abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215214462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:19 schreef Jaeger85 het volgende:

Rensch weet niet of hij wel gaat verlengen oftewel die gaat transfervrij weg. Begrijpt kennelijk niet dat Ajax zijn plafond is.
Wel het plafond op sportief gebied wellicht, niet op financieel gebied, Ik zou het ook wel weten eerlijk gezegd, financieel er flink op vooruit en een leuk avontuur in het buitenland.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:25:39 #177
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_215214670
T is zo makkelijk he, zeggen dat Rensch nu op zijn top zit.
De lijst met vertrokken verdedigers die het ineens wel heel goed doen is lang, zeker de laatste jaren :X
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:08:32 #178
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215214908
Jongens ik zou zeggen ga lekker slapen, morgen weer een dag
graag op anoniem
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:03:00 #179
80382 manny
30 is best veel
pi_215216071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 21:19 schreef Jaeger85 het volgende:

Rensch weet niet of hij wel gaat verlengen oftewel die gaat transfervrij weg. Begrijpt kennelijk niet dat Ajax zijn plafond is.
Zou na prestaties van de afgelopen 2 seizoenen ook wel even twijfelen. Dat hij daar zelf mede oorzaak van is lijkt me een besef dat bij hem niet helemaal aanwezig is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_215216570
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:03 schreef manny het volgende:

[..]
Zou na prestaties van de afgelopen 2 seizoenen ook wel even twijfelen. Dat hij daar zelf mede oorzaak van is lijkt me een besef dat bij hem niet helemaal aanwezig is.
Nog 'maar' 21.. terwijl hij gevoelsmatig al heel wat seizoenen meespeelt. Echter nog nooit echt bepalend geweest en wisselt goede met hele slechte periodes af. Vanuit Ajax perspectief zou ik hem toch wel graag willen verlegen, in de basis heeft hij alles wel. Vanuit het perspectief van Rensch.. mwoah. Geen idee wat de interesse is maar het zou ook helemaal niet verkeerd zijn om die transfervrije status te koppelen aan een andere club met een goed plan.
pi_215216658
Heeft Rensch goede periode's gehad?
Wanneer?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215219785
Dat bericht van Farioli _O_

https://www.voetbalzone.n(...)D2fJvLXD_dZNI1BmSHJQ

Kan het via insta niet delen zo te zien, maar die is er echt mee bezig. Positief :)
pi_215219958
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:13 schreef Bofjijff het volgende:

Kan het via insta niet delen zo te zien, maar die is er echt mee bezig. Positief :)
De Witte Chinees zal hier wel wat van vinden.
pi_215219970
quote:

Ja, dat heeft zijn pr mannetje mooi geschreven.
No bitch to me
pi_215220016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:28 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ja, dat heeft zijn pr mannetje mooi geschreven.
hoe dan ook een prima signaal
  woensdag 9 oktober 2024 @ 17:54:18 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215220195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heeft Rensch goede periode's gehad?
Wanneer?
In het begin toen hij Mazraoui regelmatig verving, op basis van toen had ik hem nu wel veel verder verwacht, maar dan had hij ook niet meer bij Ajax gespeeld.
pi_215220218
quote:

Hij zegt toch helemaal niets
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215220424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ik vind het nogal loze kreten, dit verwacht ik eerder in Rotterdam.

Maar goed ik ben ook niet zo'n fan van volksmenners.
No bitch to me
pi_215220643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Je trapt hier toch niet in man :') Laten we eerlijk zijn: zo heel geweldig doet hij het ook niet (eerder gewoon 'oke'), maar de verwachtingen lagen na vorige jaar dusdanig laag dat er simpelweg maar 1 optie overbleef: de opvolger van Steijn (en later van 't Schip) kon het alleen maar beter doen.

Dit soort brieven is een beetje het niveau Wout Weghorst die 2 maanden loopt te verkondigen dat hij alleen naar Twente wil om vervolgens een dag voor het tekenen bij Ajax te melden dat hij van kinds af aan al in een Ajax pyjama slaapt. Leuk, maar 95% van de supporters prikken hopelijk door dit soort onzin heen.

Vind die Farioli trouwens verder wel een prima trainer hoor.. ben wel benieuwd wat hij met beter materiaal zou kunnen doen. Aanvankelijk dacht ik dat Feyenoord met Priske een betere trainer zou hebben, maar vooralsnog vind ik Farioli frisser ogen. Met als kanttekening dat het bovenstaande verhaal in omgekeerde mate voor Prise geldt natuurlijk; die kon vanaf de positie van Slot eigenlijk alleen maar verliezen.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 18:41:57 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215220669
Die Farioli die om de zoveel weken denkt dat hij het nieuwe testament moet herschrijven

Stukje Italiaanse Dirk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215220675
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:41 schreef Caland het volgende:
Die Farioli die om de zoveel weken denkt dat hij het nieuwe testament moet herschrijven

Stukje Italiaanse Dirk.
Nou die priester uit Denemarken van jullie is misschien nog wel erger hoor :D Met zijn middencirkel interventies.. en dan vervolgens de keutel weer intrekken als hij kritiek krijgt.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 18:44:16 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215220686
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:42 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou die priester uit Denemarken van jullie is misschien nog wel erger hoor :D Met zijn middencirkel interventies.. en dan vervolgens de keutel weer intrekken als hij kritiek krijgt.
Oh zeker, ik ga per definitie slecht op dat soort demagogen.

Of was dit een kansloze ja maar hullie poging?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215220702
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh zeker, ik ga per definitie slecht op dat soort demagogen.

Of was dit een kansloze ja maar hullie poging?
Oh nee hoor, ik heb met beide clubs eigenlijk verder niet zo heel veel.. maar vind wel dat ze vrij 'bonte' trainers hebben aangetrokken. Beide verdienen natuurlijk nog het voordeel van de twijfel dus ik ben benieuwd :)
pi_215220751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je trapt hier toch niet in man :') Laten we eerlijk zijn: zo heel geweldig doet hij het ook niet (eerder gewoon 'oke'), maar de verwachtingen lagen na vorige jaar dusdanig laag dat er simpelweg maar 1 optie overbleef: de opvolger van Steijn (en later van 't Schip) kon het alleen maar beter doen.

Dit soort brieven is een beetje het niveau Wout Weghorst die 2 maanden loopt te verkondigen dat hij alleen naar Twente wil om vervolgens een dag voor het tekenen bij Ajax te melden dat hij van kinds af aan al in een Ajax pyjama slaapt. Leuk, maar 95% van de supporters prikken hopelijk door dit soort onzin heen.

Vind die Farioli trouwens verder wel een prima trainer hoor.. ben wel benieuwd wat hij met beter materiaal zou kunnen doen. Aanvankelijk dacht ik dat Feyenoord met Priske een betere trainer zou hebben, maar vooralsnog vind ik Farioli frisser ogen. Met als kanttekening dat het bovenstaande verhaal in omgekeerde mate voor Prise geldt natuurlijk; die kon vanaf de positie van Slot eigenlijk alleen maar verliezen.
je hoorde 2 jaar niks, alleen maar gezeik, 0 aandacht van incapabale trainers. Dan is dit wel een fijne verfrissing. Verder zegt niemand dat het zo fantastisch gaat trouwens :)

Maar lekker blijven zeiken, ook prima :D
pi_215220772
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
je hoorde 2 jaar niks, alleen maar gezeik, 0 aandacht van incapabale trainers. Dan is dit wel een fijne verfrissing. Verder zegt niemand dat het zo fantastisch gaat trouwens :)

Maar lekker blijven zeiken, ook prima :D
Heeft niks met zeiken te maken, dit is gewoon heel simpel zieltjes winnen bij je eigen supporters, net als nieuwe speler die de badge kussen bij het eerste doelpunt. Maar he als dat je ding is, prima toch? Hij doet er verder uiteraard niemand kwaad mee.
pi_215220854
Van een Italiaanse filosoof kan ik dit wel hebben. Als iemand als Ten Hag hè dat soort epistels gaat schrijven maak ik me zorgen hè.
pi_215220987
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Heeft niks met zeiken te maken, dit is gewoon heel simpel zieltjes winnen bij je eigen supporters, net als nieuwe speler die de badge kussen bij het eerste doelpunt. Maar he als dat je ding is, prima toch? Hij doet er verder uiteraard niemand kwaad mee.
Is het ook. Niet mijn ding verder behalve dat het eindelijk een positief gevoel afgeeft. Niet perse dit bericht wel het hele plaatje
  woensdag 9 oktober 2024 @ 19:28:29 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215221073
Wat een gezeur om niks. :O
pi_215221242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 18:41 schreef Caland het volgende:

Stukje Italiaanse Dirk.
Ik zie weinig speciaals bij Ajax lopen maar dat Italiaanse mannetje. Die gaat wel ver komen in zijn carrière.
pi_215221427
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 19:45 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zie weinig speciaals bij Ajax lopen maar dat Italiaanse mannetje. Die gaat wel ver komen in zijn carrière.
Zo veel positiever dan dat we hadden (en dan wat er in r'dam zuid nu is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')