Klopt. Die zien hun zwakte. Ze boden al aan wat raketten te koppen en het dan een gelijkspel te noemen. Maar daar heeft Israël geen zin meer in. Iran kan/durft dus ook geen raketaanval meer te doen omdat de vorige mislukt is en ze ook wel snappen dat Israël dan nog veel harder terug zal slaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:49 schreef Zoddie het volgende:
Dit lange wachten zal voor Iran's top wel erg moeilijk zijn, die durven geen telefoon meer op te nemen, broodrooster meer aan te zetten, auto meer te starten.
Voornamelijk militaire doelen idd als ik de berichten moet gelovenquote:
Vrijdagavond bitte. Mooier begin van het weekend kan niet. Gaan we popcorn inslaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voornamelijk militaire doelen idd als ik de berichten moet geloven
[ x ]
Heb een fles whiskey klaarstaan, speciaal voor deze gelegenheidquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrijdagavond bitte. Mooier begin van het weekend kan niet. Gaan we popcorn inslaan?
Een raketje. (Van Ola)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb een fles whiskey klaarstaan, speciaal voor deze gelegenheid
Nu nog kijken welke snack gepast hierbij past
Deze moest ik hardop om lachen, bedankt.quote:
Ik zal kijken of ze groene ijsjes hebbenquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze vantevoren gaan waarschuwen?
Waarom niet? Dat legt het openbare leven lam. Dat hebben dictators niet zo graag.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze vantevoren gaan waarschuwen?
Die aanval van Israël komt vlak voor de Amerikaanse verkiezingen. Dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:48 schreef Ali_boo het volgende:
Het is weekend, ik ben er klaar voor![]()
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Interessant. Maar wat is 'vlak voor?' Een enkele dag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Die aanval van Israël komt vlak voor de Amerikaanse verkiezingen. Dus nog even geduld.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Die aanval van Israël komt vlak voor de Amerikaanse verkiezingen. Dus nog even geduld.
Begin november toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Wss met opzet gelekt? Of is daarom de aanval steeds uitgesteld?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Onderzoek in VS naar gelekte Israëlische plannen voor aanval op Iran
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |