quote:_______________________
Op woensdag 19 februari 2003 13:24 schreef MetalMessiah het volgende:
Volgens het centraal planburo zijn in 2040 de grote steden in Nederland voor meer dan 50 moslim allochtoon. Dan is het probleem met de Nederlandse kultuur vanzelf opgelost.PS: gisteren in de sportschool meegemaakt: allochtoon probeert meisje van een loopbaan te dwingen met de argumenten (1) dat ze een vrouw is en haar plaats moet kennen en (2) dat ze moet gaan rennen in het vrouwengedeelte. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.
In ieder geval leef ik liever onder een godsdienstdwaas regime als in de VS ... dan dat ik mij straks overlever aan de genade van imams en ayatollahs.
quote:En het goede....????
Op woensdag 19 februari 2003 13:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
4 kwaden:
1. Eigen Nederlandse staat behouden zoals die is/ontwikkeld
2. Aansluiten bij Duitsland en Frankrijk
3. Nederland moslimland
4. Aansluiten bij de VSIk heb het gelijk ook in volgorde gedaan (naar mijn mening).
quote:Je bent er ook niet al te best in.
Op woensdag 19 februari 2003 12:15 schreef DePurpereWolf het volgende:
Ik houw niet van mijn taal,
quote:Die eerste, maar volgens limp_brain is dat verdoemenis alom.
Op woensdag 19 februari 2003 13:30 schreef Anna_ het volgende:[..]
En het goede....????
quote:_____________________
Op woensdag 19 februari 2003 13:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Die eerste, maar volgens limp_brain is dat verdoemenis alom.
*grijnst* Trouwens, als je toch een land zoekt om je bij aan te sluiten, kies dan voor Australie of Canada, die qua mentaliteit veel meer op 1 lijn met Nederland liggen.
quote:Nee, er moet natuurlijk voor een supermacht gekozen worden..
Op woensdag 19 februari 2003 13:45 schreef Lannie het volgende:
*grijnst* Trouwens, als je toch een land zoekt om je bij aan te sluiten, kies dan voor Australie of Canada, die qua mentaliteit veel meer op 1 lijn met Nederland liggen.
quote:_______________________
Op woensdag 19 februari 2003 13:45 schreef Lannie het volgende:
Wat een heerlijke onzin is dit topic. Buiten het feit dat die veranderingen die je noemt als een lul op een drumstel slaan, (Nederland een Chinese/Moslim staat? Tuuuuurlijk) is de oplossing die je zoekt ronduit vergezocht en mist alle logica.___________________--
Moslims: Wel eens in een willekeurige Nederlandse achterstandswijk geweest?? Vooruitberekeningen tonen aan dat binnen 10 jaar de moslimbevolking de meerderheid heeft in die steden.
Chinezen: Het is algemeen bekend dat China zich in hoog tempo ontwikkeld... qua economie en qua supermacht .... Niet te snel schelden op andermans mening zou ik zeggen.Nee, maar even serieus: waar haal de die veramerikanisering of die overname van Frankrijk en Duitsland vandaan?
__________-
Frankrijk en duitsland hebben altijd al een geschiedenis gekend van expansionisme en lebensraum
Nederland gaat al eeuwen zijn eigen gangetje en is nog steeds welvarend en tevreden. Het is geen supermacht nee, duh, met 16 miljoen inwoners. Nederland gaat vrolijk zijn eigen gang terwijl de supermachten het uitvechten. Ik denk dat daar nix mis mee is.________________-
Als de supermachten het uitvechten ....... berg je dan maar .... je verschuilen in dit pittoreske landje heeft dan weinig zin meer.
(Wat mij betreft zouden ze Amerika best wat minder kunnen steunen - maar da's mijn persoonlijke mening, ik neem aan dat Amerika te vriend gehouden moet worden)*grijnst* Trouwens, als je toch een land zoekt om je bij aan te sluiten, kies dan voor Australie of Canada, die qua mentaliteit veel meer op 1 lijn met Nederland liggen.
quote:_______________
Op woensdag 19 februari 2003 13:47 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nee, er moet natuurlijk voor een supermacht gekozen worden..
(dit bewijst wel de teneur waarin amerika-aanhangers verkeren)
Ha, ha jij was mij voor in je reactie.
quote:Welnee. we kunnen altijd nog de banden met Vlaanderen aanhalen, fier worden op gebruik van het Nederlands als spreek en schrijftaal, mensen uitlachen als ze Engelstalige uitdrukkingen gebruiken, een maatschappelijke discussie starten over het gebruik van Nederlands als voertaal,... te beginnen op de universiteiten en in het hoger onderwijs om het Nederlands beter te laten beklijven.
Op woensdag 19 februari 2003 11:12 schreef limp_brain het volgende:
Als ik als nieuweling alle verhalen op dit forum lees, kom ik wel eens tot de gedachte, dat Nederland reddeloos verloren dreigt te gaan. Of wel in een door Duitsland en Frankrijk gedomineerd en verdeeld Europa, of wel binnen enkele decennia, onder zal dompelen in een Nederlandse islamitische staat (al dan niet gebaseerd opo de sharia) ..... en nog later wellicht in een Chinese?Ik ben in de loop der jaren wel zo realistisch geworden, dat ik van de meerderheid van de eigen bevolking weinig verzet daartegen mag verwachten. Nederlanders in het algemeen schijnen niet erg van hun eigen cultuur en taal te houden.
Opdat wij dan niet meer hoeven te emigreren, hier een realistische oplossing! We vragen de USA om ons als zoveelste staat op te nemen. Voeren de dollar in (niet meer zo' n grote stap na die euro) en erkennen de Amerikaanse vlag. Engels wordt de voertaal (Nederlands is sowieso al doorspekt met die taal). Doordat we dan Amerikaans staatsburger zijn geworden, kunnen we ook tot een betere bevolkingsspreiding komen. Ons vrij in onze USA vestigen!
Liever onder de "plak" van de USA, dan kiezen voor die andere opties.
Krankzinnig idee? Misschien toch niet.....?????????
Er zijn wel mogelijkheden voor wie wil. Voor wie niet wil zijn er ook voldoende mogelijkheden om weinig met het Nederlands van doen te hoeven hebben.
Zelf zie ik ons land nietgraag verAmerikaniseren. Gezien de massa echter blij lijkt te zijn met Yorin/Veronica, SBS6 en aanverwant zal de verAmerikanisering door middel van deze commerciële beïnvloeding nog wel even voortduren.
Uiteraard heb ik er niets op tegen als Duitsland, Frankrijk, Engeland en Spanje zich bij Nederland aan willen sluiten
quote:Helaas belooft het niet zoveel goeds als je kijkt naar het wettenstelsel van vele Islamitische landen. Die wetten zijn niet verenigbaar met onze wetten. Dit zal leiden tot een grote omslag...
Op woensdag 19 februari 2003 13:24 schreef MetalMessiah het volgende:
Volgens het centraal planburo zijn in 2040 de grote steden in Nederland voor meer dan 50 moslim allochtoon. Dan is het probleem met de Nederlandse kultuur vanzelf opgelost.PS: gisteren in de sportschool meegemaakt: allochtoon probeert meisje van een loopbaan te dwingen met de argumenten (1) dat ze een vrouw is en haar plaats moet kennen en (2) dat ze moet gaan rennen in het vrouwengedeelte. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.
quote:Waarom verhuisemigreer je dan niet? Ik stel voor naar een van die China-towns die ze in elke stad hebben
Op woensdag 19 februari 2003 13:52 schreef limp_brain het volgende:[..]
quote:Bullshit, het niet tegenstander zijn van Amerika wordt tegenwoordig al gezien als pro-Amerikaans. En zeker als je voor/tegen een land bent omdat het een supermacht is is ronduit zielig. Kheb trouwens wel eens gehoord dat een progresief intellectueel altijd voor niet westers kiest. Dit geeft maar weer aan hoe er in hokjes wordt gedacht en niet om de verschillende zaken. Daarnaast kan ik ook nog steeds niet begrijpen hoe iemand een islamitisch land verkiest boven een democratie.
Nee, er moet natuurlijk voor een supermacht gekozen worden.. (dit bewijst wel de teneur waarin amerika-aanhangers verkeren)
quote:Dus jij gaat ook het amerikaanse leger in om lekker monopoly te gaan spelen ten koste van een paar armoedige kleine snertlandjes?
Op woensdag 19 februari 2003 13:53 schreef limp_brain het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:56 schreef hoppe het volgende:[..]
Welnee. we kunnen altijd nog de banden met Vlaanderen aanhalen, fier worden op gebruik van het Nederlands als spreek en schrijftaal, mensen uitlachen als ze Engelstalige uitdrukkingen gebruiken, een maatschappelijke discussie starten over het gebruik van Nederlands als voertaal,... te beginnen op de universiteiten en in het hoger onderwijs om het Nederlands beter te laten beklijven.
________________-De Groot-Nederlandse gedachte spreekt mij ook aan. Maar volgens mij willen die Vlamingen niet.
________________Er zijn wel mogelijkheden voor wie wil. Voor wie niet wil zijn er ook voldoende mogelijkheden om weinig met het Nederlands van doen te hoeven hebben.
Zelf zie ik ons land nietgraag verAmerikaniseren. Gezien de massa echter blij lijkt te zijn met Yorin/Veronica, SBS6 en aanverwant zal de verAmerikanisering door middel van deze commerciële beïnvloeding nog wel even voortduren.
________-Tja, dat zijn de negatieve kanten van een aansluiting bij de VS
Uiteraard heb ik er niets op tegen als Duitsland, Frankrijk, Engeland en Spanje zich bij Nederland aan willen sluiten
![]()
Op woensdag 19 februari 2003 14:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nuancering:
Een islamitisch land kan ook wel een democratie zijn. (Turkije)
quote:Goh! heb jij wel eens wat gehoord? Hoe lang heb je daarvoor je kop uit je eigen aars moeten trekken?
Op woensdag 19 februari 2003 14:00 schreef SilverMane het volgende:[..]
Bullshit, het niet tegenstander zijn van Amerika wordt tegenwoordig al gezien als pro-Amerikaans. En zeker als je voor/tegen een land bent omdat het een supermacht is is ronduit zielig. Kheb trouwens wel eens gehoord dat een progresief intellectueel altijd voor niet westers kiest. Dit geeft maar weer aan hoe er in hokjes wordt gedacht en niet om de verschillende zaken. Daarnaast kan ik ook nog steeds niet begrijpen hoe iemand een islamitisch land verkiest boven een democratie.
Ik begrijp nog steeds niet dat als je tegen een kompleet onzinnige machtsgeile oorlog bent je gelijk vóór een islamitisch land of beheer zou moeten zijn.
Laat vooral saddam oprotten, maar dat hoeft niet ten koste te gaan van zijn volk. Bovendien hoeven we ons niet steeds te laten dwingen door de VS in allerlei zaken die zij in hun laagdrempeligheid willen doorzetten en opdringen
quote:Dit is hokjesdenken
Bullshit, het niet tegenstander zijn van Amerika wordt tegenwoordig al gezien als pro-Amerikaans.
quote:dit ook
En zeker als je voor/tegen een land bent omdat het een supermacht is is ronduit zielig.
quote:nog een hokje
Kheb trouwens wel eens gehoord dat een progresief intellectueel altijd voor niet westers kiest.
quote:exact
Dit geeft maar weer aan hoe er in hokjes wordt gedacht en niet om de verschillende zaken.
quote:En weer een hokje.
Daarnaast kan ik ook nog steeds niet begrijpen hoe iemand een islamitisch land verkiest boven een democratie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet....
edit: kleine tekstwijziging
quote:Ja, maar dit zijn dan ook steden met een _veel_ kleinere oppervlakte en ik heb weinig zin om heutje meutje te gaan wonen. Nederland is nog lekker ruim en dat moet ook vooral zo blijven.
Op woensdag 19 februari 2003 12:55 schreef limp_brain het volgende:Wist u dat...............
Nederland een oppervlakte heeft van meer dan 33.900 km² ?
dit b.v. 15 maal groter is dan San Marino........en 26 maal groter dan Liechtenstein ?
we deze 33.900 km² , die dus het totale oppervlak betreft, inclusief wegen, industriegebieden, bebouwing etc, moeten delen met slechts 16.000.000 inwoners?
dit slechts 470 inwoners per km² betekent...ter vergelijking :
Tokio:630 :Hong Kong 590......
quote:Nee steden met landen vergelijken is intelligent...
er dus meer dan genoeg ruimte in dit land is om nog enige miljoenen immigranten, vrienden en helpers op te nemen ?
het simpel is dit grootse land aan te wijzen op een globe?.........
quote:Waarom haal je die diersoort er dan bij?
de kwaliteit van het leven sterk samenhangt met de aanwezige buitenlandse culturen, vrienden en helpers in een land?...........
er in een kolonie ratten vrede, veiligheid en geborgenheid ontstaat wanneer de populatie steeds groter wordt?..........
mensen uiteraard geen ratten zijn.....
quote:______________________-
Op woensdag 19 februari 2003 13:58 schreef Ludwig het volgende:[..]
Helaas belooft het niet zoveel goeds als je kijkt naar het wettenstelsel van vele Islamitische landen. Die wetten zijn niet verenigbaar met onze wetten. Dit zal leiden tot een grote omslag...
quote:__________________
Op woensdag 19 februari 2003 13:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom verhuisemigreer je dan niet? Ik stel voor naar een van die China-towns die ze in elke stad hebben
Edit: chramatika-vautje
quote:_________________
........ Daarnaast kan ik ook nog steeds niet begrijpen hoe iemand een islamitisch land verkiest boven een democratie.
quote:=================
Op woensdag 19 februari 2003 14:01 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dus jij gaat ook het amerikaanse leger in om lekker monopoly te gaan spelen ten koste van een paar armoedige kleine snertlandjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |