SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kijkt men ook niet maar toch zou ik graag een beetje medemenselijkheid in onze wetgeving willen hebben.
okquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is totaal onpraktisch en willekeurig maar wetten zijn een slechts een samenraapsel van emoties en gevoelens in de samenleving afgesproken op papier dus een beetje menselijkheid mag best af en toe, zo vaak komen dit soort situaties niet voor.
Hardop nadenken, doe jij zelf volcontinu en constant.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Beetje menselijkheid mag wel maar als je dat doet is het totale willekeur en onpraktisch en slaat nergens op maar lets go for it!!
HUH?!?!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
In de wet is altijd ruimte voor verzachtende omstandigheden, anders zou je ook geen rechters nodig hebben maar de strafmaat gewoon overlaten aan het woord in het wetboek.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kijkt men ook niet maar toch zou ik graag een beetje medemenselijkheid in onze wetgeving willen hebben.
ham en kaasquote:
uhuquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hardop nadenken, doe jij zelf volcontinu en constant.
Daar staat hetzelfde, rechters kunnen binnen de kaders van de wet onder de noemer van verzachtende omstandigheden medemenselijkheid mee laten wegen in hun oordeel.quote:
als jij dat er van wil makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar staat hetzelfde, rechters kunnen binnen de kaders van de wet onder de noemer van verzachtende omstandigheden medemenselijkheid mee laten wegen in hun oordeel.
Niet zo hysterisch aub.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben toch gestoord en weet ik veel wat? En nu gebruik je mij als reden om je eigen gedrag goed te keuren? Gast, wtf![]()
ennnn weer over op de inhoudsloze posts want inhoudelijk heb je bijzonder weinig te zeggenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ennnn weer over op de inhoudsloze posts want inhoudelijk heb je bijzonder weinig te zeggen![]()
@:ama, te simpel
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee sorry
geef hierwat voor popcorn trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]oh die vind ik wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
Eet smakelijk voor morgen ook nog een bordje naar het werk, dus ik hoef geen brood te smeren
[ afbeelding ]
nee misschien de helftquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Halen jullie 200g groente en minimaal 2 stuks fruit per dag? (muv van bananen)
groente 4 van de 7 dagen minimaal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
whatsup met de overige drie dagen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
groente 4 van de 7 dagen minimaal.
fruit helaas niet echt vaak... ik denk 3 van de 14 dagen ofzo. weinig fruit wat ik echt lekker vindt
Ja ruimschoots, ook nog dagelijks noten, graanproducten en vis.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ruimschoots, ook nog dagelijks noten, graanproducten en vis.
vandaag bijv... heb tussen de middag een miskoop opgegeten.. soep in zak heldere champignonsoep.. (is gewoon een uiensoepje zonder ui maar met een paar plakjes champignon) met twee bolletjes met boter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whatsup met de overige drie dagen?
Ik ben ook niet zo'n fan van fruit. Steenvruchten vind ik wel lekker maar is maar in bepaald seizoen.
Merk dat ik voornamelijk fruit eet op werk, dan lukt het wel.. Thuis pak ik het niet snel
Je wil nu leuk mee doen terwijl je 99% van de tijd poep praat en mensen belachelijk maakt? Wat denk je zelfquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet mijn IQ wel een beetje hoog houden uiteraard.
Nu vraag je wel hele moeilijke dingen aan hem hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wil nu leuk mee doen terwijl je 99% van de tijd poep praat en mensen belachelijk maakt? Wat denk je zelf![]()
Doe altijd leuk mee of niet.
Koop een hondje zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wil nu leuk mee doen terwijl je 99% van de tijd poep praat en mensen belachelijk maakt? Wat denk je zelf![]()
Doe altijd leuk mee of niet.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag bijv... heb tussen de middag een miskoop opgegeten.. soep in zak heldere champignonsoep.. (is gewoon een uiensoepje zonder ui maar met een paar plakjes champignon) met twee bolletjes met boter.
Daar zat dus geen 2 ons groente in.
En nu tosti ham kaas. is ook geen twee ons
zondags sowieso een doe weinig dagquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt sowieso best weinig? Of heb je ook een 'ik doe weinig'-dag?
400 gram groenten en vlees klinkt veelquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondags sowieso een doe weinig dag
morgen aan het werk en dan heb ik in de ochtend twee boterhammen met choco of pindakaas ofzo.. tussen de middag salade met extra sla en in de avond kook ik 400 gram groente en vlees
400 gram groentequote:Op zondag 6 oktober 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
400 gram groenten en vlees klinkt veelof wat is de verhouding
![]()
ik ga zo nog actief iets doen maar heb t idee dat het nog vroeg is ipv kwart voor zes
kaarttrucje met een publiek dat gelukkig altijd zegt dat het kloptquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Deed vroeger als klein meisje wel eens van die kinderlijke goochelshowtjes op verjaardagen
stil nouquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
kaarttrucje met een publiek dat gelukkig altijd zegt dat het klopt
ahhhquote:
En dit ook, of weet eigenlijk nog geen eens wat daarmee wordt bedoeldquote:
3 dekbedden op je bed leggen en er onder liggen...quote:
Als ik zoiets zie denk ik ook van wat leuk maar ik heb echt geen idee waar ik dat moet ophangen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
https://www.action.com/nl-nl/p/3206757/lichtbol-multicolour/
Same, maar deze komt in mn tuin want hij is ook geschikt voor buiten! En daar heb ik wel mooie plekjes voorquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie denk ik ook van wat leuk maar ik heb echt geen idee waar ik dat moet ophangen.
Als ik niet voor het huis/de keuken waslijnen had hangen dan was dat hier ook wel leuk geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, maar deze komt in mn tuin want hij is ook geschikt voor buiten! En daar heb ik wel mooie plekjes voor
Lol lekker bezig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Heb gisteren wat graszaad gezaaid, er kwam veels teveel uiten nu ligt er zaad wat bedoeld is voor ongeveer 30 m2 op een stuk.. van 1 m2
![]()
![]()
neuhquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
ohja, wel jaloers op die lijnenquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik niet voor het huis/de keuken waslijnen had hangen dan was dat hier ook wel leuk geweest.
ja achja, ik dacht nog heel even 'wel beetje zonde..' maar om dat zaad weer te geen verzamelen en terug te stoppen in de doos is ook weer zoietsquote:
wat dan?quote:
Ja ik mag ook niet klagen want ik kan met mooi weer wel lekker mijn beddengoed buiten ophangen. Ik ben ook de enige hier zo'n beetje die dat heeft lol.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wel jaloers op die lijnen
[..]
ja achja, ik dacht nog heel even 'wel beetje zonde..' maar om dat zaad weer te geen verzamelen en terug te stoppen in de doos is ook weer zoietsdan graszaad is niet zo prijzig, yoloooo
[..]
wat dan?
fruit meestal niet, groente iets van 150 gram eerder denk ik..quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wel jaloers op die lijnen
[..]
ja achja, ik dacht nog heel even 'wel beetje zonde..' maar om dat zaad weer te geen verzamelen en terug te stoppen in de doos is ook weer zoietsdan graszaad is niet zo prijzig, yoloooo
[..]
wat dan?
Kan die lijnen hier wel aanleggen, maar dan moet ik weer gaan boren en ondanks dat dat echt een klein kusje is wat niet veel tijd in beslag neemt, heb ik daar zķ geen zin inquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik mag ook niet klagen want ik kan met mooi weer wel lekker mijn beddengoed buiten ophangen. Ik ben ook de enige hier zo'n beetje die dat heeft lol.
Ja dat laatste had ik ook niet gedaan nee want het kost ook niet de hele wereld.
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
fruit meestal niet, groente iets van 150 gram eerder denk ik..
maar uiteraard niet elke dag dat dat opgaat, er zijn ook dagen waarbij ik veel meer van beide binnenkrijg.
vanavond zal ik mn groente quota wel halen met spinazie
Ik had het geluk dat er nog oogjes in de stenen muren zaten door de vorige bewoner of nog een vorige bewoner dus daar heb ik gewoon lijnen tussen gespannen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan die lijnen hier wel aanleggen, maar dan moet ik weer gaan boren en ondanks dat dat echt een klein kusje is wat niet veel tijd in beslag neemt, heb ik daar zķ geen zin in
das niet handigquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Heb gisteren wat graszaad gezaaid, er kwam veels teveel uiten nu ligt er zaad wat bedoeld is voor ongeveer 30 m2 op een stuk.. van 1 m2
![]()
![]()
Ik heb ook nog oogjes in mijn muren! En wat voor oogjes!quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat er nog oogjes in de stenen muren zaten door de vorige bewoner of nog een vorige bewoner dus daar heb ik gewoon lijnen tussen gespannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog oogjes in mijn muren! En wat voor oogjes!Oh ja dat is wel beetje teleurstellend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik ga een lekker wietje halen
Amnesia of bubbles? @:ama
Volgens mij rook jij geen haze dus dan weet ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wanneer kunnen we een vakantieverslag verwachten?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben weer terug in den lande![]()
Was wel een vermoeiende vlucht, eerst nog 2 uur vertraging terwijl ik al in het vliegtuig zat omdat de piloot een paar knipperende lampjes niet vertrouwde en er een monteur moest komen om van alles te vervangen
herkenbaar. maar ga zo maar wel wat doen, heb ik dat maar gehad..quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Moet eten maken, maar heb er totaal geen zin in
wel verstandige keuze van de pilootquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een vermoeiende vlucht, eerst nog 2 uur vertraging terwijl ik al in het vliegtuig zat omdat de piloot een paar knipperende lampjes niet vertrouwde en er een monteur moest komen om van alles te vervangen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]ooooooooooooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke ik ga amnesia halenIk ben indica aan het uitproberen omdat mn therapeut dat had aangeraden
![]()
Heeee halloquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
En klinkt vermoeiend maar ook wel fijn dat ze grondig te werk gaan. Maar blijft shittie als je moet wachten.
Nu weer thuis of moet je nog een klein stukje? En heb je genoten?
Baby darling doll face honey
Ergens de komende weken ofzo, wanneer ik er zin in hebquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een vakantieverslag verwachten?
Je bent net op tijd thuis om @:haags zijn bericht te checken over koffie wat in de aanbieding is volgende week.
Denk dat het hier ei wordt, ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Moet eten maken, maar heb er totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |