en inmiddels weer verneukt ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:19 schreef spapaars het volgende: Van dat andere forum Gran Hermano Spanje https://vergh.online/
Ik krijg gewoon een youtube en verder niks.. de vorige keer had ik wel dat ik een melding kreeg dat ik VPN had.. gaat niet werkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:56 schreef mario390 het volgende:
nee dit is kompliziert om dat op youtube schaltet wanneer je vpn spain on heeft
met deze link is dat hele ghermano te kijken ook de videos
Werkt, maar weet niet of het 24/7 streams zijnquote:
Bij weer niet dus zal het aan mn DNS liggen .. ik kijk wel op de originele of twitch als dat online isquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkt, maar weet niet of het 24/7 streams zijn
https://vergh.online/directo?ch=senal-1
https://vergh.online/directo?ch=senal-plus
[ afbeelding ]
hoezo is vio rayada op vanessa? de kunnten toch goed redenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een youtube en verder niks.. de vorige keer had ik wel dat ik een melding kreeg dat ik VPN had.. gaat niet werken
Ja dacht ik ook, maar misscjhien omdat Vanessa zich te druk maakt en te anti Edi is ..quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is vio rayada op vanessa? de kunnten toch goed reden
Ja maar wel fysiek tot elkaar aangetrokken..quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:30 schreef mario390 het volgende:
vanessa heeft maar geloof ik gelijk, vio is niet met edi
in group, waar gaat zij dann in trio wanneer nerrea weg is?
en auserdem zijn beide niet verliefd
Ja Daniela denkt hetzelfde over Edi, maar omdat Vio telkens weer bij Edi komt denk ik dat ze het genoeg vindt en haar maar negeert..quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
en daniela heeft vio van gespreken uitgesloten? gefällt me niet
Je zou een extra editie van Dikke Van Dale woordenboek kunnen vullen met nieuwe Nederlandse woorden, allemaal gemaakt door een zekere Mario vanuit een bergstaat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:04 schreef mario390 het volgende:
waarom maar daniela in blau slaapt is me en ratsel
Die heb je al een keer gegevenquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:16 schreef mario390 het volgende:
op youtube zijn videos 15 per dag ook 1,5 uren tot 2,5 uren will je de link?
Ja en dan zeuren over een ander... volgens mij nu weer een fail van Javi.. maar ook hij geeft de schuld aan de knop ... Zou er nog iemand zijn die niet gefaild heeft , die zou dan de nieuwe BigBro worden ..quote:
Zoiets of er werd gescholden .. misschien vanavond in de tv-show krijgen we de beelden te zienquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:00 schreef mario390 het volgende:
discussies mogen niet?, deswegen bloemen?
Er zijn nu al 4 genomineerd ... donderdag nieuwe nominaties ..quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:55 schreef mario390 het volgende:
ed gaan ze zeker nominieren om dat hij 4 fails heeft
Jaquote:
Ze zouden allemaal een wekkertje moeten hebben ...quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:01 schreef mario390 het volgende:
daniela is tot nu geslapen man man deze prova is echt hard
Ja lijkt weer goed tussen hun...quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:19 schreef mario390 het volgende:
hele javi vio gesprek gemist
om dat bij cyberghost weer kill switch kwam![]()
is het weer goed tussen hun?
Zie plaatjequote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
ja de komt zo, waar zet ik hem uit?,geen idee
ik heb hem nie angemakt, is van selfs gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1Gb is mijn verbruik, niet de snelheidquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
ik ben met madrid verbonden 150 mb
en jij met barcelona 1 gb, ist barca better?
`rijst met een vleessaus ... daar kun je vele varianten van maken , net als met pastaquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
reisfleisch heet bij onz en gericht
maar ze eten nu ook rijsfleisch
Ja volgens mij hebben al door dat ze de proef hebben verloren en hebben ze nu verder schijt ..quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:51 schreef mario390 het volgende:
je moet toch kijken wanneer je dran bent
We gaan het zien ... kruipt ze tussen de tweeling ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:19 schreef mario390 het volgende:
zij is woest nog van vandaag,en will haar sturkop doorzetten
Alle zijn donderdag genomineerd .. Alleen Juan wist het nog niet maar het publiek welquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:37 schreef mario390 het volgende:
wat is wanneer de schlechteste nominiert is?
Ja niet geschikt voor de jongere kijkersquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:45 schreef mario390 het volgende:
de moeder is niet blij, deze zendung provoziert sex
deze option kenn ik van geen land
Dat dus ... en dus ook wat Vanessa zegt dat Edi personalidad heeft ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
La madre de Violeta, desde el plató, preferiría que le regalaran algo y se dejaran de horas sin cámaras, porque ni le gusta Edi ni le agrada lo de estar en privado. El cumpleaņos de Violeta es justo dentro de una semana.
Sus excompaņeras Elsa y Mayte coinciden en que Edi es un tipo que busca el encuentro, pero no es una persona emocional.
Ja en ook nog een leugenaarquote:Op maandag 7 oktober 2024 00:31 schreef mario390 het volgende:
wat is de vent te kotsen met de oordings
maar violeta heeft toch soms plezier met juanquote:Op maandag 7 oktober 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze staan achter degene waarvan ze vinden dat die moet gaan ... niet moet blijven dus ...
Ja maar ze moet een keuze maken en ze heeft Jorge, Vanessa en Javi liever dan hem ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar violeta heeft toch soms plezier met juan
Dr zus is niet genomineerd marioquote:Op maandag 7 oktober 2024 00:58 schreef mario390 het volgende:
silvia weet het nog niet dat zij big sister is? dus gaat zij de zus saven
Nee alleen iemand redden is het normaliterquote:Op maandag 7 oktober 2024 01:03 schreef mario390 het volgende:
achzo maar nominieren mag zij jemand nieuwen?
`Silvia gaat niemand nomineren ...!quote:Op maandag 7 oktober 2024 01:15 schreef mario390 het volgende:
silvia kann toch nur jemand
nominieren de nog niet nominiert is
Wat ik zei ... ze moet 1 van de 4 kiezen , maar ze wil niemand weg .. dus dan is het een kwestie van wegstrepenquote:Op maandag 7 oktober 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
dat staat waarom vio bij juan steht
por descarte,no por afinidad,ya que tienen muy buena relacion y comparten la pasion del baile
donderdag gaat er iemand naar huisquote:Op maandag 7 oktober 2024 01:22 schreef mario390 het volgende:
oke snap ik, maar de gaat ook erst dienstag of?
Ėk zag vanochtend idd nog mensen wakker..quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:43 schreef mario390 het volgende:
oscar,ruven elke ochtend talk in wasmachine-ruim
Oh ja dat had ik gelezen ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:47 schreef mario390 het volgende:
deze szene moet je zien de is hilarisch , haar voetje![]()
https://x.com/payasinaforlife/status/1843222399644512580
Ze vinden het overdreven dat ze dat krijgt , zo wil iedereen dan wel speciale lekkere dingen voor zichzelf ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:32 schreef mario390 het volgende:
en bloemen, gaat het om te duur te bestellen?
Daar lijkt het op, maar ik zag Daniela ook een rondje lopen om bestellingen op te nemen ... misschien doen ze het samenquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
en maica is de de bestellt of ? is toch nog de nina van huis?
Dooie zak... maar ik weet niet in welke context het was .. kan meer betekenenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:22 schreef mario390 het volgende:
wat bedoelt de zet van edi ? matado pedazo?
Ah kijk daar staat heel wat anders ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
Pero si se ha matado con media casa, pedazo de percebe del inframundo, DIOS
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
ja heb ik toch hier 17:28 gepostet maar moest herhalen om dat je niet gelezen heeft
maar hij leugt zo vele heeft zij niet afgemaakt en mossel uit...snap ik ook niet
Mossel = kut scheldwoord ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
ja heb ik toch hier 17:28 gepostet maar moest herhalen om dat je niet gelezen heeft
maar hij leugt zo vele heeft zij niet afgemaakt en mossel uit...snap ik ook niet
Die link stuurt me naar YT en werkt niet ... Ik kijk op twitchquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:08 schreef mario390 het volgende:
kijk je nu de stream op de laaatste link wat met plus is ?
Zolang bij jou die andere werkt heb je er weinig aanquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef mario390 het volgende:
ah weer en nieuwe, dat heb je ook vroeger vandaag zeggen kunnen
OK op twitch moet je voorzichtig zijn want soms worden streamers gebanned om inhoudquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:23 schreef mario390 het volgende:
nee de met plus link werkt niet, vpn moet uit en gaat op youtube altijd
en dann kann ik stream 1 ook niet kijken
Gewoon een beetje bladeren op twitch en dan zie je soms bekende streamsquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:32 schreef mario390 het volgende:
ah en je heeft dat niet kunnen zeggen?![]()
van waar heb je de link?
Niet iedereen zo te zienquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:47 schreef mario390 het volgende:
en ze gaan zich vor de Ultima Hora opmaken? nee ?
Ik zit ff wat anders te kijken en te lezen ...quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:54 schreef mario390 het volgende:
wat hebben de meisjes vor? daar werd toch wat
Ja we gaan het zien ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:10 schreef mario390 het volgende:
liveshow werd toch met casa verbonden lez
ik en reactions op gisteren
Ik heb er geen problemen mee..quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
deze nieuwe twitchstream werkt niet goed
in salon gaat ook wat komen
Volgens mij wel ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:34 schreef mario390 het volgende:
dat bedoelt de plusstream is bij elke liveshow an?
Ja dat lees ik ... is elke maandag zo met medailles uitdelen en zoquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
hadden ze niet maite nini geroepen?
hoezo nu Mini?
Ja ik las dat Vio dat noemde.. Het is natuurlijk wel te verwachten .. dingen herhalen zich ..quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
nog weet dat huis niet dat vaness. save is
maar somige denken het
Ik heb momenteel maar 1 stream dus ik zie het verschil niet.. ze moeten zich op de slaapkamers vermaken...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:56 schreef mario390 het volgende:
de stream 1 official springt altijd sekonden terug![]()
Stream was down op twitch maar net was het live en nu niet meer ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:47 schreef mario390 het volgende:
op twitter zijn 0ver 20 tweets dat was ruzie
schijnbaar is de 2te stream switch down
werkt bij jou?
Eerste keer dat ik ze zie..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:03 schreef mario390 het volgende:
komische stream,vanaf wanneer is op en keer nachmittag radio?
Geen idee Marioquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:07 schreef mario390 het volgende:
wat is er,waarom werden de anderen nu en halfe ur niet gezeigt?
Okquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
ja maar je zei zij moeten andere kant dat bedoelt for me Secretkamer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef chufi het volgende:
4 groepen moeten muziek uitzoeken en daarop een choreografie bedenken en uitvoeren
Is hilarisch om te zien .. Maar er zijn zelfs echte kampioenschappen van .. bv in Finland en laatst zag ik ook beelden van de Duitse kampioenschappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |