abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:45:23 #101
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8586502
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:44 schreef limp_brain het volgende:

[..]

Pax Americana? SIR YES SIR.

Ik geef de Amerikanen groot gelijk en wat mij betreft sturen zij hun vliegdekschip US Kittyhawk naar de kust van Scheveningen om hun mariniers orde en rust te brengen in dit door god verlaten landje.

Vervang Kitty Hawk door Bismarck en Americana door Germania en je hebt een uitspraak van dhr. Mussert
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:45:51 #102
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8586513
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:42 schreef David Letterman het volgende:
heb mijn US paspoort alweer ingeleverd, maar ben alvast voorbereid om US staatsburger te worden, dus geen problemen bij mij...
Ik vond de "Top Ten things" van David Letterman altijd hilarisch.
Kunnen wij daar geen draadje over opzetten?
"Ik denk, dus ik ben ertegen"
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:46:05 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_8586522
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:37 schreef limp_brain het volgende:

[..]

Nee hoor, ik beweer niet dat Amerikanen één zijn. Maar of je nu blank, zwart, latino, of aziatisch bent .... ze voelen zich allemaal Amerikaan.
Voel jij je Europeaan? Voel jij je een echte Nederlander? Denkut niet.
Wat dat betreft zijn 'de' Amerikanen veel trotser op hun land dan wij op Europa (of land).

Amerika is 1 land, Europa niet.

Ik voel me wel een echte Nederlander en ik ben trots op mijn land, maar ik (en met mij velen) uiten dat op een andere manier. Ik voel me niet beter als iemand anders.

Zegt oranje je iets eigenlijk?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_8586538
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:45 schreef DePurpereWolf het volgende:
Dat duurt wel lang hoor zo'n Amerikaans papoort, 7 tot 10 jaar dacht ik zo.
niet als je al eerder US citizen bent geweest, duurt bij mij nu ongeveer een uurtje bij de ambassade om em weer te ontvangen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:46:56 #105
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8586553
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Vervang Kitty Hawk door Bismarck en Americana door Germania en je hebt een uitspraak van dhr. Mussert

Ach, als je van mij een nazi wil maken .... je gaat je gang maar. Zal ik jou dan maar een nazaat van Pol Pot noemen.
pi_8586573
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik voel me wel een echte Nederlander en ik ben trots op mijn land, maar ik (en met mij velen) uiten dat op een andere manier. Ik voel me niet beter als iemand anders.

Nee, AJAX zegt me meer
salva cum reverentia
pi_8586574
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:45 schreef limp_brain het volgende:

[..]

Ik vond de "Top Ten things" van David Letterman altijd hilarisch.
Kunnen wij daar geen draadje over opzetten?

al eerder geprobeerd, was geen animo voor...
Pulp Fiction
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:48:05 #108
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8586585
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het Koningshuis en het Nederlands elftal? Prima, houden zo.
  woensdag 19 februari 2003 @ 16:50:56 #109
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8586674
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:47 schreef David Letterman het volgende:

[..]

al eerder geprobeerd, was geen animo voor...

Op een ander forum sloeg dit wel aan. Van de website plukte ik dan een onderwerp, vertaalde alleen de meest toepasselijke antwoorden (sommige waren te Amerikaans) ... en werden dat aangevuld door de forumleden. Heb er een gedaan van de top tien tekens dat je buurman bezig is met klonen, dat je buurman een kannibaal is en de weekend aktiviteiten van Saddam. Was wel lachen. Nog een keer proberen hier?
pi_8586726
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:35 schreef X-Ray het volgende:
Die 1,7 hebben we al bijna gehaald hoor...
Kleine kantekening:
Ik had het over moslims.
Wanneer is een allochtoon een Autochtoon?
Mijn over-over-over-over opa komt uit Portugal.
Natuurlijk is deze ontwikkeling niet echt fijn, maar ik geloof ook dat Nawijn de poorten al wat dichter had gedaan. Het klinkt raar, maar na verloop van tijd zullen deze alloctonen veranderen in autochtonen.
Limp_brain heeft wel gelijk als hij zegt dat deze overgang bemoeilijkt wordt omdat Nederlanders hun trots niet zo graag uitdragen. (weet een Marrokanen waar hij trots op moet zijn als hij een Nederlander wordt?)
Verder moet er natuurlijk wel op het pad worden gebleven.
Al deze "negatieve" ontwikkelingen staan los van de wil om Amerikaans te worden. Amerika is echt geen hemeltje hoor.

http://www.cbs.com/latenight/lateshow/top_ten/ een link goed genoeg om een paar uurtjes te lachen

[Dit bericht is gewijzigd door DePurpereWolf op 19-02-2003 16:54]

Don't fight a fight you think you can win.
pi_8586732
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:50 schreef limp_brain het volgende:

[..]

Op een ander forum sloeg dit wel aan. Van de website plukte ik dan een onderwerp, vertaalde alleen de meest toepasselijke antwoorden (sommige waren te Amerikaans) ... en werden dat aangevuld door de forumleden. Heb er een gedaan van de top tien tekens dat je buurman bezig is met klonen, dat je buurman een kannibaal is en de weekend aktiviteiten van Saddam. Was wel lachen. Nog een keer proberen hier?

ik wil wel, gezien me naam, maar het is hier geen succes....

btw....top ten van het klonen was idd zeer goed!!!

Pulp Fiction
pi_8586826
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:15 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja kunst, Stadstaten als Hong Kong en een stad als Tokio kan je niet vergelijken met een land.

Ik ben dat wel met je eens, maar alleen dat geld voor meer landen. De vergelijking van Nederland met bijv een land als Egypte kan dan ook niet doordat in Nederland bijna elke m2 bewoonbaar is, wat je van Egypte (of de US) bepaald niet kan zeggen. Alleen stadsstaten uitsluiten is dan ook niet logisch.
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:05:51 #113
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8587069
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:53 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ik wil wel, gezien me naam, maar het is hier geen succes....

btw....top ten van het klonen was idd zeer goed!!!

Ja de 2 beste vond ik:
- "Je bent er behoorlijk zeker van dat je én Albert Einstein én Drees sr. én Tatjana Simic zag launchen in de tuin van je buurman"

-"Je kijkt naar buiten en je ziet jezelf zijn (je buurman) auto wassen"

pi_8587419
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:37 schreef limp_brain het volgende:

Voel jij je Europeaan? Voel jij je een echte Nederlander? Denkut niet.
Wat dat betreft zijn 'de' Amerikanen veel trotser op hun land dan wij op Europa (of land).

Behalve dat je selectief met een starandstripes-bril op zit te lezen, hoezo bepaal JIJ of iemand zich wél of géén europeaan voelt
Ik voel me sinds ik tien jaar geleden bijna een jaar in jouw vervloekte van god verlaten corrupte stinkland heb gewoond MEER DAN OOIT europeaan Halleluja brother!!
Liever een gesprek met een arrogante (maar intelligente) fransoos dan met zo'n zgn. patriot die jou wel fftjes de les zal lezen over hoe het allemaal moet in europa maar de highschool (= gelijk aan peuterniveau hier) amper heeft gehaald
Als jij je tussen die schijnheilige tv-dominees en onderontwikkelde angstige puriteinen thuisvoelt... ik zou zeggen wat let je? Pak dat vliegtuig!
Ga je lekker een trots blank amerikaantje zitten voelen op de bergen lijken van indianen en bizons!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:26:09 #115
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8587621
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Behalve dat je selectief met een starandstripes-bril op zit te lezen, hoezo bepaal JIJ of iemand zich wél of géén europeaan voelt
Ik voel me sinds ik tien jaar geleden bijna een jaar in jouw vervloekte van god verlaten corrupte stinkland heb gewoond MEER DAN OOIT europeaan Halleluja brother!!
Liever een gesprek met een arrogante (maar intelligente) fransoos dan met zo'n zgn. patriot die jou wel fftjes de les zal lezen over hoe het allemaal moet in europa maar de highschool (= gelijk aan peuterniveau hier) amper heeft gehaald
Als jij je tussen die schijnheilige tv-dominees en onderontwikkelde angstige puriteinen thuisvoelt... ik zou zeggen wat let je? Pak dat vliegtuig!
Ga je lekker een trots blank amerikaantje zitten voelen op de bergen lijken van indianen en bizons!!

_______________--
Ha, ha, ha .... hij voelt zich een echte Europeaan. Een echt mietje dus die te schijterig is om de problemen aan te pakken zoals ze aangepakt moeten worden. Nee, als het aan Europa lag waren de Serviers nog steeds bezig met hun genocide.

En de Fransen intelligent? Whoehahahaha, .... hun denkvermogen gaat meestal niet verder dan de hersens van die gore slakken op hun borden.

En nee, voorlopig blijf ik nog maar hier.

pi_8587659
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:12 schreef limp_brain het volgende:
We vragen de USA om ons als zoveelste staat op te nemen. Voeren de dollar in (niet meer zo' n grote stap na die euro) en erkennen de Amerikaanse vlag. Engels wordt de voertaal (Nederlands is sowieso al doorspekt met die taal).
een verbeterde relatie met usa lijkt me een goed plan?
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:33:15 #117
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8587812
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:27 schreef bastardjimmy het volgende:

[..]

een verbeterde relatie met usa lijkt me een goed plan?

Zo'n slechte relatie heeft Nederland niet met de V.S. ( weinig weerstand tegen de transporten en de patriots)
Nederland lijkt mij bij uitstek geschikt om te bemiddelen tussen Frankrijk/Duitsland en de V.S.
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_8587891
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:26 schreef limp_brain het volgende:
Ha, ha, ha .... hij voelt zich een echte Europeaan. Een echt mietje dus die te schijterig is om de problemen aan te pakken zoals ze aangepakt moeten worden. Nee, als het aan Europa lag waren de Serviers nog steeds bezig met hun genocide.

En de Fransen intelligent? Whoehahahaha, .... hun denkvermogen gaat meestal niet verder dan de hersens van die gore slakken op hun borden.

En nee, voorlopig blijf ik nog maar hier.

Op zoveel opeengepakte domheid ga ik niet meer reageren, jammer dat je hier blijft. Slurp een liter ijsblokjes met cola en eet er nog maar een vette burger met friet op!
pi_8588060
Als ik hier zo meelees moest alvast maar de typisch Amerikaanse culturele verworvenheid van de (personal) Shrink worden ingevoerd.
salva cum reverentia
pi_8588127
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:33 schreef Vulcanus het volgende:

[..]

Zo'n slechte relatie heeft Nederland niet met de V.S. ( weinig weerstand tegen de transporten en de patriots)
Nederland lijkt mij bij uitstek geschikt om te bemiddelen tussen Frankrijk/Duitsland en de V.S.

Als Balkenende er niet was geweest had nederland nu de Judas van het Westen geweest.

Lang leve Wouter Bos

woensdag 19 februari 2003 @ 17:52:40 #121
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8588227
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:48 schreef bastardjimmy het volgende:

[..]

Als Balkenende er niet was geweest had nederland nu de Judas van het Westen geweest.

Lang leve Wouter Bos

Wouter Bos, houdt Frankrijk en Duitsland een beetje te vriend.

Heel slim van Wouter
De nederlandse gulden is altijd gekoppelt geweest aan de duitse mark.
Duitsland en Frankrijk zijn ook heel erg belangrijk voor de Nederlandse economie ( denk aan de havens in Rotterdam, die alles weer transporteren naar het achterland ( frankrijk , Duitsland )

pi_8588859
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:52 schreef Vulcanus het volgende:
Wouter Bos, houdt Frankrijk en Duitsland een beetje te vriend.

Heel slim van Wouter
De nederlandse gulden is altijd gekoppelt geweest aan de duitse mark.
Duitsland en Frankrijk zijn ook heel erg belangrijk voor de Nederlandse economie ( denk aan de havens in Rotterdam, die alles weer transporteren naar het achterland ( frankrijk , Duitsland )

Een typische Wouter Bos reactie. Veel zeggen maar niks duidelijk maken. De nederlanddse Florijn is altijd gekoppeld geweest aan de DMark EEENNNN aan de Amerikaanse Dollar.
De transport in Nederland is aan de andere kant ook afhenkelijk van de Usa. mischien wel de helft.

Ben vies van linkse die denken het te begrijpen.
Wouter Bos, pfff, dan nog liever Bush

Don't fight a fight you think you can win.
pi_8589004
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:45 schreef hoppe het volgende:
Als ik hier zo meelees moest alvast maar de typisch Amerikaanse culturele verworvenheid van de (personal) Shrink worden ingevoerd.

Die is broodnodig voor al die doorgeslagen idioten daar en hun wannabees hier
pi_8589054
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:24 schreef DePurpereWolf het volgende:

[..]

Een typische Wouter Bos reactie. Veel zeggen maar niks duidelijk maken. De nederlanddse Florijn is altijd gekoppeld geweest aan de DMark EEENNNN aan de Amerikaanse Dollar.
De transport in Nederland is aan de andere kant ook afhenkelijk van de Usa. mischien wel de helft.

Ben vies van linkse die denken het te begrijpen.
Wouter Bos, pfff, dan nog liever Bush

zoals hier http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/nl.html#Econ te lezen valt is export naar de EU (78%) en export naar centraal en oost-europa belangrijker dan de export naar de VS.
pi_8589353
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:32 schreef limp_brain het volgende:

[..]

gossie, wat ben je toch een leugenaar!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')