Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger wordenquote:
Wel handig dat ik tegenwoordig ABC FOX en al die andere meuk kan volgenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger worden
Het goede nieuws is dat het vast staat dat ie gigantisch aan kracht gaat inleveren ruim voor ie bij Florida is. Het zal vooral het water zijn dat een gevaar gaat vormen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger worden
Op basis van ?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat het vast staat dat ie gigantisch aan kracht gaat inleveren ruim voor ie bij Florida is. Het zal vooral het water zijn dat een gevaar gaat vormen.
Letterlijk elke bron die ik gezien heb?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op basis van ?
Meende juist vanmiddag te lezen dat de windscherijg en dry air verminderen zodat het juist minder snel zou gaan?
X-account gemaakt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel handig dat ik tegenwoordig ABC FOX en al die andere meuk kan volgen
De zwaarste volgens mij ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:47 schreef Frutsel het volgende:
@:aloa
Milton nu de krachtigste orkaan van 2024? Zwaarder dan Yagi en Krathon?
Jazeker.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:47 schreef Frutsel het volgende:
@:aloa
Milton nu de krachtigste orkaan van 2024? Zwaarder dan Yagi en Krathon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |