SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou moet ik zeggen dat het me ook vooral om het gezelschap gaat welquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me ook altijd prima thuis in Brabant, beste irl vriend woont er ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hihi osseweworst ik snooptequote:Op zondag 6 oktober 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
In Oss worden kloontjes van mij gemaakt
Lach met een schone bips![]()
@hemarookworst "Die krijgen van de week wat van mij te heure!" is toch wel mijn favo denk ik van dat klankbord![]()
En "Stervende hoeren k***erkachel" blijft ook goud natuurlijk
Nie lang meer toch. Die samenwerking wordt beëindigd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
In Oss worden kloontjes van mij gemaakt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hema rookworsten werden altijd door Unox gemaakt. Een goed bewaard publiek geheim al decennia lang.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maar smaken toch wel andersquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hema rookworsten werden altijd door Unox gemaakt. Een goed bewaard publiek geheim al decennia lang.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tuurlijk, die van de Hema zijn VEEL beterquote:![]()
Zelfde fabriek, andere receptuur
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, die van de Hema zijn VEEL beter![]()
Zelfde fabriek, andere receptuurSame shit, different day
SC hopper present![]()
ff checken of de Hema hier morgen open is, zo ja, dan is mijn lunch een broodje rookworst
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nie lang meer toch. Die samenwerking wordt beëindigd.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raar is ook dat supermarkten niet de echt goede horeca frikandellen verkopen die een goede snackbar verkoopt, niet die gerimpelde dunne dellen. Maar de echte frikandellen, zonde wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.Lach met een schone bips![]()
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat die nergens in een supermarkt verkocht worden eigenlijk 'de echte HEMA worsten, nu in de aanbieding bij de Jumbo' ofzo.
Maar het is natuurlijk nogal een onderscheidend product, dat wil je niet verwateren door het op andere plekken aan te bieden.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die van unox heeft geen natuurdarm en rookaroma ipv echte rookquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.
Maar het is natuurlijk nogal een onderscheidend product, dat wil je niet verwateren door het op andere plekken aan te bieden.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij.Uw ADH vitamine Worst
Beste vlees gaat sowieso naar de horeca blijkbaar. Daarna de slager en daarna de supermarkt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Raar is ook dat supermarkten niet de echt goede horeca frikandellen verkopen die een goede snackbar verkoopt, niet die gerimpelde dunne dellen. Maar de echte frikandellen, zonde wel.
Dat is niet eens omdat ze ons in de horeca de beste hap gunnen maar gewoon omdat de (absolute) marge daar veel hoger kan zijn dan in de supermarkt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HEMA is eigendom van Jumbo zelfsquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo had/heeft wel een samenwerking met de Hema.
En de rookworst van de Hema is ook gewoon hoge kwaliteit, voor het equivalent of beter moet je echt naar de slager. Daar halen die voorgepakte worsten van Unox het niet bij.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij's gewoon kut vergeleken met die van de Hema. Dat is echt een compleet ander productquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van unox heeft geen natuurdarm en rookaroma ipv echte rook
maar ik vermoed dat Jumbo de exclusiviteit aan dochter HEMA wil latenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Echte rookworst, hier haal ik eigenlijk al mijn vlees en beter dan van Unox of Hemaquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van unox heeft geen natuurdarm en rookaroma ipv echte rookhttps://dykhoeve.nl/wp-co(...)rijslijst-2024-1.pdf
Ik snap dat ook wel, maar zou het graag ook simpel willen kopen ook al betaal je daar meer voorquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beste vlees gaat sowieso naar de horeca blijkbaar. Daarna de slager en daarna de supermarkt.
Dat is niet eens omdat ze ons in de horeca de beste hap gunnen maar gewoon omdat de (absolute) marge daar veel hoger kan zijn dan in de supermarkt.
iets dergelijks had ik ook wel gedaan als ik hier geen als bootwerkers vretende juniors had lopen, dan is het niet meer te betalenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echte rookworst, hier haal ik eigenlijk al mijn vlees en beter dan van Unox of Hemahttps://dykhoeve.nl/wp-co(...)rijslijst-2024-1.pdf
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is merktechnisch wel verstandig, zeker als je de HEMA ooit nog eens door wil verkopen. Wat zomaar zou kunnen omdat Jumbo zich ook weer meer op de core-business gaat richten nadat Frits van Eerd dacht dat ie er wel ff een wereldimperium van zou makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:20 schreef Koen66 het volgende:
maar ik vermoed dat Jumbo de exclusiviteit aan dochter HEMA wil laten
ja door de illegaliteit op te zoeken, niet echt slimquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is merktechnisch wel verstandig, zeker als je de HEMA ooit nog eens door wil verkopen. Wat zomaar zou kunnen omdat Jumbo zich ook weer meer op de core-business gaat richten nadat Frits van Eerd dacht dat ie er wel ff een wereldimperium van zou maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is dan weer het voordeel van een overpaid gouden lepel opgegroeide jup te zijn denk ik....quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets dergelijks had ik ook wel gedaan als ik hier geen als bootwerkers vretende juniors had lopen, dan is het niet meer te betalen
Was dat niet weg?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat ze eerder La Place gaan lozenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja maar van de gangbare verkrijgbare is die vd hema toch mijn favoquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echte rookworst, hier haal ik eigenlijk al mijn vlees en beter dan van Unox of Hemahttps://dykhoeve.nl/wp-co(...)rijslijst-2024-1.pdf
Uw ADH vitamine Worst
En ook wel eens, als ik ergens in een stad loop liever een broodje hema rookworst dan ff wat uit de muur trekkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar van de gangbare verkrijgbare is die vd hema toch mijn favo
Whuut? Mij bolken?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het door jouw gestarte Nee tegen bolkquote:kan een beweging op gang zetten
Kan wel, maar dan moet je echt naar de biologische slager ed. Of meedoen met één van die initiatieven om samen een koe/varken/whatever te kopen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap dat ook wel, maar zou het graag ook simpel willen kopen ook al betaal je daar meer voor
Die zijn er zat. En dan zit je dus wel op de eerste rij als het vlees geleverd wordt.
Ik had een oom en tante die een boerenbedrijf in pootaardappels hadden, maar die hadden dus ook een paar stukjes 'schuine grond' aan de rand van een beek. Daar kan je niks mee qua planten, daar zetten ze dus altijd wat vleeskoeien neer. Manmanmanmanmanmanman, als je dáár een biefstukje van kreeg hè.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze bolk op deze bolk...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Soberso.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat ze eerder La Place gaan lozen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oo, ik bedoelde er niets mee, ik wil geen toestandenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het door jouw gestarte Nee tegen bolkkan een beweging op gang zetten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wat ik net ook zei tegen Hemarookworst, mijn vlees komt van een parma cultuur vleesboerderij en is zoveel lekkerder. Maar het is gewoon jammer dat het niet overal beschikbaar is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je echt naar de biologische slager ed. Of meedoen met één van die initiatieven om samen een koe/varken/whatever te kopen.
Die zijn er zat. En dan zit je dus wel op de eerste rij als het vlees geleverd wordt.
Ik had een oom en tante die een boerenbedrijf in pootaardappels hadden, maar die hadden dus ook een paar stukjes 'schuine grond' aan de rand van een beek. Daar kan je niks mee qua planten, daar zetten ze dus altijd wat vleeskoeien neer. Manmanmanmanmanmanman, als je dáár een biefstukje van kreeg hè.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze bolk op deze bolk!![]()
La Place heeft wel lekkere dingen, maar is zeker niet goedkoop.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat ze eerder La Place gaan lozenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Te laat, je staat nu op de watchlist van swj.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, ik bedoelde er niets mee, ik wil geen toestanden
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Da bedoel ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wat ik net ook zei tegen Hemarookworst, mijn vlees komt van een parma cultuur vleesboerderij en is zoveel lekkerder. Maar het is gewoon jammer dat het niet overal beschikbaar is.![]()
Maar daar betaal je wel voor natuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oo, ik bedoelde er niets mee, ik wil geen toestandenHelaas is dit wel waarquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat, je staat nu op de watchlist van swj.
oehquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat, je staat nu op de watchlist van swj.😦🫣
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie het nu pas!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
* gebrokenglas begint gigantisch te zweten. 😬Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat de prijs redelijk gelijk ligt qua stuk vlees wat je na bereiden over houdt. Geen ingespoten vocht wat verlies van gewicht geeft. Eerlijk vleesquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da bedoel ik.![]()
Maar daar betaal je wel voor natuurlijk.
Prima zaak om ff wat te vreten wel. Maar het is nu een concept zonder plek om te zitten. Ik denk dat het merk niet sterk genoeg is om als zelfstandige keten te overleven. Concurrentie is natuurlijk ook moordend in dat segment.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
La Place heeft wel lekkere dingen, maar is zeker niet goedkoop."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben toevallig op een live stream van een Trump rally gestuit. Ik zit dat een beetje aan te gluren...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even los van wat je beleidsmatig van de Republikeinen vindt kan ik daar echt niet naar kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben toevallig op een live stream een een Trump rally gestuit. Ik zit dat een beetje aan te gluren...
Sowieso Politiek, leugens en bedrogquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even los van wat je beleidsmatig van de Republikeinen vindt kan ik daar echt niet naar kijkenWelke kant dan ook.
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over vreten?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ditquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso Politiek, leugens en bedrogWelke kant dan ook.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou je mist er ook weinig aan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even los van wat je beleidsmatig van de Republikeinen vindt kan ik daar echt niet naar kijken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat honger...quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over vreten?Lach met een schone bips![]()
De liefde van de man gaat door de maag?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over vreten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral die rallies dan ook. Dat is gewoon persoonsverheerlijking en lekker preken en juichen voor de eigen parochie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso Politiek, leugens en bedrogWelke kant dan ook.
quote:Allebei immer waarquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag?
Het slaat gewoon nergens op, en dan durven ze zichzelf volksvertegenwoordigers te noemenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral die rallies dan ook. Dat is gewoon persoonsverheerlijking en lekker preken en juichen voor de eigen parochie.Ik wil maar even niet ingaan op zaken waar het volk in NL, USA of waar dan ook niet op zit te wachten, maar ze doen het voor ons. Echt
Ik heb al 3x mijn reactie gebackspaced
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoi schatjequote:Op zondag 6 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffffft wekker om 6 uur
Kan ook gewoon niet slapen.
@:gebrokenglas, kijk je dat vrijwillig?
Ja, of nouja, ik kreeg het als suggestion in YouTube. Maar ik krijg ook de wereld anti-Trump videos voorgeschoteld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffffft wekker om 6 uur
@:gebrokenglas, kijk je dat vrijwillig?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloddertjequote:Op zondag 6 oktober 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffffft wekker om 6 uur
@:gebrokenglas, kijk je dat vrijwillig?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze week al broodje döner op dus denk dat het morgen wel iets in die richting wordt ja.quote:
Want?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb al 3x mijn reactie gebackspacedLach met een schone bips![]()
Ohhhh ik krijg alleen maar over seriemoordenaars op YouTubequote:Op zondag 6 oktober 2024 00:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of nouja, ik kreeg het als suggestion in YouTube. Maar ik krijg ook de wereld anti-Trump videos voorgeschoteld.![]()
![]()
Algoritme ff storen door dagje puppies te kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh ik krijg alleen maar over seriemoordenaars op YouTubeLach met een schone bips![]()
Youtube herkauwt bij mij eigenlijk altijd alles in de suggesties.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of nouja, ik kreeg het als suggestion in YouTube. Maar ik krijg ook de wereld anti-Trump videos voorgeschoteld.![]()
Iets origineels zit er eigenlijk nooit tussen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Krijg ik ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh ik krijg alleen maar over seriemoordenaars op YouTube
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gisteren algoritme nog gestoord door dagje naar je moeder te kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Algoritme ff storen door dagje puppies te kijken
Iquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Algoritme ff storen door dagje puppies te kijken
Die kijk ik altijd op Facebook. Teckelfilmpjes![]()
![]()
Sow, dat zal een saaie dag voor je geweest zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren algoritme nog gestoord door dagje naar je moeder te kijken.![]()
Die ligt knetterdement en bedlegerig in verzorgingshuisLach met een schone bips![]()
Mijn excusesquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow, dat zal een saaie dag voor je geweest zijn![]()
Die ligt knetterdement en bedlegerig in verzorgingshuis
Ik husky en malamut filmpjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I
Die kijk ik altijd op Facebook. Teckelfilmpjes
Zit sinds dinsdag al in het zuiden van Spanje.quote:
Ik geniet!
Maar morgen vroeg op want dan nog zuidelijker: Gibraltar![]()
![]()
Ik weet niet wat malamut isquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik husky en malamut filmpjes![]()
![]()
Oh, lekker zeg. Fijne vakantie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit sinds dinsdag al in het zuiden van Spanje.
Ik geniet!
Maar morgen vroeg op want dan nog zuidelijker: Gibraltar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat ik u niet wilde kwetsenquote:![]()
Hoe oud is ze als ik mag vragen? Mijn moeder (en vader) beginnen ook wel wat zorgelijke tekenen te vertonen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een hondenras. Sterke honden, met een groot uithoudingsvermogen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, had nog niet gegeten, gistermiddag 2 uur voor het laatstquote:
72 en parkinson, parkinson dementie. Chronisch lage bloeddruk, blind aan 1 oog en nog wel wat dingen. Shit happens.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat ik u niet wilde kwetsen![]()
Hoe oud is ze als ik mag vragen? Mijn moeder (en vader) beginnen ook wel wat zorgelijke tekenen te vertonen.Lach met een schone bips![]()
Jeetje. Hoe komt dat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, had nog niet gegeten, gistermiddag 2 uur voor het laatstAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh. Geef mij maar een Teckel. Dat is een hond ook met veel uithoudingsvermogen. Alleen wat schattiger ondanks dat het jachthonden zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hondenras. Sterke honden, met groot uithoudingsvermogen...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 00:48:10 ]![]()
wow geweldigquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit sinds dinsdag al in het zuiden van Spanje.
Ik geniet!
Maar morgen vroeg op want dan nog zuidelijker: Gibraltar
Mooie streek hoor. Gibraltar is tof
Ben benieuwd of die grens passeren een beetje opschiet gezien het vertrek van de UK uit de EU.
Was er een jaar of 20 terug toen had je geen oponthoudSame shit, different day
SC hopper present![]()
De tyfus, dat is wel nog jong. Maar Parkinson sloopt de boel wel snel meestal ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
72 en parkinson, parkinson dementie. Chronisch lage bloeddruk, blind aan 1 oog en nog wel wat dingen. Shit happens.
Ik wil dus een husky of malamut om lekker hier mee de bossen in te gaan, maar als ik straks vertrek moet ie mee en Aziatisch klimaat is dan weer niet zo geschikt. Dus doe het niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh. Geef mij maar een Teckel. Dat is een hond ook met veel uithoudingsvermogen. Alleen wat schattige ondanks dat het jachthonden zijn.Lach met een schone bips![]()
Ik was bezig met schilderen en wilde dat eerst af hebbenquote:
No way of returnquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De tyfus, dat is wel nog jong. Maar Parkinson sloopt de boel wel snel meestal ja.
Ik wil eigenlijk een ouwe kat die niet meer naar buiten hoeft voor op mijn appartement. Zo'n zielige, die nog ff een plekje nodig heeft om de laatste paar jaar van z'n leven slapend op de bank door te brengen.
Ben zo erg benieuwd, zoveel zin in, maar ook weer zo'n ervaring dat ik er gestressed van benquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow geweldig
Mooie streek hoor. Gibraltar is tof
Ben benieuwd of die grens passeren een beetje opschiet gezien het vertrek van de UK uit de EU.
Was er een jaar of 20 terug toen had je geen oponthoud![]()
![]()
Serieusquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk een ouwe kat die niet meer naar buiten hoeft voor op mijn appartement. Zo'n zielige, die nog ff een plekje nodig heeft om de laatste paar jaar van z'n leven slapend op de bank door te brengen.
Asielquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk een ouwe kat die niet meer naar buiten hoeft voor op mijn appartement. Zo'n zielige, die nog ff een plekje nodig heeft om de laatste paar jaar van z'n leven slapend op de bank door te brengen.![]()
![]()
Ik houd de site al ff in de gaten maar het zijn allemaal buitenkattenquote:
Kitten geen optie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd de site al ff in de gaten maar het zijn allemaal buitenkattenLach met een schone bips![]()
Ik was gestopt met feesten en op vakantie gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil dus een husky of malamut om lekker hier mee de bossen in te gaan, maar als ik straks vertrek moet ie mee en Aziatisch klimaat is dan weer niet zo geschikt. Dus doe het niet.
Nooit gedacht dat ik 5 jaar later toch weer zou vertrekken naar het buitenland.
Met dank aan mijn vader die op Jeroen wilde passen![]()
![]()
Nee, daar is het hier echt te klein voor. Moet echt een ouwe zijn die niet naar buiten hoeft en het ammel wel best vindtquote:
Als het nodig is dan wil ik ook wel op Jeroen passen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was gestopt met feesten en op vakantie gaan.
Met dank aan mijn vader die op Jeroen wilde passenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Heb van 1 kat een knuffel en binnenkat gemaakt. Het is gewoon mogelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd de site al ff in de gaten maar het zijn allemaal buitenkatten
Maar ik woonde destijds wel op 6 hoog.![]()
Ja maar je weet ook dat op mijn vertrek ik niet meer terug kom naar Nederland, en een "poolhond" de hitte van ZO Azië aan doen is ook geen optie voor dat beestje.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met dank aan mijn vader die op Jeroen wilde passen
Geniet van je vakantie Klodderke
Lekker aan het feesten nu?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met dank aan mijn vader die op Jeroen wilde passenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, maar ik wil er geen binnenkat van maken, het moet al een binnenkat zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb van 1 kat een knuffel en binnenkat gemaakt. Het is gewoon mogelijk.
Maar ik woonde destijds wel op 6 hoog.![]()
Ik zoek gewoon een zielig oud kattebeest om lekker voor te kunnen zorgen dus.
Oh, hier zit wel een hele lieve binnenkat in het asiel zag ik, maar die is gewend om altijd iemand om zich heen te hebben, dus geen werkende mens.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd de site al ff in de gaten maar het zijn allemaal buitenkattenCause there is always a wrong to your right 🎶
Ahhhhh wat liefquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het nodig is dan wil ik ook wel op Jeroen passen.Over 2 jaar als ik minder failliet ben ga ik weer, schrijf maar alvast in je agenda
![]()
Ik zou haar ook gewoon jou zo toevertrouwen![]()
![]()
Jammer, wist nog wel een verwaarloosd nestje maar wil ze zelf ook niet opnemen want ik weet niet hoe lang ik hier nog ben en beestjes verdienen een vast huis.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, daar is het hier echt te klein voor. Moet echt een ouwe zijn die niet naar buiten hoeft en het ammel wel best vindtLach met een schone bips![]()
Dat is nu even geen probleem maar gaat het wel worden dus helaas....quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hier zit wel een hele lieve binnenkat in het asiel zag ik, maar die is gewend om altijd iemand om zich heen te hebben, dus geen werkende mens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jeroentje is in veilige handen, straks wil hij niet eens meer met je mee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahhhhh wat liefOver 2 jaar als ik minder failliet ben ga ik weer, schrijf maar alvast in je agenda
![]()
Ik zou haar ook gewoon jou zo toevertrouwen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ga de overlijdensadvertenties af en als er een kattenpootje met als naam puckje achterstaat: gewoon naar de uitvaart gaan en je kaartje achterlaten met dat je interesse hebt voor de katquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er geen binnenkat van maken, het moet al een binnenkat zijn![]()
Ik zoek gewoon een zielig oud kattebeest om lekker voor te kunnen zorgen dus.![]()
Volgens mij had ik net verteld dat er alleen maar seriemoordenaarsdocu's op mijn youtube voorbijkomen.
Jullie weten nu waarom![]()
![]()
Mn zus had dr oudje van marktplaats. Was een gok, maar pakte goed uit, was een lieverdquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nu even geen probleem maar gaat het wel worden dus helaas....
En voor elkaar.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga de overlijdensadvertenties af en als er een kattenpootje met als naam puckje achterstaat: gewoon naar de uitvaart gaan en je kaartje achterlaten met dat je interesse hebt voor de kat![]()
Volgens mij had ik net verteld dat er alleen maar seriemoordenaarsdocu's op mijn youtube voorbijkomen.
Jullie weten nu waarom
JEROEN IS EEN MEISJE!!!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jeroentje is in veilige handen, straks wil hij niet eens meer met je mee.![]()
![]()
*schuift onopvallend een stukje van mascare-klodder vandaan.*quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga de overlijdensadvertenties af en als er een kattenpootje met als naam puckje achterstaat: gewoon naar de uitvaart gaan en je kaartje achterlaten met dat je interesse hebt voor de kat![]()
Jullie weten nu waarom"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal het eens in de gaten gaan houden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn zus had dr oudje van marktplaats. Was een gok, maar pakte goed uit, was een lieverd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet je ook wat van mij wegschuiven want ik krijg ook dat soort videos in mijn recommendationsquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*schuift onopvallend een stukje van mascare-klodder vandaan.*
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ALLEEN MAAR LIEFDE IN DTS!11!!!quote:![]()
Maar op Instagram weer allemaal honden filmpjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik krijg blaren op m'n bips van al dat schuiven goffedomme!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je ook wat van mij wegschuiven want ik krijg ook dat soort videos in mijn recommendations"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een vriendin werkt in de kattenopvang en neemt soms katten in huis die niet herplaatst kunnen worden. Ik zou eens aan haar kunnen vragen of ze een geschikte voor je weet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er geen binnenkat van maken, het moet al een binnenkat zijn![]()
Ik zoek gewoon een zielig oud kattebeest om lekker voor te kunnen zorgen dus.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben ook gek op poesjes.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin werkt in de kattenopvang en neemt soms katten in huis die niet herplaatst kunnen worden. Ik zou eens aan haar kunnen vragen of ze een geschikte voor je weet.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*schuift onopvallend een stukje van mascare-klodder vandaan.*![]()
![]()
Ik heb haar niet vd onderkant bekeken.quote:
Gaarne. Maar het moet dus echt een binnenkat zijn, die ook een werkdag alleen kan blijven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriendin werkt in de kattenopvang en neemt soms katten in huis die niet herplaatst kunnen worden. Ik zou eens aan haar kunnen vragen of ze een geschikte voor je weet.
Verder mogen ze moeilijk en chagrijnig etc zijn. Dat ben ik ook namelijk
Is ook een goede. Uit asiel weet je wel dat het beestje is onderzocht etc.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal het eens in de gaten gaan houden.![]()
Ow in dat geval weet ik er wel 1 voor je, denk dat de buren blij zijn als ze weg is. Is meerderjarig maar chagrijnig kreng welquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaarne. Maar het moet dus echt een binnenkat zijn, die ook een werkdag alleen kan blijven.
Verder mogen ze moeilijk en chagrijnig etc zijn. Dat ben ik ook namelijk
Ik zag van de week een tiktok van een vrouw die een heel verhaal hield over wat ze allemaal aan mensen vertelde over waarom ze op haar 19e een tattoo van een kat had genomen, echt van alles kwam voorbij, en dan op het eind van de video:"But in reallity I just got it because I really like pussy.....".quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal ik mijn naam in massacre-klodder veranderen? Denk dat niemand het door zal hebben
Nee het valt amper op.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal haar morgen even een berichtje sturen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaarne. Maar het moet dus echt een binnenkat zijn, die ook een werkdag alleen kan blijven.
Verder mogen ze moeilijk en chagrijnig etc zijn. Dat ben ik ook namelijkActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tis niet hun dochter hè?!?!?!?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow in dat geval weet ik er wel 1 voor je, denk dat de buren blij zijn als ze weg is. Is meerderjarig maar chagrijnig kreng wel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
U zei Harley Quinn?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal ik mijn naam in massacre-klodder veranderen? Denk dat niemand het door zal hebbenLach met een schone bips![]()
Die wil ik niequote:
Gelijk aan de ketting in de kelder leggen.quote:
Ja m'n reetquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zonde, als je haar kan temmen is ze wel een beetje een pirce pussyTemmen doen ze maar in het circus.
Ja het is een kutkreng, maar wel een mooiequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja m'n reetTemmen doen ze maar in het circus.
Dat zijn de ergste!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het is een kutkreng, maar wel een mooie![]()
Als ze mij vragen:"Bent u ergens allergisch voor?" zeg ik altijd "Ja, voor berkenpollen en bitches.....".
Voor dat laatste bleek de dokter geen pillen te hebben overigens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze heeft wel ballen.quote:
En toen kwam Pfizer met viagraquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!![]()
Als ze mij vragen:"Bent u ergens allergisch voor?" zeg ik altijd "Ja, voor berkenpollen en bitches.....".
Voor dat laatste bleek de dokter geen pillen te hebben overigens.
Nee maar serieus, ik kan echt geen krengerige dominante wieven verdragen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En toen kwam Pfizer met viagra"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En Marvel is niet mijn ding netals de rest van dat soort films.
Meer filmhuisfilms of stupid films zoals Hallo Bungalow![]()
![]()
Ik welquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan echt geen krengerige dominante wieven verdragen.
quote:Ja, maar jij wil ze dan zeker 'temmen'
Hoe ga je daarmee om dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neuh, als ik wakker begin te worden moeten ze bezig zijn met weg gaanquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ja, maar jij wil ze dan zeker 'temmen'
Echt Harley Quinn niet kennenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
En Marvel is niet mijn ding netals de rest van dat soort films.
Meer filmhuisfilms of stupid films zoals Hallo BungalowZij is net als jij
Maar ze willen eerst nog koffie, en praten!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neuh, als ik wakker begin te worden moeten ze bezig zijn met weg gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed moment om desinteresse te tonen en om te draaien in bedquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ze willen eerst nog koffie, en praten!
Dude, je moet ze wel koffie geven hoor. Ik bedoel, kom op. Zonder koffie iemand de deur uit sturen is gewoon kut.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed moment om desinteresse te tonen en om te draaien in bed
Heb geen koffie in huis, ik drink geen koffie. Dus bad luck.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, je moet ze wel koffie geven hoor. Ik bedoel, kom op. Zonder koffie iemand de deur uit sturen is gewoon kut.Lach met een schone bips![]()
Als er per 5 jaar een film uitkomt waarvan ik zeg:"Da's goffedomme unne goeie film jonguh!" is het veel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon bij haar thuis neuken en na de seks naar huis. Lekker in je eigen bed slapen en ‘s ochtends geen gedoe.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed moment om desinteresse te tonen en om te draaien in bedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok, da's een enigszins acceptabel excuus wel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb geen koffie in huis, ik drink geen koffie. Dus bad luck."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat soort film zijn niet voor mijquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt Harley Quinn niet kennenZij is net als jij
Ben geen superheldenfan
Netals de boeken/films over Harry Potter, LOTR en ook series als Game of Trones en nog meer van die onzin.![]()
Ik zag hetquote:
Dit is inderdaad een goed idee, ware het niet dat ik al meerdere jassen en telefoons ben kwijtgeraakt om zachtjes een huis uit te sneaken en niet terug wilde gaan om op te halenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon bij haar thuis neuken en na de seks naar huis. Lekker in je eigen bed slapen en ‘s ochtends geen gedoe.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan echt geen krengerige dominante wieven verdragen.
Jij wel dan?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Harley Quinn is de anti hero, en perfect gespeeld door Margot Robbiequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat soort film zijn niet voor mij
Ben geen superheldenfan
Netals de boeken/films over Harry Potter, LOTR en ook series als Game of Trones en nog meer van die onzin.
Ik drink ook geen koffiequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb geen koffie in huis, ik drink geen koffie. Dus bad luck.Heb wel 2 koffiemachines en altijd de beste koffie uit België voor mijn gasten.
![]()
Yoooo! Wat doe jij morgenmiddag?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffieHeb wel 2 koffiemachines en altijd de beste koffie uit België voor mijn gasten.
Ik kan wel met mezelf levenquote:
Zullen we samen gaan?quote:
Als ze koffie willen nemen ze het maar meequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik drink ook geen koffieHeb wel 2 koffiemachines en altijd de beste koffie uit België voor mijn gasten.
Ik had je niet echt ingeschat als een krengerig dominant wief eigenlijkquote:
Scheelt weer benzine toch?quote:
Een dagje zonder koffie moet toch wel te overleven zijn?
Mja ik heb een dolce gusto voor de gasten
SBE en ik wilden anders ff langskomen voor een bakkie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aapjes kijken op de rots van Gibraltar"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeg!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aapjes kijken op de rots van GibraltarDoe eens lief tegen je vriendje
Hendig te overleven, maar een goede bak in de ochtend is wel genot.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik heb een dolce gusto voor de gasten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan ben je best stom hoorquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een goed idee, ware het niet dat ik al meerdere jassen en telefoons ben kwijtgeraakt om zachtjes een huis uit te sneaken en niet terug wilde gaan om op te halen![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik heb een dolce gusto voor de gastengeef geen geld uit aan shit die ik zelf niet drink
![]()
Bier en frisdrank en water is wel gratis hier.Lach met een schone bips![]()
Cappuccino of Latte machiatto ook goed?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hendig te overleven, maar een goede bak in de ochtend is wel genot.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Koffiedrinkers, rokers en hondenbezitters zijn hier niet welkom.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Om 19.30 uur ben ik weer in Benalmadena maar daar is geen koffie, maat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SBE en ik wilden anders ff langskomen voor een bakkie.![]()
Ah ja ik wel. Gastvrijheid heet dat. En anders hebben de gasten zo'n vervelend ochtendhumeurquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]geef geen geld uit aan shit die ik zelf niet drink
![]()
Bier en frisdrank en water is wel gratis hier.
Ik wilde iets passiefs/agressief zeggen, maar ik bedacht mequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
Koffiedrinkers, rokers en hondenbezitters zijn hier niet welkom.![]()
![]()
Normaal drink ik 'm zwart maar een goede cappuccino is ook altijd goud.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cappuccino of Latte machiatto ook goed?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goffa.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om 19.30 uur ben ik weer in Benalmadena maar daar is geen koffie, maat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mag dan ook niet iedere gast blijven slapen Amyquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja ik wel. Gastvrijheid heet dat. En anders hebben de gasten zo'n vervelend ochtendhumeur
Ah, ik interpreteer dit als een uitnodiging!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
Koffiedrinkers, rokers en hondenbezitters zijn hier niet welkom.
Maarre rook jij niet? Ook nooit gedaan?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik behoor tot de eerste categoriequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
Koffiedrinkers, rokers en hondenbezitters zijn hier niet welkom.
Uw ADH vitamine Worst
Lekker pik!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heeft toch ook verder niet iets met geld uit te geven toch? Kost geen drol.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja ik wel. Gastvrijheid heet dat. En anders hebben de gasten zo'n vervelend ochtendhumeur![]()
Laat me raden, je bent verslaafd aan koffie, hebt een hond en je rookt als een ketter?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde iets passiefs/agressief zeggen, maar ik bedacht meProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
@KillemWieft is de heiligste van heel DTS.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik interpreteer dit als een uitnodiging!
Maarre rook jij niet? Ook nooit gedaan?![]()
Ik zie nu een beeld voor me van een grote mok zwarte koffie en daarnaast 2 rookworsten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik behoor tot de eerste categorie
Nee, kleine moeite om de koffiedrinkers blij te makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft toch ook verder niet iets met geld uit te geven toch? Kost geen drol.
Nee, ik rook niet. Nooit gedaan. Verbaasd?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik interpreteer dit als een uitnodiging!
Maarre rook jij niet? Ook nooit gedaan?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen koffie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb geen koffie in huis, ik drink geen koffie. Dus bad luck.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet goed gelezen dus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent verslaafd aan koffie, hebt een hond en je rookt als een ketter?![]()
Eerlijk gezegd wel, jij komt toch ook uit de tijd dat iedereen en z'n moeder (letterlijk) rooktequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Nooit gedaan. Verbaasd?
Ja, ik zag jou als een dunne, rokende getatoeëerde manquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Nooit gedaan. Verbaasd?
(en vanwege de drugs, dacht dat je dan ook wel zou roken)
Oh ja, ik ging checken of de Hema open is morgen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat is schokkender? Geen koffie hebben in huis of een tv meubel zonder tv in de woonkamer?Uw ADH vitamine Worst
Glaasje met sigaretten op tafel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel, jij komt toch ook uit de tijd dat iedereen en z'n moeder (letterlijk) rookte
Jij komt duidelijk ook uit die tijd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glaasje met sigaretten op tafel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen koffie, by far.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is schokkender? Geen koffie hebben in huis of een tv meubel zonder tv in de woonkamer?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
geen rietjes op tafel hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is schokkender? Geen koffie hebben in huis of een tv meubel zonder tv in de woonkamer?
Duivels dilemma dit. Ik ga voor het tv meubel zonder tv!quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is schokkender? Geen koffie hebben in huis of een tv meubel zonder tv in de woonkamer?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ieuwwww hij gebruikt drugs?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag jou als een dunne, rokende getatoeëerde man
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, coke it is![]()
![]()
![]()
Om coke te snuiven?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
geen rietjes op tafel hebbenUw ADH vitamine Worst
Heb ikquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Duivels dilemma dit. Ik ga voor het tv meubel zonder tv!Heb mijn TV bij moeke neergezet
![]()
En ik kijk toch alles op mijn grote scherm hier.Lach met een schone bips![]()
Ik heb ook al m’n tanden nog en nul vullingen. Oja en draag een bril.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag jou als een dunne, rokende getatoeëerde man
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen koffie hebben is schokkenderquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is schokkender? Geen koffie hebben in huis of een tv meubel zonder tv in de woonkamer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Coke is ook wel iets voor die zakenmannen op de zuid-asquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ieuwwww hij gebruikt drugs?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, coke it is![]()
Hoorde van een vriendin die er werkte dat haar manager op een feestje haar dat gewoon aanbood
Wel of geen tattoes?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ook al m’n tanden nog en nul vullingen. Oja en draag een bril.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Coke is ook wel iets voor die zakenmannen op de zuid-as
Hoorde van een vriendin die er werkte dat haar manager op een feestje haar dat gewoon aanbood
Slaap lekker!quote:
High functioning drug user, zo rollen ze op de Zuid-as.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van jou valt in duigenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ook al m’n tanden nog en nul vullingen. Oja en draag een bril.
Dat is de levenquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
High functioning drug user, zo rollen ze op de Zuid-as.![]()
En nu echt snurken hier.Lach met een schone bips![]()
Heeft iemand hier een tatoeage?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Coke is voor mensen die geen leven hebben en heel erg onzeker over zichzelf zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Coke-snuivers gedragen zich in de regel als varkens en zijn mensen die je liever niet in je sociale kring wil hebben.![]()
Jij bent vast een hele goede profiler.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van jou valt in duigenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ken ze niet. Denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Coke is voor mensen die geen leven hebben en heel erg onzeker over zichzelf zijn.
Coke-snuivers gedragen zich in de regel als varkens en zijn mensen die je liever niet in je sociale kring wil hebben.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee, ik sta bekend om mn slechte mensenkennisquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele goede profiler.
Nope, geen tattoo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kwam eergisteren bij een teamuitje pas achter dat een collega tattoos heeft en best veel en werk er al 3 jaar mee samen, dat heeft die goed bedekt
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar die ken ik niet irl.quote:
Hier komt hij altijd wel heel vriendelijk over
Ik doe het altijd als experiment: je ziet iemand en je bedenkt er een beeld bij. Afkomst, beroepsrichting, politieke voorkeur etc etc etc.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele goede profiler.
Hoe ver je er vrijwel altijd naast zit is gewoon niet te filmen. Ik denk dat ik met blind gokken betere resultaten zou behalen
Ohhh ik ben al tig keer afgemaakt door hem. Maargoed, dat komt waarschijnlijk door zijn coke-gebruik waar hij eerder nooit een geheim van heeft gemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet irl.
Hier komt hij altijd wel heel vriendelijk over![]()
Een soort van ezeltje prikjequote:Op zondag 6 oktober 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe het altijd als experiment: je ziet iemand en je bedenkt er een beeld bij. Afkomst, beroepsrichting, politieke voorkeur etc etc etc.
Hoe ver je er vrijwel altijd naast zit is gewoon niet te filmen. Ik denk dat ik met blind gokken betere resultaten zou behalen![]()
![]()
Als je op een terras zit en al die mensen die voorbij lopen...quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe het altijd als experiment: je ziet iemand en je bedenkt er een beeld bij. Afkomst, beroepsrichting, politieke voorkeur etc etc etc.
Hoe ver je er vrijwel altijd naast zit is gewoon niet te filmen. Ik denk dat ik met blind gokken betere resultaten zou behalen
"Oh da's een ambtenaar, leraar, dat moet wel een ITer zijn, en da's een lerares"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of? Zou het een moordenaar kunnen zijn?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je op een terras zit en al die mensen die voorbij lopen...
"Oh da's een ambtenaar, leraar, dat moet wel een ITer zijn, en da's een lerares"![]()
Jij bent echt vreemd. Twee dagen geleden leek je het achter je te willen laten en nu doe je dit. Wat is je probleem?quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik ben al tig keer afgemaakt door hem. Maargoed, dat komt waarschijnlijk door zijn coke-gebruik waar hij eerder nooit een geheim van heeft gemaakt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zoietsquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een soort van ezeltje prikje![]()
Had ooit een workshop toen ik in de WW zat met andere WW'ers. Dan heb je dus al voor-informatie, je weet dat ze werkloos zijn en dat je ongeveer in hetzelfde niveau qua werk zou moeten zitten.
Moesten we dus van iedereen de eerste indruk en wat we dachten dat ze voor werk deden opschrijven. Hi-la-risch.![]()
Bijna iedereen schatte de homo die in de bejaardenzorg werkte in als een ruwe bouwvakker bijvoorbeeld
En waarschijnlijk zit je er gewoon gruwelijk naast, keer op keer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je op een terras zit en al die mensen die voorbij lopen...
"Oh da's een ambtenaar, leraar, dat moet wel een ITer zijn, en da's een lerares"
quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of? Zou het een moordenaar kunnen zijn?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, vastquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zit je er gewoon gruwelijk naast, keer op keer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu heb ik Osdorp Posse mijn hoofdquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of? Zou het een moordenaar kunnen zijn?Uw ADH vitamine Worst
Dat jij dat überhaupt kent eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik Osdorp Posse mijn hoofd![]()
Die waren in mijn jeugd helemaal de shit voor ons rebelse tegendraadse tieners uiteraard
Je hebt nooit een oké daarvoor gegeven en je geeft eerder wederom een sneer.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent echt vreemd. Twee dagen geleden leek je het achter je te willen laten en nu doe je dit. Wat is je probleem?
Je had ook gewoon een DM kunnen sturen: deal, we laten elkaar met rust.![]()
Hoe oud ben jij wel niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat jij dat überhaupt kent eigenlijk![]()
Die waren in mijn jeugd helemaal de shit voor ons rebelse tegendraadse tieners uiteraard![]()
Je weet het niet hoorquote:![]()
Echt als er iemand onder verdachte omstandigheden in mijn naaste omgeving dood gaat hoop ik dat ze nooit mijn laptop komen ophalen![]()
![]()
48 alquote:![]()
Maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat Hema blijkbaar de Osdorp Posse zo goed kent als dertiger terwijl dat ver voor zijn tijd was
Sja Beethoven ken ik ook, das ook lang voor mijn tijdquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat jij dat überhaupt kent eigenlijk![]()
Die waren in mijn jeugd helemaal de shit voor ons rebelse tegendraadse tieners uiteraard
Uw ADH vitamine Worst
Welke sneer?quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oké daarvoor gegeven en je geeft eerder wederom een sneer.
Je had ook gewoon een DM kunnen sturen: deal, we laten elkaar met rust.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die ken ik echt alleen van naamquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sja Beethoven ken ik ook, das ook lang voor mijn tijd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: