https://www.ad.nl/show/yo(...)antastisch~a3f3c90b/quote:Youtuber Gio Latooy showt zijn luxe villa van 2,5 miljoen: ‘Check dit uitzicht, fantastisch’
Een sauna, een verwarmd buitenzwembad, genoeg parkeerplek voor alle sportwagens en een immense tuin. De razend populaire YouTuber Gio Latooy heeft een villa gekocht in Sint Willebrord en dat wil hij weten ook. In een uitgebreide video laat de vlogger alles zien aan zijn kijkers. ,,Na de sauna lekker in het zwembad springen. In het kei koude water, ik begin zelfs al een beetje Brabants te praten.”
Latooy is met bijna 1,4 miljoen abonnees een van de grootste YouTubers van ons land. De Rotterdammer is sinds kort samen met Lynn Hermanussen uit Mill, met wie hij binnenkort een kindje verwacht. Het koppel legde meer dan 2,5 miljoen euro neer voor het riante optrekje aan de rand van het dorp in West-Brabant.
Maar dan heb je ook wat. De woning is van alle gemakken voorzien, zo heeft de keuken warmhoudplaten en een wijnkoelkast. En een apparaat waarvan het stel zelf ook geen idee heeft wat het is. ,,Dit heb ik nog nooit gezien. Wat is dit? Je kan het aanzetten. Hè? Nou ja, we zijn dus nog ontdekkingen aan het doen in het huis.”
Het aantal kamers is niet op twee handen te tellen en het aantal televisies vermoedelijk ook niet. ,,Zo kun je bijvoorbeeld lekker voetbal kijken tijdens het koken”, legt Latooy uit, terwijl hij aan het aanrecht staat. Voor Lynn is er een uitgebreide inloopkast.
,,Het galmt zelfs helemaal”, schreeuwt Latooy uit in de ontvangsthal. Vol trots laat de videomaker het allemaal zien aan zijn jonge kijkers. ,,Check vooral ook het uitzicht. Heerlijk over de weilanden. Echt het Nederlandse plaatje, fantastisch!”
Op 1 in Trending
Ook de vergelijking met Ibiza wordt gemaakt. Het huis is bijna 500 vierkante meter groot. De villa is gebouwd door de glaszettersfamilie Verlaar, voor wie het te groot werd nadat de kinderen het huis uit gingen. In de video van Gio is de boel nog niet ingericht, met dat proces wordt ongetwijfeld een volgende video gevuld.
De video verscheen deze week op het kanaal van Gio Latooy en is in twee dagen tijd zo’n half miljoen keer bekeken. Daarmee staat de video momenteel op 1 in de Trending-lijst op YouTube. Bekijk de beelden hieronder.
Zijn moeder doet zijn huishouden. Of iig in het huis voor deze villaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:16 schreef mschol het volgende:
hheb je zo'n huis, kom je in 80% van het huis alleen om stof te zuigen(althans, je schoonmaker)
Mee eens. Alleen ik heb wel een beetje gevoel dat hij Enzo Knol nadoet... net een stapje erachter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:34 schreef Invisibli het volgende:
leuk! Hopelijk heeft hij er een leuke tijd. De hele dag of week een camera op je neus zetten en bij 1 verkeerde uitspraak half Nederland over je heen krijgen is niet niets!
Hij heeft dit huis betaald met heel wat uurtjes werk, met het opgeven van zijn privacy en met meer wat erbij komt kijken.
Denk maar dat het vrij lastig is om ook maar even lekker rustig naar de winkel te gaan als iedere jongere je aankijkt en iets van je wilt zoal een praatje en een foto of een handtekening.
Hij werkt harder dan menige hier.
Ik bn zelf geen fan, kijk het vrij weinig maar het verbaast me wel hoeveel mensen het hem niet gunnen, of vinden dat hij het niet verdiend heeft.
Beetje flauw.
Het is gewoon een goede prestatie. Knap bereikt.
Rijkdom maakt niet gelukkig, maar hopelijk geeft dit huis wel plezier of wat rust, want dat verdiend iedereen.
Hij had natuurlijk sneller raak willen schieten dan Enzo, helaas niet gelukt dus dan loop je automatisch achter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen ik heb wel een beetje gevoel dat hij Enzo Knol nadoet... net een stapje erachter.
Je weet niet hoe die griet eruit ziet zonder make-up.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij heeft wel een knappe griet. Niet dat ik het volg ofzo, maar bij RP hebben ze het er graag over.
Dat hebben prooidieren om, zo goed als, 360 graden rondom aanvallende roofdieren an te zien komme.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:43 schreef Kriegel het volgende:
Kun je wel leuk zo'n huis hebben, maar uiteindelijk staan je ogen nog steeds vijf cm te ver uit elkaar.
Er zijn heel veel vloggers, mensen die graag zichzelf filmen en dit op internet zetten. In Nederland worden er slechts enkelen rijk mee. Vooral het moment waarop iemand ermee begon is belangrijk, tien jaar geleden was het makkelijker om er groot mee te worden dan nu.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:34 schreef Invisibli het volgende:
leuk! Hopelijk heeft hij er een leuke tijd. De hele dag of week een camera op je neus zetten en bij 1 verkeerde uitspraak half Nederland over je heen krijgen is niet niets!
Hij heeft dit huis betaald met heel wat uurtjes werk, met het opgeven van zijn privacy en met meer wat erbij komt kijken.
Denk maar dat het vrij lastig is om ook maar even lekker rustig naar de winkel te gaan als iedere jongere je aankijkt en iets van je wilt zoal een praatje en een foto of een handtekening.
Hij werkt harder dan menige hier.
Ik bn zelf geen fan, kijk het vrij weinig maar het verbaast me wel hoeveel mensen het hem niet gunnen, of vinden dat hij het niet verdiend heeft.
Beetje flauw.
Het is gewoon een goede prestatie. Knap bereikt.
Rijkdom maakt niet gelukkig, maar hopelijk geeft dit huis wel plezier of wat rust, want dat verdiend iedereen.
Wel het eerste wat ik dacht, Sint Willebrord daar wil je nog niet dood gevonden worden, woon je dan voor 2,5 miljoenquote:
Dat is zeker waar. Mijn excuses voor het woord griet, ik bedoelde meid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Je weet niet hoe die griet eruit ziet zonder make-up.
Net zo ergquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Mijn excuses voor het woord griet, ik bedoelde meid.
Ja dat hoor ik dus vaker, maar ik ben het daar niet mee eens.quote:
Mag lekker wijf wel ?quote:
Tot mijn schaamte kijk ik regelmatig zijn vlogs en ik vraag me ook af wat hij doet? Eigenlijk niksnutten en patsen met zijn geld en uitgaven (gisteren vond hij een lamp van 700¤ mooi en overwoog het serieus. Een aqaurium van 750¤ onderhoudsgeld per maadn,etc. Zijn nieuwe huis dat gewoon veel te groot is voor twee mensen (en aankomende baby).quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
Alles gelezen, heb nog steeds geen idee wat ie precies doet. Hetzelfde als menigeen hier, maar dan met camera ?
Al die kindjes die dit kijken (en ervoor betaald hebben!!!) denken dat dit het echte leven is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte kijk ik regelmatig zijn vlogs en ik vraag me ook af wat hij doet? Eigenlijk niksnutten en patsen met zijn geld en uitgaven (gisteren vond hij een lamp van 700¤ mooi en overwoog het serieus. Een aqaurium van 750¤ onderhoudsgeld per maadn,etc. Zijn nieuwe huis dat gewoon veel te groot is voor twee mensen (en aankomende baby).
En hij is niet een sympathiek. Enzo Knol kijk ik ook, maar die is socialer, respectvoller en sympahtiek(er). Evenals Myron en Milan
Baby, partnerschap, verkondiging van de baby en gender --> een op een met Enzo Knol
Het ligt er enorm dik op. Heb eigenlijk wel medelijden met Lynn en de baby. Ik heb het gevoel dat die er puur voor de likes zijn.
Maar goed... zoals je leest, ik kijk dit teveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |