abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215192569
Ik trim al jaren m'n baard met een trimmer van BabyLiss alleen nu ben ik er klaar mee, de accu houdt het nog geen 5 minuten vol meer...Plus hij kan niet scheren als hij aan de lader zit (wat vreselijk irritant is).

Dus ik zoek een nieuwe, budget tot maximaal 100 euro maar liefst stukken minder natuurlijk! *)

Heeft iemand een goede suggestie? ik heb m'n baard meestal tussen de 5 - 25mm..
En wil met deze trimmer ook m'n neus, oren en nek scheren...

Tips? ervaringen? ik ben benieuwd! *)
Just say hi!
pi_215192597
Die ene groenblauwe van philips, OneBlade.

Heb ook jaren gezocht naar de juiste, deze is echt heel goed voor wat je ervoor betaald ook.
-nee-
pi_215192654
Ik vind alles van Wahl erg prettig. Echt kappersmerk, mesjes zijn vervangbaar en ook overal goed te vinden. Heb er zelf een tondeuse en een baardtrimmer van.

Zie dat ze vaak als combi verkocht worden

https://vakkappers.nl/mer(...)SBxHr1caAo3uEALw_wcB
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_215192692
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef Marsenal het volgende:
Die ene groenblauwe van philips, OneBlade.

Heb ook jaren gezocht naar de juiste, deze is echt heel goed voor wat je ervoor betaald ook.
Ik heb ook al heel wat trimmers versleten, vooral na 1x ze niet meer te gebruiken omdat ze ronduit ruk waren...

Maar thanks, ga er naar kijken! :Y
Just say hi!
pi_215192950
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:58 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik heb ook al heel wat trimmers versleten, vooral na 1x ze niet meer te gebruiken omdat ze ronduit ruk waren...

Maar thanks, ga er naar kijken! :Y
Je hebt ze met verschillende maten plastic opzetstukjes, maar die met de verstelbare opzetstuk, daar ben ik het meest content over.

Prima batterij, lekker klein en simpel apparaat, kan ook onder de douche gebruiken
-nee-
  zondag 6 oktober 2024 @ 15:23:10 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_215192996
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je hebt ze met verschillende maten plastic opzetstukjes, maar die met de verstelbare opzetstuk, daar ben ik het meest content over.

Prima batterij, lekker klein en simpel apparaat, kan ook onder de douche gebruiken
Helemaal mee eens, oneblade to rule them all
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_215193767
Ik gebruik al jaren een Remington. Goede apparaten. Voor grof doe ik Remington en daarna fine tunen met Philips oneblade
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:53:34 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215213363
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Met dat verstelwieltje. Ja, Fijn ding :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_215216945
Ik gebruik al jaren de goedkoopste van de Action en het resultaat ziet er piekfijn uit :7
Mijn tweet klopt niet.
pi_215217065
quote:
5s.gif Op zondag 6 oktober 2024 14:46 schreef Chandler het volgende:
Ik trim al jaren m'n baard met een trimmer van BabyLiss alleen nu ben ik er klaar mee, de accu houdt het nog geen 5 minuten vol meer...Plus hij kan niet scheren als hij aan de lader zit (wat vreselijk irritant is).

Dus ik zoek een nieuwe, budget tot maximaal 100 euro maar liefst stukken minder natuurlijk! *)

Heeft iemand een goede suggestie? ik heb m'n baard meestal tussen de 5 - 25mm..
En wil met deze trimmer ook m'n neus, oren en nek scheren...

Tips? ervaringen? ik ben benieuwd! *)
Je kan ook de accucellen vervangen natuurlijk. Scheelt weer wat e-waste.
Als hij toch open is, ook een mooi moment om hem goed te reinigen en opnieuw te smeren.
pi_215217816
Ga gewoon naar de barbier joh. Niks kan tippen aan iemand die met zorg je baard knipt.
pi_215219791
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan ook de accucellen vervangen natuurlijk. Scheelt weer wat e-waste.
Als hij toch open is, ook een mooi moment om hem goed te reinigen en opnieuw te smeren.
Dat is ook het idee, maar wil toch graag eentje extra. Hoef ik iig 1 niet meer heen en weer te slepen naar mijn vriendin.

En volgens mij is het gewoon een 18650 die er in zit, maar we gaan het spoedig zien al heb ik nog geen echte keuze gemaakt maar die one blade is ook wel nice, eventueel de pro daarvan.
Just say hi!
pi_215219809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 13:00 schreef Document1 het volgende:
Ga gewoon naar de barbier joh. Niks kan tippen aan iemand die met zorg je baard knipt.
Klopt, maar die kost dan weer 30 euro per keer, als ik daar wekelijks tijd voor moet maken moet ik andere dingen laten.

Ik ga meestal eens in de 6-8 weken, net wanneer ik zin heb, soms eerder soms duurt het nog veel langer.... maar laat dan wel gelijk alles doen dus haar, baard, oren, neus, en al het andere haar wat daar te vinden is, en dat dan maar voor 30 euro :+
Just say hi!
pi_215219843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Klopt, maar die kost dan weer 30 euro per keer, als ik daar wekelijks tijd voor moet maken moet ik andere dingen laten.

Ik ga meestal eens in de 6-8 weken, net wanneer ik zin heb, soms eerder soms duurt het nog veel langer.... maar laat dan wel gelijk alles doen dus haar, baard, oren, neus, en al het andere haar wat daar te vinden is, en dat dan maar voor 30 euro :+
Ik ga persoonlijk om de drie weken.
pi_215220335
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 17:18 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik ga persoonlijk om de drie weken.
Ik niet, daar ben ik te lui voor. Vind het in het algemeen wel goed...

Vandaar de zoektocht naar een trimmer! :+
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')