abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215185137
Graag wil ik een drone kopen om fotos te maken van ons weiland, dit omdat we dit langzaam om aan het zetten zijn naar moestuin/voedselbos.

Ik wil graag om de voortgang inzichtelijk te maken af en toe foto's en mogelijk filmpjes maken.

Ik heb totaal geen ervaring met drones, en wil dus een goedkope simpele oplossing.

Wie helpt me op weg?
pi_215186117
Eentje met vier sterren reviews of meer.
Google is your friend, abuse your friends
pi_215189789
Dan zou ik kiezen voor een drone die stabiel op 1 plek kan hangen zonder dat je daar wat voor hoeft te doen.
pi_215190078
Wel ben ik bang dat je voor <=100 euro echt niks fatsoenlijks kan krijgen. Die zijn vrijwel allemaal zonder GPS en hangen met wind in een paar seconden aan de andere kant van het land.

Kan je beter kijken of je iemand kent met een drone.
pi_215192023
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 08:32 schreef fokexpert het volgende:
Wel ben ik bang dat je voor <=100 euro echt niks fatsoenlijks kan krijgen. Die zijn vrijwel allemaal zonder GPS en hangen met wind in een paar seconden aan de andere kant van het land.

Kan je beter kijken of je iemand kent met een drone.
Voor welk bedrag heb je wel iets werkbaar? Enig idee of een tip?
pi_215193070
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:44 schreef Legwieh het volgende:

[..]
Voor welk bedrag heb je wel iets werkbaar? Enig idee of een tip?
Mijn idee is dat je met een DJI altijd goed zit. Misschien kan je een 2e hands vinden.
pi_215193113
Wellicht voldoet dit:

https://www.bol.com/nl/nl(...)KaZPD_BwE#modal_open

Wel boven budget, maar zoals al gezegd ga je voor ¤100 niks vinden met GPS en dat moet je wel willen om een beetje op 1 plek te blijven hangen zonder steeds te corrigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')