Wie wil dat downplayen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies. Zo heel slecht is het materiaal van Ajax echt niet hoor, maar ze willen de boel m.i.. te graag downplayen met het oog op een eventuele 4de plek achter Twente (die in principe op elke positie een mindere speler hebben, maar als team wel een stuk verder zijn).
Ik dacht dat voetbal een teamsport is maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies. Zo heel slecht is het materiaal van Ajax echt niet hoor, maar ze willen de boel m.i.. te graag downplayen met het oog op een eventuele 4de plek achter Twente (die in principe op elke positie een mindere speler hebben, maar als team wel een stuk verder zijn).
Hebbon. Als werkelijkheid wordtquote:
Eens, beetje een fantasieloos shirt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hmmm toch liever klassieke logo dan stadswapen hoor.
Jij Jerdy Schouten zeker?quote:
Waar is je bewijs dat ik voor PSV ben? Ik vraag er nu al maanden om maar je komt maar met niks op de proppen. 17 jaar fok geschiedenis en je kan niet een quote vindenquote:
Matige act jij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar is je bewijs dat ik voor PSV ben? Ik vraag er nu al maanden om maar je komt maar met niks op de proppen. 17 jaar fok geschiedenis en je kan niet een quote vinden![]()
Noord-Brabant in zijn algemeenheid is een en al een treurnis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Haha Klapmongool is voor psv, net zoals PSVCLdaar wil je toch niet mee geassocieerd worden zeg
Waar is je bewijs? Of blijf je net als je vriendjes maar als een kip zonder kop roepen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Haha Klapmongool is voor psv, net zoals PSVCLdaar wil je toch niet mee geassocieerd worden zeg
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar is je bewijs? Of blijf je net als je vriendjes maar als een kip zonder kop roepen?
PSV? Nee jij bent vele malen erger. De zogenaamde objectieve Ajax fan. krijg je spontaan netelroos van.quote:dat ik wél gewoon een objectieve Ajax fan ben.
Je lijkt wel een beetje op die ZKA debiel qua gedrag nuquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar is je bewijs? Of blijf je net als je vriendjes maar als een kip zonder kop roepen?
Ok Hans.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op die ZKA debiel qua gedrag nu
Heerlijke rubriek ditquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar is je bewijs dat ik voor PSV ben? Ik vraag er nu al maanden om maar je komt maar met niks op de proppen. 17 jaar fok geschiedenis en je kan niet een quote vinden![]()
#SchooljufOUTquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mafiaway reset
gelijk heeft ze, iedere ajaxcied is eigenlijk voor Feyenoord, de club van het volk
Hans Kraay sr en Leo Beenhakker gingen haar voor, nu was Kraay niet zo'n beste trainer maar van Leo hebben we veel plezier gehad.quote:
Boeit idd niemandquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
En verder, vrouwenvoetbal, dat nemen we sowieso niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |