SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is Feyenoord natuurlijk, zelfs als ze vandaag verliezen van Twente. Maar het ging meer om het stukje dat Twente vooral een vervelend ploegje is die de tegenstander goed kan ontregelen. Terwijl ze juist meer voetballers dan anti-voetballers in de selectie hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan het vandaag zien wie er beter is
quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer gaan ze eindelijk geld investeren in automatische kaartscanners?
Ik ben dat niet met je eens, maar ik kijk inderdaad zelden Twente tegen kleine clubjes. We gaan het zien vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord natuurlijk, zelfs als ze vandaag verliezen van Twente. Maar het ging meer om het stukje dat Twente vooral een vervelend ploegje is die de tegenstander goed kan ontregelen. Terwijl ze juist meer voetballers dan anti-voetballers in de selectie hebben.
Oh.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
MediaMarkt wenst Feyenoord veel succes.
Op een enkeling na is er in onze selectie ook een schrijnend gebrek aan voetbal intelligentie. Het zien van de juiste keuze enz.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:40 schreef bbuddybb het volgende:
Het druk zetten lukt voor geen meter. Iedereen rent gewoon blind naar voren.
Die gaten op het middenveld... Man man man.
Kost ze echt 0 moeite, elke Feyenoord speler is te laatquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat ik @:solispolar gelijk ga moeten geven. Twente speelt zich eenvoudig onder onze (slechte) druk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |