Voetballers doen hetzelfde, beetje tegen een bal aan trappen en je kan er miljonair mee wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:12 schreef Polomeneer het volgende:
Ontzettend slim van deze jongen om dit en plein public te filmen. Als dit niet ooit eens gruwelijk mis gaat, wat hij dan ook gaat gebruiken voor de views. Vind ik dat heel bijzonder.
Sowieso geven de huidige generatie toch een heel krom beeld aan kinderen anno nu? Pak een camera en ga jezelf filmen, je kan er rijk mee worden en hoeft dan nooit meer een dag te werken. Maar niemand praat over hoe lang het heeft geduurd, de gunfactor, de negatieve effecten. Mensen kunnen je gaan lastigvallen, zien als meme, niet serieus nemen, een loopje met je nemen. En je bent al je privacy kwijt, moet je wel mee om kunnen gaan. Lijkt me niet de beste omgeving voor een jong jochie/meissie.
Heeft hij zijn Rolex ook geshowd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:07 schreef Kuhn het volgende:
Lekker slim ook om alles zo in het openbaar te plaatsen. Die gaat binnen nu en een paar jaar overvallen worden. Standaard bij dit soort domme vloggers.
Er zijn wel documentaires geweest waarin vloggers het over de keerzijdes hadden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:12 schreef Polomeneer het volgende:
Ontzettend slim van deze jongen om dit en plein public te filmen. Als dit niet ooit eens gruwelijk mis gaat, wat hij dan ook gaat gebruiken voor de views. Vind ik dat heel bijzonder.
Sowieso geven de huidige generatie toch een heel krom beeld aan kinderen anno nu? Pak een camera en ga jezelf filmen, je kan er rijk mee worden en hoeft dan nooit meer een dag te werken. Maar niemand praat over hoe lang het heeft geduurd, de gunfactor, de negatieve effecten. Mensen kunnen je gaan lastigvallen, zien als meme, niet serieus nemen, een loopje met je nemen. En je bent al je privacy kwijt, moet je wel mee om kunnen gaan. Lijkt me niet de beste omgeving voor een jong jochie/meissie.
YouTube kan je inderdaad goed naaien. Ligt ook helemaal aan de content die je upload. YouTube vind het bijvoorbeeld niet prettig als je de eerste 30 seconden gaat schelden, en zelfs iets als "shit" is dan te ver voor ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er zijn wel documentaires geweest waarin vloggers het over de keerzijdes hadden.
Een ervan is dat bijvoorbeeld YouTube zomaar de algoritmes kan wijzigen, waardoor een succesvolle vlogger opeens amper nog bekeken wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |