Kennelijk wel, aangezien je niet alleen een bot moet inschakelen, maar ook geen enkele tegenreactie meer kunt bedenken omdat je doorhebt dat wat je voorstaat vergeven is van bloeddorst, perversie en barbarij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schaam mij niet voor mijn superieure religie. Maar jij post al maanden dezelfde onzin, dus een bot reageert vanaf nu automatisch met die video op jouw saaie offtopic reacties die hele topics om zeep helpen.
Nee, wat ik voorsta leidt tot het eeuwige paradijs, in tegenstelling tot wat jij voorstaat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk wel, aangezien je niet alleen een bot moet inschakelen, maar ook geen enkele tegenreactie meer kunt bedenken omdat je doorhebt dat wat je voorstaat vergeven is van bloeddorst, perversie en barbarij.
Oh ja, dat eeuwige paradijs.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nee, wat ik voorsta leidt tot het eeuwige paradijs, in tegenstelling tot wat jij voorstaat.
Enjoy the show, Jews vs Shia's
God is good, indeed. SubhanAllah.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh ja, dat eeuwige paradijs.
Want nadat je in dit leven bezig bent geweest met je vier vrouwen en talloze concubines, wellicht nog wat slaven, mag je daarna ook nog eens met maagden aan de slag.
Samenvatting van heel jouw 'religieuze' eschatologie.
Benieuwd wat dat paradijs betekent voor vrouwen.
Een goede God laat niet toe dat enge mannetjes zijn vrouwelijke schepsels zien als gebruiksvoorwerpen om basale lusten te bevredigen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:59 schreef Triggershott het volgende:
[..]
God is good, indeed. SubhanAllah.
Hé, zijn woorden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:01 schreef Killumination het volgende:
Topic over islam + Etto & Triggershott moet altijd resulteren in slavernij, afvalligheid en polygamie?
Stenigen een optie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:01 schreef Killumination het volgende:
Topic over islam + Etto & Triggershott moet altijd resulteren in slavernij, afvalligheid en polygamie?
Nofi, maar ik vind de vermeende voorliefde van NOS, staatsmedia en links voor de Islam een veel interessanter topic dan de zoveelste discussie zoals hierboven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hé, zijn woorden.
Spreek hem er op aan als het niet klopt.
Megalomanie om als sterveling te bepalen waar een goede God aan moet voldoen. Sicko.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een goede God laat niet toe dat enge mannetjes zijn vrouwelijke schepsels zien als gebruiksvoorwerpen om basale lusten te bevredigen.
Altijd hilarisch als religieuzen hun middeleeuwse gedachtengoed proberen goed te praten. Het ligt altijd aan een ander.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:01 schreef Killumination het volgende:
Mannen kunnen niet eens vreemdgaan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet als getrouwde vreemdgegaan waardoor ik een steniging verdien.
Een hekel aan palestijnen die terugvechten is natuurlijk wel toegestaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er zijn meer mensen die klagen over subjectieve berichtgeving van de NOS.
Totdat je wakker wordt en merkt dat je niet meer over een penis beschikt omdat je vrouw "waarom deed ze dat, vreemdgaan bestaat niet"quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet eens vreemdgaan.
religie
Iran vecht in dit geval toch terug tegen Israël?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er zijn meer mensen die klagen over subjectieve berichtgeving van de NOS.
Nee, komt door een Goede God ingegeven gezond verstand, en iets van beschaving. En vooral compassie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Megalomanie om als sterveling te bepalen waar een goede God aan moet voldoen. Sicko.
Nee, hoe kom je erbij? Iran is dit begonnen via hun terreurproxies omdat Israël op het punt stond een historisch akkoord met Saudi-Arabië af sluiten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iran vecht in dit geval toch terug tegen Israël?
Nee muts, heb begon op 7 Oktober vorig jaarquote:NOS Correspondent: "Het begon 2 dagen geleden toen Israel..."
triest figuurquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een hekel aan palestijnen die terugvechten is natuurlijk wel toegestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |