Ik heb ook al heel wat trimmers versleten, vooral na 1x ze niet meer te gebruiken omdat ze ronduit ruk waren...quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef Marsenal het volgende:
Die ene groenblauwe van philips, OneBlade.
Heb ook jaren gezocht naar de juiste, deze is echt heel goed voor wat je ervoor betaald ook.
Je hebt ze met verschillende maten plastic opzetstukjes, maar die met de verstelbare opzetstuk, daar ben ik het meest content over.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel wat trimmers versleten, vooral na 1x ze niet meer te gebruiken omdat ze ronduit ruk waren...
Maar thanks, ga er naar kijken!
Helemaal mee eens, oneblade to rule them allquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt ze met verschillende maten plastic opzetstukjes, maar die met de verstelbare opzetstuk, daar ben ik het meest content over.
Prima batterij, lekker klein en simpel apparaat, kan ook onder de douche gebruiken
Met dat verstelwieltje. Ja, Fijn ding !quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt ze met verschillende maten plastic opzetstukjes, maar die met de verstelbare opzetstuk, daar ben ik het meest content over.
Prima batterij, lekker klein en simpel apparaat, kan ook onder de douche gebruiken
Je kan ook de accucellen vervangen natuurlijk. Scheelt weer wat e-waste.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:46 schreef Chandler het volgende:
Ik trim al jaren m'n baard met een trimmer van BabyLiss alleen nu ben ik er klaar mee, de accu houdt het nog geen 5 minuten vol meer...Plus hij kan niet scheren als hij aan de lader zit (wat vreselijk irritant is).
Dus ik zoek een nieuwe, budget tot maximaal 100 euro maar liefst stukken minder natuurlijk!
Heeft iemand een goede suggestie? ik heb m'n baard meestal tussen de 5 - 25mm..
En wil met deze trimmer ook m'n neus, oren en nek scheren...
Tips? ervaringen? ik ben benieuwd!
Dat is ook het idee, maar wil toch graag eentje extra. Hoef ik iig 1 niet meer heen en weer te slepen naar mijn vriendin.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan ook de accucellen vervangen natuurlijk. Scheelt weer wat e-waste.
Als hij toch open is, ook een mooi moment om hem goed te reinigen en opnieuw te smeren.
Klopt, maar die kost dan weer 30 euro per keer, als ik daar wekelijks tijd voor moet maken moet ik andere dingen laten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:00 schreef Document1 het volgende:
Ga gewoon naar de barbier joh. Niks kan tippen aan iemand die met zorg je baard knipt.
Ik ga persoonlijk om de drie weken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, maar die kost dan weer 30 euro per keer, als ik daar wekelijks tijd voor moet maken moet ik andere dingen laten.
Ik ga meestal eens in de 6-8 weken, net wanneer ik zin heb, soms eerder soms duurt het nog veel langer.... maar laat dan wel gelijk alles doen dus haar, baard, oren, neus, en al het andere haar wat daar te vinden is, en dat dan maar voor 30 euro
Ik niet, daar ben ik te lui voor. Vind het in het algemeen wel goed...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk om de drie weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |