De chromecast 2 die achter mijn tv hangt wil ik aan mijn nieuwe wifi netwerk hangen, dit krijg ik niet voor elkaar
Het apparaatje hangt achter de tv die strak tegen de muur zit. Om de fysieke knop - die er blijkbaar op zit - te kunnen indrukken zou de tv en soundbar en alles van de muur moeten. Dat zou toch niet nodig moeten zijn.
Het apparaat wil nu geen verbinding maken. Volgens mijn Google zoektocht is het enige alternatief om de Chromecast aan te sluiten op het oude wifi netwerk samen met het device waar Google Home op staat, dan zou de optie verschijnen om 'm terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan (extra netwerk aangemaakt met de oude naam), dat werkt op zich, de chromecast heeft dan verbinding. Device met Google Home (iPad) ook verbonden met dat netwerk, maar de optie om het apparaat naar fabrieksinstellingen terug te zetten is er niet. Apparaat verwijderen kan ook niet.
Bij alles wat ik via Google kan vinden is de beschrijving anders door alle wijzigingen die steeds doorgevoerd worden.
Wie kan me uitleggen hoe ik dat ding reset (of anderszins met het nieuwe netwerk verbindt) zonder alles van de muur te halen?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.