SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.quote:
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Het is bewezen dat je daar beter mee slaaptquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met slaapsokken
Slaapsokkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Nieuwe nummer 1 voor m'n FOK!-TOP-50.....quote:
Psych Candy van Jesus and Marychain ook in de TOP 10.quote:
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons platquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons plat
Zal binnenkort eens een nieuwe gaan kopen denk ik. Wordt misschien ook weleens tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffy
Dit is toch ook wel bijzonder hoorquote:De bestelknop op webwinkel Bol.com
was voor consumenten niet duidelijk
genoeg,aldus de Hoge Raad.Bij knoppen
met teksten als 'bestellen','bestelling
plaatsen' of 'bestelling afronden' is
niet duidelijk genoeg dat een klant
moet betalen,vindt de hoogste rechter.
De uitspraak heeft als gevolg dat
aankopen die via zulke knoppen gedaan
zijn,kunnen worden teruggedraaid.Dat
heeft mogelijk grote gevolgen voor
webwinkels en incassobureaus.
De zaak was aangespannen door een klant
die had gekozen voor achteraf betalen,
maar niet aan de betalingsverplichting
had voldaan,naar eigen zeggen omdat het
onduidelijk was dat hij moest betalen.
alles om idiots te beschermenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel bijzonder hoor
Goed opschudden inderdaad. Wassen en drogen schijnen ze hard minder van te worden dus nog niet aangedurft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffy
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
Vandaag wel wat minder hoestaanvallen gehad. Geen idee of de codeïne echt zo snel werkt.
Maar geen kartonnen doos?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:34 schreef Karzai het volgende:
En ik heb dit vandaag gekocht voor de kat
[ afbeelding ]
Ik laat het ook alleen bij die winkel doen. Of eigenlijk is het de fabriek waar ze ze maken. Als er dan iets mis gaat of de deken komt er slecht uit kunnen ze het gelijk fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed opschudden inderdaad. Wassen en drogen schijnen ze hard minder van te worden dus nog niet aangedurft.
Ik snap het verhaal. Bij achteraf betalen is je hele bestelling rond zonder betaalbevestiging, terwijl je normaal eerst de betaling moet regelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het aan mij dan. Ik betaal nooit achteraf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal. Bij achteraf betalen is je hele bestelling rond zonder betaalbevestiging, terwijl je normaal eerst de betaling moet regelen.
Ik begrijp het ook niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij op zoek gaat naar iets, en je vindt het, en de prijs bevalt je, en je klikt op bestellen.
En je gaat dan achteraf zeiken "Ja maar ik wist niet dat je moest betalen!"
Daar krijg ik wel kortsluiting van ja
Dan zou ik het ook wel doen. Die van mij heeft geen fysieke winkels en nou om met het hele zwikkie naar de fabriek te gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik laat het ook alleen bij die winkel doen. Of eigenlijk is het de fabriek waar ze ze maken. Als er dan iets mis gaat of de deken komt er slecht uit kunnen ze het gelijk fixen.
Waarschijnlijk heb je dan ook wel centjes genoeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij op zoek gaat naar iets, en je vindt het, en de prijs bevalt je, en je klikt op bestellen.
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee met zulke mensen kan ik ook niet omgaan iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.
Dat wil niks zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik voel me ook wel weer iets vrolijker dan gisteren.
Ik ken niet eens mensen. Bevalt dat een beetje ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak. Doe ik net alsof ik samen een bankstel ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat ik nu lachend op de bank zit.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken niet eens mensen. Bevalt dat een beetje ?
Achteraf betalen, maar ik wist niet dat ik moest gaan betalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn dat limited editions vooral bij liefhebbers van dat bepaalde product/artiest terecht komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cassette die ik vandaag binnenkregen met barst in de verpakking staat ook al op eBay https://www.ebay.com/itm/405231541177
Alsof iemand daar $1200 voor gaat betalen ooit
Ga ik ook met mijn boodschappen doen. Daar staat ook geen bordje met ‘voor dat u het pand verlaat moet u uw boodschappen betalen’quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Achteraf betalen, maar ik wist niet dat ik moest gaan betalen.
Met dit soort gedrag is het misschien beter om wat minder limited editions uit te brengenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn dat limited editions vooral bij liefhebbers van dat bepaalde product/artiest terecht komen
Nee, inderdaad. Staat alleen als je het steelt dat je dan een boete krijgt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga ik ook met mijn boodschappen doen. Daar staat ook geen bordje met ‘voor dat u het pand verlaat moet u uw boodschappen betalen’
Zoals in het restaurant. Eerst eten en daarna pas betalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Achteraf betalen, serieus nooit begrepen, hoe dan?
Claimerig, praat me er niet van. Ooit iemand die extreem claimerig is tegen gekomen. Ze claimde de gehele dag. Aan het ontbijt claimen, tijdens de lunch, het claimde maar door. Het claimen nam ongehoorde proporties aan. Ik heb haar uit huis geclaimd. Nu claim ik lekker in mezelf. Voor mij geen claimen meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]Zo lang ze maar niet te claimerig zijn
Is eigenlijk best raar, zou eigenlijk ook vrij normaal moeten zijn om meteen met bestellen te betalen, kun je achteraf nog op je gemakje met alle egards een fooi geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals in het restaurant. Eerst eten en daarna pas betalen.
Een soort van beperkte oplage zeg maar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit soort gedrag is het misschien beter om wat minder limited editions uit te brengen
Lekker tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje teveel morgen nog wat voor otbijt
Hou je ze ook aan tijdens de seks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is bewezen dat je daar beter mee slaapt
Ben al weg. Nog een afwas staan ? Een spinnenweb verwijderd ? Een spijker op z'n kop geslagen. ?quote:
Ja… hoe moet ik nou weten dat dat betekend dat je iets meeneemt waar je niet voor betaald hebt…quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Staat alleen als je het steelt dat je dan een boete krijgt.
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk best raar, zou eigenlijk ook vrij normaal moeten zijn om meteen met bestellen te betalen, kun je achteraf nog op je gemakje met alle egards een fooi geven.
Zit daar trouwens een tijdslimiet aan hoe lang ze je mogen laten wachten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.
Soms lekker op terras, goed gegeten, gedronken, wil je weg, duurt het minuten voor ze een keer hun geld komen halen.
Gewoon aanlopen, komen ze vanzelf achter je aanlopen met de rekeningquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.
Soms lekker op terras, goed gegeten, gedronken, wil je weg, duurt het minuten voor ze een keer hun geld komen halen.
Ik doe het wel eens als ik weet dat ik niet lang kan blijven zitten. Dus drankjes droppen en direct vragen om de rekening. Vooral op plekken waar ik weet dat het soms een eeuwigheid duurt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat doen he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou je ze ook aan tijdens de seks?
Ja ik ook, willen ze al snel weglopen. Eeeeeuuuj huuuuu stop, eerst betalen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens als ik weet dat ik niet lang kan blijven zitten. Dus drankjes droppen en direct vragen om de rekening. Vooral op plekken waar ik weet dat het soms een eeuwigheid duurt.
Een keer 5 keer gevraagd en na een half uur nog niet komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aanlopen, komen ze vanzelf achter je aanlopen met de rekening
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik zit vol ik sluit even af, genoeg van fok vandaag
Ik hoef ook weer geen felle schijnwerper aan te hebben staan hoor.quote:
Dat is het andere uiterste hequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef ook weer geen felle schijnwerper aan te hebben staan hoor.
En je van begin tot eind aankijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die persé het licht aan willen houden.
Oh hou op vreselijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je van begin tot eind aankijken
Hahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan steeds de verkeerde naam tegen je schreeuwen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Maat van me vroeger had ook vriendin die was onzeker dus moest allemaal pikkedonker die biechte op dat die een Casio Illuminator had gekocht speciaal voor het beffen.
Ik had daar een mini Maglite voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Maat van me vroeger had ook vriendin die was onzeker dus moest allemaal pikkedonker die biechte op dat die een Casio Illuminator had gekocht speciaal voor het beffen.
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had daar een mini Maglite voor.
Nou eentje die dat overal doet moet je nou ook weer niet hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopen
* noteertquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopen
Gelukkig is ‘overal’ dan ook bij wet verboden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou eentje die dat overal doet moet je nou ook weer niet hebben.
Staat er ineens een politieagent in je woonkamer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig is ‘overal’ dan ook bij wet verboden.
wat onfatsoenlijk!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga even lekker in bad liggen. In mijn blote kont want zo ben ik
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga even lekker in bad liggen. In mijn blote kont want zo ben ik
Kun je daar ook op rekenen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |