SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jemig wat saaie tt weer kan er iemand wat creatiever zijn volgende keer?Do what you love, love what you do!![]()
nieuw topic alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?Lach met een schone bips![]()
Net als in de film?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe het zelf dan, moet je wel snel zijn....quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef kree het volgende:
jemig wat saaie tt weer kan er iemand wat creatiever zijn volgende keer?![]()
that's the spiritquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Niemand. Maar soms wel verstandig. Maar wat kan mij het schelen.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de standquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?![]()
Dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de standAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
blijkbaar lijkt t onschuldiger als t is ofzo. ?♡♡♡♡![]()
Justin is kapot.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb ik iets gemist? Zie nu pas de stand en geen Justin bovenaan? Is Monitor kapot?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Viel me nu ineens op omdat ik er ook geen fuck om geef en nu ineens in de OP het zagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is op bolk-vakantie, en de rest geeft geen fuck om de stand
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: