd. Van weinig stukjes naar steeds een stapje verder.
De Falcon begin ik morgen aan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oeh die is wel erg gaaf! Wel wat aan de prijs vind ik maar dan heb je ook wat en het is nog altijd veeeeel goedkoper dan bij LEGO.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2352 Stuks Bouwstenen Set Constructeur Kinderen Speelgoed Voor Kinderen Verjaardagscadeau Bakstenen High Tech Auto Ghostbusters ECTO-1 Modellen
https://a.aliexpress.com/_ExEubed![]()
![]()
Ik vond dit wel meevallen, 2300 steentjes voor 7 tientjes. Ik wil eerst een wat 'kleiner' project doen, daarna wil ik die Star Destroyer hebben, die hele grotequote:Op zondag 6 oktober 2024 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh die is wel erg gaaf! Wel wat aan de prijs vind ik maar dan heb je ook wat en het is nog altijd veeeeel goedkoper dan bij LEGO.![]()
True. Maar je betaalt ook voor dat hij geleverd wordt uit Polen in plaats van China. Dan heb je hem met een paar dagen in huis maar betaal je ook zo'n beetje 20 euro meer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond dit wel meevallen, 2300 steentjes voor 7 tientjes. Ik wil eerst een wat 'kleiner' project doen, daarna wil ik die Star Destroyer hebben, die hele grote
Die Star Destroyer is epic zeg. Maar die is me echt te duur op het moment.![]()
Welke koop je daar? Mould king? Wat die technic setjes zijn nog aardig prijzig ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is van Ali Express he. Geen echte LEGO dus 5x zo goedkoop. Ik ben niet zo rijk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)arch%7Cquery_from%3A
Deze, 12000 stukjes
Dat is wel een grote
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: