abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215200351
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Partial data by Hebrew media covering the civilians — killed by thousands of invading terrorists and by some of the thousands of rockets fired that day at Israeli cities — reveals that they include two infants, 12 other children under the age of 10, 36 civilians aged 10-19, and 25 elderly people over the age of 80, accounting for 75 of the 764 civilians.

https://www.timesofisrael(...)ctims-we-know-about/
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:03:54 #152
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215200363
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Alle mensenrechtenorganisaties houden er een andere mening op na dan jij. Wel vreemd toch?
Je bedoelt clubjes vol met progressieven die graag met een stok richting Israël slaan.
pi_215200382
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzonder hoe je dit weer kunt rechtvaardigen aan de hand van leugens. Nee, de Palestijnen worden niet geterroriseerd, zijn terroriseren zelf. Wat jij doet is de situatie dus omdraaien.

Nog voordat de staat Israël bestond, werden de Joodse gemeenschappen in deze regio al aangevallen door hordes primitieve, gewelddadige Islamtische Arabieren die vonden dat er te veel Joden naar deze regio zouden komen.

Op die manier is dit helaas langslepende conflict begonnen. En tot op de dag vandaag zijn deze Arabieren die zichzelf nu 'de Palestijnen' noemen nog altijd bezig met terrorisme tegen Joden en sinds 1948, de staat Israël.

Dit klopt. Arabieren / Palestijnen hebben nooit de stichting van de staat Israël in 1948 willen accepteren. Voortdurend waren er terreuraanslagen door Palestijnen. Eerst gestimuleerd en gefinancierd door Egypte, later met hulp van andere landen in de regio. Israël heeft genoeg fouten gemaakt, maar de basis van het conflict is dat de Palestijnen Israël weg willen hebben en daarom niet echt open staan voor vrede. De aanleiding voor 7 oktober was ook helemaal niet dat de Palestijnen het zo zwaar hebben onder het juk van Israël, maar dat de banden tussen Israël en SA beter werden en vrede en rust in de regio passen niet in de agenda van Hamas.
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:08:38 #154
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215200403
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Partial data by Hebrew media covering the civilians — killed by thousands of invading terrorists and by some of the thousands of rockets fired that day at Israeli cities — reveals that they include two infants, 12 other children under the age of 10, 36 civilians aged 10-19, and 25 elderly people over the age of 80, accounting for 75 of the 764 civilians.
Uh huh:

quote:
accounting for 75 of the 764 civilians.
En hoe zit het met de andere 689?

Die tel je voor de grap maar niet mee ofzo? :')

Maar ik mag toch hopen dat je snapt dat als je een breakdown naar leeftijd wil hebben, je wel naar de gehele groep moet kijken? :')
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:09:23 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215200410
Iedereen die roept from the river to the sea zegt daarmee het termineren van de staat Israel
pi_215200481
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedereen die roept from the river to the sea zegt daarmee het termineren van de staat Israel
Veel van die schreeuwers weten niet eens dat het over de Jordaan en de Middellandse zee gaat 8)7

Zie bijv. dit filmpje vanaf 02:10.

maandag 7 oktober 2024 @ 12:15:50 #157
6484 ExTec
pi_215200495
https://aoav.org.uk/2023/(...)of-the-hamas-attack/

En er lijken in je selectief quote werk ook nog wat slachtoffers vermist:

quote:
This report estimates that a total of 1,269 casualties occurred in Israel from the surprise attacks carried out by Hamas on the 7th of October.
Droeftoeter quote maar wat raak, wat hij denkt dat z'n standpunt wel ondersteund :')
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:20:18 #158
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_215200555
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Veel van die schreeuwers weten niet eens dat het over de Jordaan en de Middellandse zee gaat 8)7

Die schreeuwers vinden de vernietiging van 10 miljoen Joden geen punt. Ze snappen er niets van.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:23:14 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215200585
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die schreeuwers vinden de vernietiging van 10 miljoen Joden geen punt. Ze snappen er niets van.
En dan achteraf zeggen dat ze van niets wisten.
pi_215200944
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef damsco het volgende:

[..]
Je bedoelt clubjes vol met progressieven die graag met een stok richting Israël slaan.
Wel interessant. Ze hadden dus geen misstanden moeten rapporteren zodat er geen stok was om mee te slaan.
pi_215201019
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Hier een stuk over joden in Duitsland. Komt aardig overeen. Spreker wat niemand minder dan een klein mannetje met snor.

quote:
If the rest of the world cries out with a hypocritical mien against this barbaric expulsion from Germany of such an irreplaceable and culturally eminently valuable element, we can only be astonished at the conclusions they draw from this situation. For how thankful they must be that we are releasing these precious apostles of culture, and placing them at the disposal of the rest of the world
pi_215201069
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh:
[..]
En hoe zit het met de andere 689?

Die tel je voor de grap maar niet mee ofzo? :')

Maar ik mag toch hopen dat je snapt dat als je een breakdown naar leeftijd wil hebben, je wel naar de gehele groep moet kijken? :')
Hoeveel? Het staat er in het artikel toch uitgebreid. Grootste groep is geen tieners. Verre van.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:09:23 #163
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215201086
Laten we op een dag als vandaag vooral Israël steunen.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:20:39 #164
6484 ExTec
pi_215201175
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hoeveel? Het staat er in het artikel toch uitgebreid. Grootste groep is geen tieners. Verre van.
Nee, niet verre van.

Spant erom, om precies te zijn.

Misschien moet je ff naar een bron zoeken die zich niet op "partial data" baseert.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:42:19 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215201327
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Uiteraard. Maar men wil de halve wereld gaslighten dat dit zogenaamd iets anders zou betekenen. De realiteit is echter dat deze mensen het liefst een landelijke 7 oktober willen zien, dat is voor hun namelijk 'dekolonisatie' op zijn best.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215201334
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, niet verre van.

[ afbeelding ]

Misschien moet je ff naar een bron zoeken die zich niet op "partial data" baseert.
Dus ook de data van de Israëlische regering is fout?

https://www.gov.il/en/pag(...)ivilian%20casualties
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:45:30 #167
6484 ExTec
pi_215201350
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dus ook de data van de Israëlische regering is fout?

https://www.gov.il/en/pag(...)ivilian%20casualties
Geen idee?

Kun je van die link even het relevante gedeelte quoten?
pi_215201395
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Geen idee?

Kun je van die link even het relevante gedeelte quoten?
Daar staan alle namen met leeftijden. Je kan daar de zoekfunctie in de webbrowser gebruiken zoek je naar leeftijden. En als ik dat doe kom ik niet op zoveel als er bij jou in je grafiek staan. Misschien doe ik wat fout.

[ Bericht 14% gewijzigd door Chadi op 07-10-2024 13:56:06 ]
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:52:05 #169
6484 ExTec
pi_215201409
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daar staan alle namen met leeftijden
Ja, dat was me duidelijk.

Heb je ze allemaal geteld en netjes uitgesorteerd soms?

Nee?

Wat jammer nou.
pi_215201461
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat was me duidelijk.

Heb je ze allemaal geteld en netjes uitgesorteerd soms?

Nee?

Wat jammer nou.
Ja dus..
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:57:16 #171
6484 ExTec
pi_215201474
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja dus..
Uh huh.

Nee.
pi_215201519
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daar staan alle namen met leeftijden. Je kan daar de zoekfunctie in de webbrowser gebruiken zoek je naar leeftijden. En als ik dat doe kom ik niet op zoveel als er bij jou in je grafiek staan. Misschien doe ik wat fout.

Ik besef me dat ik waarschijnlijk aan het happen ben, maar je verneukt het topic dus ik reageer dan toch mqwr. Bij meer dan de helft van de namen wordt geen leeftijd vermeld
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:04:33 #173
6484 ExTec
pi_215201535
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik besef me dat ik waarschijnlijk aan het happen ben, maar je verneukt het topic dus ik reageer dan toch mqwr. Bij meer dan de helft van de namen wordt geen leeftijd vermeld
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja dus..
Jokkebrok.
pi_215201574
Dat was even een gevoelige snaar die ik raakte bij de fans van de slachting.
pi_215201700
GeenStijl

quote:
7 oktober 2023, zoals er ook 7 oktober 2022 was, en 7 oktober 2021 en al die andere 7 oktobers, met vorig jaar op 7 oktober: raketaanval op Israël, Hamas-terroristen over de grens. Omdat we hier op GS onomwonden waar- en werkelijkheid (en videobeelden) laten zien val je met de neus in de boter, in de gruwelijkheden, in de ellende en de waanzin, met vrouwen die bebloed en met omgeknakte benen in pick-ups worden gesmeten, omaatjes die in golfkarretjes door het spookhuis worden geparadeerd, geliefden die uit elkaar worden getrokken en door lachengierenbrullende beesten naar de hel worden vervoerd, raketwerpers door voorruiten van nietsvermoedende automobilisten, kinderen die overhoop worden geschoten, feestgangers die zo erg worden toegetakeld dat het vluchthok wel lijkt op een pan pastasaus, doodsbange mensen die in en uit Dixi's worden geschoten, smekende meiden die in koelen bloede worden geëxecuteerd en dat zijn dan nog maar de 'normale' verhalen. Vrouwen verkracht en verminkt, onthoofdingen, brandstichtingen met vernietigend resultaat, een kwispelende hond (!) die zonder pardon wordt afgeknald, jubelende en Allah prijzende terroristen sleurend en sjorrend met soldatenlichamen, alsof het vuilniszakken zijn.

En nu, een jaar verder, gaan de volgevreten natuurwijngrieten aangespoord door Antifa-engbekken en andersoortig gajes de stationnetjes in vóór Hamas. Figuren die zijn opgegroeid in Amsterdam-Zuid, of daar in ieder geval wonen, lekker veilig, en géén idee hebben hoe het is om te wonen tussen landen met milities waarbij een van de belangrijkste doelen toch is: joden afmaken. 80 jaar lang knikten we plechtig Nie Wieder, en nu zitten we in deze maffe maatschappijcultus waarin UvA-studentjes liedjes zingen over joden, deze joden zich hartstikke onveilig voelen in eigen stad, allerlei randfiguren op pleinen en stations staan te toeteren dat 7 oktober helemaal niet zo erg was én in het allerduisterste hoekje van de hel zit klimaatactivistisch LHBTI-links From the River to the Sea salonfähig te maken, steeds ietsje meer en steeds ietsje verder, als het even kan in een column in de Volkskrant - grappig genoeg zijn dat precies de lui die in die islamitische doodscultus als eerste van het dak gestraald worden.

7 oktober, de reacties. Hebben we nog een beetje fatsoen hiero? Nou, we hebben de lijder van Hezbollah Nederland, Stephan van Baarle, die heel dapper (reacties uit) schrijft: "Vandaag hekel ik het wegkijken van de Israëlische oorlogsmisdaden in de politiek." Nee lul, niet vandaag. We hebben Frans Timmermans, die twee tweetjes normaal doet en dan drie tweetjes decorum verliest: JA MAARRRRRR ISRAËL IS OOK WEL ÉRG STOM. Rob Jetten, die in een door zijn mediateam zorgvuldig uitgedacht stukje politieke prietpraat zieltjes probeert te winnen op LinkedIn (!). We zijn een beschaafde maatschappij, een gaaf land, goed volk en weldenkende mensen, maar het vernislaagje is (zelfs vandaag) wel heel erg dun - van de UvA-grietjes, tot deze politici, tot cartoonisten, tot media, tot de stad, tot de wijk, tot "mensenrechtenorganisaties", tot burgemeesters, tot wandelaars, tot televisiesterren. Want ja. "De joden hebben er wel een beetje om gevraagd."
pi_215201790
De huidige oorlogen maken me duidelijk dat mensenrechten iets voor de buhne is en vooral bedoeld voor vredestijd. In oorlogstijd geldt gewoon de recht van de sterkste en dat is in Oekraine Rusland en in het Midden Oosten Israel. Deze kunnen doen en laten wat ze willen en de rest van de wereld heeft het nakijken. Zo simple is het...
Blijkbaar hebben we niets van de gschiedenis geleerd en herhaalt de mens keer op keer dezelfde fout. Met dit in je achterhoofd kan het haast niet anders zijn of de mens vernietigd zichzelf en zijn leefomgeving.
Misschien alvast een ticket naar Mars boeken?
pi_215201803
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 07:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Pure haat wat ze van jongs af aan ingepraat is zonder enige vorm van zelfreflectie. Nethanyahu is geen uitzondering.
De wereld (westen) leert het monster wat ze daar gecreëerd hebben en volledige onschendbaarheid hebben gegeven de afgelopen decennia, elke dag beter kennen.
Het koloniale idee van Israel stamt uit een tijd, waar het kolonialisme heel normaal was, zo had onze koninkrijk Indië en Suriname als koloniën. Het probleem van de koloniaal project anno 2024 is dat het geen enkele bestaansrecht meer heeft. Bijna alle koloniën van westerse mogendheden zijn opgedoekt. Onze Koning heeft excuses aangeboden aan de Indonesiërs voor de Nederlandse wandaden in Indië.

Maar het koloniale project Israël is alive and kicking en doen velen in het westen alsof het geen koloniale project is.

De oude generatie westerlingen zijn hopeloos blijven hangen in een koloniale mindset net als de Indos Wilders en Baudet. De nieuwe generatie dat van jongs af aan heeft meegekregen dat kolonialisme altijd verwerpelijk was kan je niet meer zo makkelijk overtuigen dat het koloniale project Israël een geweldig idee is om gesteund te worden zelfs wanneer het genocide pleegt in naam van ons.

Theodor Herzl:

"İsrael zal een voorpost zijn van westerse mogendheden in Azië tegen de barbaren"

İsrael een koloniale project noemen is geen verwijt, maar een feitelijke constatering hoe de zionisten van het eerste uur zichzelf omschreven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215202170
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bij een Thai hier en daar. De anderen hebben gewoon een leeftijd achter hun naam.

En mijn bron klopt gewoon het zijn er 38.
pi_215202204
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, niet verre van.

[ afbeelding ]

Van de 18-25 groep waren er 10 tiener. De rest niet.
pi_215202218
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
_O-
[..]
Jokkebrok.
Nou nee. Anders dan de standaard zionistische roeptoeter kijk ik wel of iets klopt.

quote:
10

Yonatan Zahavi, 10, of Ashkelon - Murdered by Hamas terrorists Moshav Yakhini.

11
Amin Akel AlKaran, 11, of Kukhleh – Murdered when a rocket launched from Gaza struck his home.

12
Mohamed Div AlKaran, 12, of Kukhleh - Murdered when a rocket launched from Gaza struck his home.

Noya Dan, 12, of Kibbutz Nir Oz - Murdered by Hamas terrorists in her home in Kibbutz Nir Oz.

Yanai Hezroni, 12, of Kibbutz Be’eri - Murdered by Hamas terrorists in his home in Kibbutz Be’eri.

Liel Hezroni, 12, of Kibbutz Be’eri - Murdered by Hamas terrorists in her home in Kibbutz Be’eri.

Refale Meir Maskelchi, 12, of Netivot - killed in a rocket attack on Netivot.

13
Mai Zuhir Abu Sabieh, 13, of Kukhleh - Murdered when a rocket struck her home.

Yahel Sharabi, 13, of Kibbutz Be’eri – Murdered in her home by Hamas terrorists.

14
Ido Even, 14, of Kibbutz Be'eri - Murdered by Hamas terrorists in his home in the kibbutz.

Malek Ibrahim AlKaran, 14, of Kukhleh - Murdered when a rocket launched from Gaza struck his home.

Yiftah Kutz, 14, of Kibbutz Kfar Azza - Murdered in his home in Kibbutz Kfar Azza.

15
Carmel Bachar, 15, of Kibbutz Be'eri - Murdered by Hamas terrorists in her home in Kibbutz Be'eri.

Tahel Bira, 15, of Kibbutz Be'eri - Murdered by Hamas terrorists in her home in Kibbutz Be'eri.

Juwas Ibrahim AlKaran, 15, of Kukhleh - Murdered when a rocket launched from Gaza struck his home.

16
Alon Even, 16, of Kibbutz Be'eri - Murdered by Hamas terrorists in his home in the kibbutz.

Sagi Zak, 16, of Kibbutz Kissufim - Murdered by Hamas terrorists in his home.

Lior Tereshanski, 16, of Kibbutz Beeri - Murdered by Hamas terrorists in his home.

Yonatan Kutz, 16, of Kibbutz Kfar Azza - Murdered in his home in Kibbutz Kfar Azza.

Noya Sharabi, 16, of Kibbutz Be’eri – Murdered in her home by Hamas terrorists.

Or Tasa, 16, of Moshav Netiv Ha’asara - Murdered by Hamas terrorists in the attack on Zikim Beach.

17

Alina Weissberg, 17, of Beer Sheva - Murdered by Hamas terrorists in the attack on Zikim Beach.

Nadav Yosef Hai Taib, 17, of Moshav Beit Shikma - Murdered by Hamas terrorists in the attack on Zikim Beach.

Tomer Eliaz Arava, 17, of Kibbutz Nahal Oz – Murdered in his home by Hamas terrorists.

Ruth Hodaya Peretz, 17, of Kiriat Haim - Murdered by Hamas terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im together with her father Arik.

Tal Keren, 17, of Moshav Netiv HaAsara - Murdered by Hamas terrorists in the attack on Zikim Beach.

Matan Rosenburg, 17, of Dimona - Murdered by Hamas terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im.

Shachaf Kreif, 17, of Moshav Gilat - Murdered by Hamas terrorists in the attack on Zikim Beach.

18

Amit Gabai, 18, of Kibbutz Re’im - Murdered by Hamas terrorists at his home in Kibbutz Re’im.

Tchelet Zohar, 18, of Kibbutz Nahal Oz - Murdered by Hamas terrorists in her home in Kibbutz Nahal Oz.

Yehonatan Hajbi, 18, of Moshav Yakhini - Murdered by Hamas terrorists in Moshav Yakhini.

Maayan Idan, 18, of Kibbutz Nahal Oz - Murdered by Hamas terrorists in her home.

Tchelet Fishbein Za’arur, 18, of Kibbutz Be’eri – Murdered in her home by Hamas terrorists.

Gideon Harel Rivlin, 18, of Otniel - Murdered by terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im.

19

Neomi Baker, 19, of Ashdod - Murdered by Hamas terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im.

Amit Ben Abeida, 19, of Tel Aviv - Murdered by Hamas terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im

Oren Haim Ben Hemo, 19, of Rehovot - Murdered by Hamas terrorists at the Nova Music Festival at Kibbutz Re'im.

Nizan Libstein, 19, of Kibbutz Kfar Azza – Murdered by Hamas terrorists in Kfar Azza.

U vraagt, wij draaien. Hopelijk geen dubbele in het script wat ik heb gedraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')