SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.quote:
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Het is bewezen dat je daar beter mee slaaptquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met slaapsokken
Slaapsokkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Nieuwe nummer 1 voor m'n FOK!-TOP-50.....quote:
Psych Candy van Jesus and Marychain ook in de TOP 10.quote:
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons platquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons plat
Zal binnenkort eens een nieuwe gaan kopen denk ik. Wordt misschien ook weleens tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffy
Dit is toch ook wel bijzonder hoorquote:De bestelknop op webwinkel Bol.com
was voor consumenten niet duidelijk
genoeg,aldus de Hoge Raad.Bij knoppen
met teksten als 'bestellen','bestelling
plaatsen' of 'bestelling afronden' is
niet duidelijk genoeg dat een klant
moet betalen,vindt de hoogste rechter.
De uitspraak heeft als gevolg dat
aankopen die via zulke knoppen gedaan
zijn,kunnen worden teruggedraaid.Dat
heeft mogelijk grote gevolgen voor
webwinkels en incassobureaus.
De zaak was aangespannen door een klant
die had gekozen voor achteraf betalen,
maar niet aan de betalingsverplichting
had voldaan,naar eigen zeggen omdat het
onduidelijk was dat hij moest betalen.
alles om idiots te beschermenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel bijzonder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |