Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger wordenquote:
Wel handig dat ik tegenwoordig ABC FOX en al die andere meuk kan volgenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger worden
Het goede nieuws is dat het vast staat dat ie gigantisch aan kracht gaat inleveren ruim voor ie bij Florida is. Het zal vooral het water zijn dat een gevaar gaat vormen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt alsof 'ie nog lang niet klaar is met heviger worden
Op basis van ?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat het vast staat dat ie gigantisch aan kracht gaat inleveren ruim voor ie bij Florida is. Het zal vooral het water zijn dat een gevaar gaat vormen.
Letterlijk elke bron die ik gezien heb?quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op basis van ?
Meende juist vanmiddag te lezen dat de windscherijg en dry air verminderen zodat het juist minder snel zou gaan?
X-account gemaakt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel handig dat ik tegenwoordig ABC FOX en al die andere meuk kan volgen
De zwaarste volgens mij ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:47 schreef Frutsel het volgende:
@:aloa
Milton nu de krachtigste orkaan van 2024? Zwaarder dan Yagi en Krathon?
Jazeker.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:47 schreef Frutsel het volgende:
@:aloa
Milton nu de krachtigste orkaan van 2024? Zwaarder dan Yagi en Krathon?
21 miljoen mensen in Florida in totaal, volgens wonen mij ruim meer dan 10 miljoen in dat rode gebied.quote:
Meende al ergens 909mb gelezen te hebben. Benieuwd of ie straks onder de 905 zit en Mitch voorbij gaatquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
Nog paar uur voor de volgende recon data er is. Dat terwijl het op het oog gewoon verder aan het intensiveren is.
Ja dat hoorde ik net ook via ABC. Mensen zijn het niet meer gewend en denken dat het allemaal wel meevalt. Maar her Tampa gebied gaat zware klappen krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees berichten van veel mobile home bewoners die blijven en niet evacueren (hebben denk ik ook niet veel opties daartoe). Met Cat3/4 winden over centraal Florida kan dat wel redelijk catastrofaal worden.
Na Helene zouden ze toch wel gewaarschuwd moeten zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik net ook via ABC. Mensen zijn het niet meer gewend en denken dat het allemaal wel meevalt. Maar her Tampa gebied gaat zware klappen krijgen.
Ik heb met google maps geken, ze staan recht in de vuurlinie. Als er al hele huizen zijn gaan drijven bij Helene, dan zijn ze kansloos. Ook veel pensionado’s daar, die zijn bijna per definitie eigenwijs, want ze hebben het allemaal al een keer meegemaakt en weten wel hoe het gaat. En malloten die geloven dat ze toverkracht bezittenquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik lees berichten van veel mobile home bewoners die blijven en niet evacueren (hebben denk ik ook niet veel opties daartoe). Met Cat3/4 winden over centraal Florida kan dat wel redelijk catastrofaal worden.
Meesten zijn Andrew alweer vergeten. Ben benieuwd of Milton net zo krachtig kan worden bij landfall als Andrew destijds.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Na Helene zouden ze toch wel gewaarschuwd moeten zijn.
Door de compactheid van de orkaan blijft het bij een schampschot daar?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef Frutsel het volgende:
Yucatan lijkt er genadig vanaf te komen.
Lijkt erop idd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Door de compactheid van de orkaan blijft het bij een schampschot daar?
Als je ziet wat er op social media geplaatst wordt...quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb met google maps geken, ze staan recht in de vuurlinie. Als er al hele huizen zijn gaan drijven bij Helene, dan zijn ze kansloos. Ook veel pensionado’s daar, die zijn bijna per definitie eigenwijs, want ze hebben het allemaal al een keer meegemaakt en weten wel hoe het gaat. En malloten die geloven dat ze toverkracht bezitten [ x ]
Wie maar een grein gezond verstand bezit, maakt dattie daar wegkomt. Maak wat foto’s van je bezit voor de verzekering, sluit alles af en ren voor je leven.
Ben heel benieuwd!quote:
Worst case voor Florida dusquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef Frutsel het volgende:
Yucatan lijkt er genadig vanaf te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |