SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou moet ik zeggen dat het me ook vooral om het gezelschap gaat welquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me ook altijd prima thuis in Brabant, beste irl vriend woont er ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hihi osseweworst ik snooptequote:Op zondag 6 oktober 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
In Oss worden kloontjes van mij gemaakt
Lach met een schone bips![]()
@hemarookworst "Die krijgen van de week wat van mij te heure!" is toch wel mijn favo denk ik van dat klankbord![]()
En "Stervende hoeren k***erkachel" blijft ook goud natuurlijk
Nie lang meer toch. Die samenwerking wordt beëindigd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
In Oss worden kloontjes van mij gemaakt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hema rookworsten werden altijd door Unox gemaakt. Een goed bewaard publiek geheim al decennia lang.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maar smaken toch wel andersquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hema rookworsten werden altijd door Unox gemaakt. Een goed bewaard publiek geheim al decennia lang.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tuurlijk, die van de Hema zijn VEEL beterquote:![]()
Zelfde fabriek, andere receptuur
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, die van de Hema zijn VEEL beter![]()
Zelfde fabriek, andere receptuurSame shit, different day
SC hopper present![]()
ff checken of de Hema hier morgen open is, zo ja, dan is mijn lunch een broodje rookworst
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nie lang meer toch. Die samenwerking wordt beëindigd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raar is ook dat supermarkten niet de echt goede horeca frikandellen verkopen die een goede snackbar verkoopt, niet die gerimpelde dunne dellen. Maar de echte frikandellen, zonde wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.Lach met een schone bips![]()
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.
Maar het is natuurlijk nogal een onderscheidend product, dat wil je niet verwateren door het op andere plekken aan te bieden.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die van unox heeft geen natuurdarm en rookaroma ipv echte rookquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.
Maar het is natuurlijk nogal een onderscheidend product, dat wil je niet verwateren door het op andere plekken aan te bieden.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Beste vlees gaat sowieso naar de horeca blijkbaar. Daarna de slager en daarna de supermarkt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raar is ook dat supermarkten niet de echt goede horeca frikandellen verkopen die een goede snackbar verkoopt, niet die gerimpelde dunne dellen. Maar de echte frikandellen, zonde wel.
Dat is niet eens omdat ze ons in de horeca de beste hap gunnen maar gewoon omdat de (absolute) marge daar veel hoger kan zijn dan in de supermarkt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HEMA is eigendom van Jumbo zelfsquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: