SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.quote:
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Het is bewezen dat je daar beter mee slaaptquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met slaapsokken
Slaapsokkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere nacht wakker worden met koude voeten.
Nieuwe nummer 1 voor m'n FOK!-TOP-50.....quote:
Psych Candy van Jesus and Marychain ook in de TOP 10.quote:
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons platquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je je dekbed instopt dan kan je je toch niet als een pannenkoek oprollen in dat ding in de winter?
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe ik soberso niet, wordt m’n dons plat
Zal binnenkort eens een nieuwe gaan kopen denk ik. Wordt misschien ook weleens tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffy
Dit is toch ook wel bijzonder hoorquote:De bestelknop op webwinkel Bol.com
was voor consumenten niet duidelijk
genoeg,aldus de Hoge Raad.Bij knoppen
met teksten als 'bestellen','bestelling
plaatsen' of 'bestelling afronden' is
niet duidelijk genoeg dat een klant
moet betalen,vindt de hoogste rechter.
De uitspraak heeft als gevolg dat
aankopen die via zulke knoppen gedaan
zijn,kunnen worden teruggedraaid.Dat
heeft mogelijk grote gevolgen voor
webwinkels en incassobureaus.
De zaak was aangespannen door een klant
die had gekozen voor achteraf betalen,
maar niet aan de betalingsverplichting
had voldaan,naar eigen zeggen omdat het
onduidelijk was dat hij moest betalen.
alles om idiots te beschermenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel bijzonder hoor
Goed opschudden inderdaad. Wassen en drogen schijnen ze hard minder van te worden dus nog niet aangedurft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je toch weer opschudden of naar zo'n winkel brengen ervoor? Ik rol me er ook in op, maar laat de dekbedden 1x per jaar in de winkel waar we ze gekocht hebben wassen en drogen, zijn ze weer helemaal fluffy
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
Vandaag wel wat minder hoestaanvallen gehad. Geen idee of de codeīne echt zo snel werkt.
Maar geen kartonnen doos?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:34 schreef Karzai het volgende:
En ik heb dit vandaag gekocht voor de kat
[ afbeelding ]
Ik laat het ook alleen bij die winkel doen. Of eigenlijk is het de fabriek waar ze ze maken. Als er dan iets mis gaat of de deken komt er slecht uit kunnen ze het gelijk fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed opschudden inderdaad. Wassen en drogen schijnen ze hard minder van te worden dus nog niet aangedurft.
Ik snap het verhaal. Bij achteraf betalen is je hele bestelling rond zonder betaalbevestiging, terwijl je normaal eerst de betaling moet regelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het aan mij dan. Ik betaal nooit achteraf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal. Bij achteraf betalen is je hele bestelling rond zonder betaalbevestiging, terwijl je normaal eerst de betaling moet regelen.
Ik begrijp het ook niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij op zoek gaat naar iets, en je vindt het, en de prijs bevalt je, en je klikt op bestellen.
En je gaat dan achteraf zeiken "Ja maar ik wist niet dat je moest betalen!"
Daar krijg ik wel kortsluiting van ja
Dan zou ik het ook wel doen. Die van mij heeft geen fysieke winkels en nou om met het hele zwikkie naar de fabriek te gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik laat het ook alleen bij die winkel doen. Of eigenlijk is het de fabriek waar ze ze maken. Als er dan iets mis gaat of de deken komt er slecht uit kunnen ze het gelijk fixen.
Waarschijnlijk heb je dan ook wel centjes genoeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij op zoek gaat naar iets, en je vindt het, en de prijs bevalt je, en je klikt op bestellen.
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee met zulke mensen kan ik ook niet omgaan iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die voor feestjes dure kleding bestelt, het dan draagt en vervolgens weer terug stuurt. Zou ik ook niet kunnen.
Dat wil niks zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik voel me ook wel weer iets vrolijker dan gisteren.
Ik ken niet eens mensen. Bevalt dat een beetje ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak. Doe ik net alsof ik samen een bankstel ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat ik nu lachend op de bank zit.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken niet eens mensen. Bevalt dat een beetje ?
Achteraf betalen, maar ik wist niet dat ik moest gaan betalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn dat limited editions vooral bij liefhebbers van dat bepaalde product/artiest terecht komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cassette die ik vandaag binnenkregen met barst in de verpakking staat ook al op eBay https://www.ebay.com/itm/405231541177
Alsof iemand daar $1200 voor gaat betalen ooit
Ga ik ook met mijn boodschappen doen. Daar staat ook geen bordje met ‘voor dat u het pand verlaat moet u uw boodschappen betalen’quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Achteraf betalen, maar ik wist niet dat ik moest gaan betalen.
Met dit soort gedrag is het misschien beter om wat minder limited editions uit te brengenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn dat limited editions vooral bij liefhebbers van dat bepaalde product/artiest terecht komen
Nee, inderdaad. Staat alleen als je het steelt dat je dan een boete krijgt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga ik ook met mijn boodschappen doen. Daar staat ook geen bordje met ‘voor dat u het pand verlaat moet u uw boodschappen betalen’
Zoals in het restaurant. Eerst eten en daarna pas betalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Achteraf betalen, serieus nooit begrepen, hoe dan?
Claimerig, praat me er niet van. Ooit iemand die extreem claimerig is tegen gekomen. Ze claimde de gehele dag. Aan het ontbijt claimen, tijdens de lunch, het claimde maar door. Het claimen nam ongehoorde proporties aan. Ik heb haar uit huis geclaimd. Nu claim ik lekker in mezelf. Voor mij geen claimen meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]Zo lang ze maar niet te claimerig zijn
Is eigenlijk best raar, zou eigenlijk ook vrij normaal moeten zijn om meteen met bestellen te betalen, kun je achteraf nog op je gemakje met alle egards een fooi geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals in het restaurant. Eerst eten en daarna pas betalen.
Een soort van beperkte oplage zeg maar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit soort gedrag is het misschien beter om wat minder limited editions uit te brengen
Lekker tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje teveel morgen nog wat voor otbijt
Hou je ze ook aan tijdens de seks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is bewezen dat je daar beter mee slaapt
Ben al weg. Nog een afwas staan ? Een spinnenweb verwijderd ? Een spijker op z'n kop geslagen. ?quote:
Ja… hoe moet ik nou weten dat dat betekend dat je iets meeneemt waar je niet voor betaald hebt…quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Staat alleen als je het steelt dat je dan een boete krijgt.
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk best raar, zou eigenlijk ook vrij normaal moeten zijn om meteen met bestellen te betalen, kun je achteraf nog op je gemakje met alle egards een fooi geven.
Zit daar trouwens een tijdslimiet aan hoe lang ze je mogen laten wachten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.
Soms lekker op terras, goed gegeten, gedronken, wil je weg, duurt het minuten voor ze een keer hun geld komen halen.
Gewoon aanlopen, komen ze vanzelf achter je aanlopen met de rekeningquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ik zo fijn vinden vooral op het terras dat je elk moment zomaar kunt weglopen.
Soms lekker op terras, goed gegeten, gedronken, wil je weg, duurt het minuten voor ze een keer hun geld komen halen.
Ik doe het wel eens als ik weet dat ik niet lang kan blijven zitten. Dus drankjes droppen en direct vragen om de rekening. Vooral op plekken waar ik weet dat het soms een eeuwigheid duurt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat doen he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou je ze ook aan tijdens de seks?
Ja ik ook, willen ze al snel weglopen. Eeeeeuuuj huuuuu stop, eerst betalen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens als ik weet dat ik niet lang kan blijven zitten. Dus drankjes droppen en direct vragen om de rekening. Vooral op plekken waar ik weet dat het soms een eeuwigheid duurt.
Een keer 5 keer gevraagd en na een half uur nog niet komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aanlopen, komen ze vanzelf achter je aanlopen met de rekening
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik zit vol ik sluit even af, genoeg van fok vandaag
Ik hoef ook weer geen felle schijnwerper aan te hebben staan hoor.quote:
Dat is het andere uiterste hequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef ook weer geen felle schijnwerper aan te hebben staan hoor.
En je van begin tot eind aankijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die persé het licht aan willen houden.
Oh hou op vreselijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je van begin tot eind aankijken
Hahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan steeds de verkeerde naam tegen je schreeuwen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Maat van me vroeger had ook vriendin die was onzeker dus moest allemaal pikkedonker die biechte op dat die een Casio Illuminator had gekocht speciaal voor het beffen.
Ik had daar een mini Maglite voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Maat van me vroeger had ook vriendin die was onzeker dus moest allemaal pikkedonker die biechte op dat die een Casio Illuminator had gekocht speciaal voor het beffen.
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had daar een mini Maglite voor.
Nou eentje die dat overal doet moet je nou ook weer niet hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopen
* noteertquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Regel gewoon een normale vrouw die niet bang is om in der blote kont te lopen
Gelukkig is ‘overal’ dan ook bij wet verboden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou eentje die dat overal doet moet je nou ook weer niet hebben.
Staat er ineens een politieagent in je woonkamer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig is ‘overal’ dan ook bij wet verboden.
wat onfatsoenlijk!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga even lekker in bad liggen. In mijn blote kont want zo ben ik
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Kun je daar ook op rekenen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ook niet, maar dat las ik op tweakersquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het aan mij dan. Ik betaal nooit achteraf.
is toch verstandig dat je daar wel op kan rekenenquote:
Meid, wat leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Chillen chillen chillen in je bubbelbadquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Het is H A L F 10quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de Picnic is binnen, we kunnen weer eten![]()
Welterusten allemaal
Opbokken met je commentaar. Eerst mijn dekbed, nou dit weer. Gefeliciteerd met je mening, doen we niks mee. En nou wegwezen.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opbokken met je commentaar. Eerst mijn dekbed, nou dit weer. Gefeliciteerd met je mening, doen we niks mee. En nou wegwezen.
zaten er ook plastic puutjes bij je boodschappen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opbokken met je commentaar. Eerst mijn dekbed, nou dit weer. Gefeliciteerd met je mening, doen we niks mee. En nou wegwezen.
Weer een mijlpaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag, @:Citizen.Erased !
Ik ben er nog hoor! Alleen beetje druk met mijn andere hobby.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:51 schreef Haags het volgende:
Ik mis mijn andere stadsgenoot @:liesje1979 hier.
Dit ja. En morgen naar jouw landje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die loopt waarschijnlijk Den Haag blauw te maken
O haiquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor! Alleen beetje druk met mijn andere hobby.
[..]
Dit ja. En morgen naar jouw landje.
How are you, my dear?quote:
Niks te klagen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed eigenlijk wel, en met jou?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:41 schreef Ama het volgende:
Zag vanavond filmpje van twee Russische meiden die over straat lopen en zingen en 1 valt naar beneden tijdens het filmen in een metroingang en is dood. Staan geen hekken om heen, alleen een lullig laag muurtje waar je op kan zitten.
Hoezo heb je geen badsokken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Nachten worden langerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagen worden korter blijkbaar
heel erg vroeger was ie nog wel grappig maar wat is die vent vreselijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdamme wat is die Erik van Muiswinkel toch vieslinks.
Hans Janmaat sketches laten zien. Zeggen dat Wilders precies hetzelfde doet.
Huichelaar Timmerfrans erbij, whohoe.
Vieze huichelaar is het. Tegen zijn eigen volk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel erg vroeger was ie nog wel grappig maar wat is die vent vreselijk tegenwoordig
ongetwijfeld is ie ook een Hamas huggerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vieze huichelaar is het. Tegen zijn eigen volk.
Niet Hamas hugger zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongetwijfeld is ie ook een Hamas hugger
Is die tjap al zo oudquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag, @:Citizen.Erased !
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oja Mechelen toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Nou nogal logisch. Heb je niet gezegd ; weet je wel niet wie ik ben?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
Lol net één of andere figuur met een rood truitje van de gemeente kwam mij even vertellen dat de straat afgesloten was en exit only.
Ik zeg je moeder is exit only ja hallo ik loop op krukken en dit is de route naar mijn huis.
Gingen mensen achter mij boe’en![]()
Nou toen mocht ik met diens ongenoegen toch langs de hoeren huis strompelen.
Dankje Flesquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve lieve @:kwiwi
![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er een prachtige dag van met broodballetjes en een heerlijk weertje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve lieve @:kwiwi
![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er een prachtige dag van met broodballetjes en een heerlijk weertje
Mooie taartquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
KWIWI JARIG?!
Gefeliciteerd KWIWI![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde naar het strand maar regen en onweer dus gaat hem denk ik niet wordenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
nog plannen voor vandaag?
ik heb logee dus spelletjes spelen en later vandaag weer thuis afleveren
(anders was het boodschappen doen, beetje rommelen in huis en gamen)
cEDH toernooi vandaagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
nog plannen voor vandaag?
ik heb logee dus spelletjes spelen en later vandaag weer thuis afleveren
(anders was het boodschappen doen, beetje rommelen in huis en gamen)
Ik ga wel zo. Heerlijk zonnetje hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde naar het strand maar regen en onweer dus gaat hem denk ik niet worden
Dinsdag mag ik mee doen met een al draaiende klas. Die hebben 3 lessen gehad. En als ik dat oke vind kan ik bij die aansluiten en anders moet ik wachten op de volgende klasquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga wel zo. Heerlijk zonnetje hier.
Moet je binnenkort weer de schoolbanken in?
Ben benieuwd. Misschien zitten daar ook wel leuke mensen bij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik mee doen met een al draaiende klas. Die hebben 3 lessen gehad. En als ik dat oke vind kan ik bij die aansluiten en anders moet ik wachten op de volgende klas
Ja hoop K ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Misschien zitten daar ook wel leuke mensen bij.
Bel van Kooten en de Bie maar, die zijn daar expert in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
Ja wat zijn de plannen, vooralsnog lig ik nog lekker in bed.
Het wordt wel een zonnig dagje vandaag, zal zo moeders eens even bellen, ze had hulp nodig om de tuin winterklaar te maken
Het is nog geen 10 uur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi![]()
Allemaal jarigen dus allemaal ouders die tussen kerst en oud en nieuw hebben liggen krikken in alle gezelligheid
Verhoogde kans op FAS.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi![]()
Allemaal jarigen dus allemaal ouders die tussen kerst en oud en nieuw hebben liggen krikken in alle gezelligheid
Hmmmm dat geluidquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat hier de meeste moeders wel van een wijntje hielden.
https://i.imgur.com/5Maa5Os.jpg
Jij hebt geen "mijn moeder was een zuiptokkie" snuitjequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmmm dat geluid![]()
Mijn moeder hield wel van een drankje ja
Thanks.quote:
Nee das kwestie van geluk denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt geen "mijn moeder was een zuiptokkie" snuitje
https://i.imgur.com/mtuUygC.jpg
1 op de 40 Nederlandse vrouwen drinkt alcohol terwijl ze weten dat ze zwanger zijn, als je ziet wat een glaasje alcohol een kind al aan kan doen, dat is simpelweg bizar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das kwestie van geluk denk ik
https://i.imgur.com/KH1NAx5.jpgquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das kwestie van geluk denk ik
Een beetje als Prins Bernhard?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Praten jullie wel eens expres met een Duits accent als je merkt dat iemand je erg aantrekkelijk vind?
Ja wel een beetje adellijk Duits, dit gaat op voor Nederlanders, Engelsen en in mindere mate Amerikanen, is een opvallend paarritueeltje.quote:
Amalia is echt een beetje te jong voor je.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel een beetje adellijk Duits, dit gaat op voor Nederlanders, Engelsen en in mindere mate Amerikanen, is een opvallend paarritueeltje.
Appt ze met een Gooise r?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Hé, een Gooimeisje in de app.
Hoefde niet eens naar de woonplaats te kijken.
Beetje goed spelen en je leeft als een dikke hoer voor de rest van je rijke leven, is mijn zwager ook prima gelukt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Wel een kans om het aloude gezegde "arme ouders kan je niets aan doen, arme schoonouders wel" tot uitvoer te brengen.
Dat zou ze wel willen ja, maar ik vind haar een ordinaire Spaanse kop hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Amalia is echt een beetje te jong voor je.
Haar bio lijkt wel door een robot getikt (bekakt woordgebruik, je kent het wel), ze haalt voldoening uit dingen waar echt alleen welvarende mensen voldoening uit halen en dan blijft ballet als enige hobby over.quote:
Misschien vindt ze het spannend een keer af te spreken met iemand van het plebs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haar bio lijkt wel door een robot getikt (bekakt woordgebruik, je kent het wel), ze haalt voldoening uit dingen waar echt alleen welvarende mensen voldoening uit halen en dan blijft ballet als enige hobby over.
Niet echt Gooi zie ik nu, net erbuiten, anders was dat wel hockey geweest natuurlijk.
Waarom praat je met dit soort termen over andere mensen?quote:
Ik kan kapstertjes ook echt niet afraden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het spannend een keer af te spreken met iemand van het plebs.
Zou het bijna denken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het spannend een keer af te spreken met iemand van het plebs.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Leer je juist van en verrijk je jezelf mee, iemand die op je lijkt ben je zo op uitgekeken, uitgeleerd en uitgeduwd, dat is doodsaai.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou het bijna denken.
Het probleem is dat deze pleb een praktisch tegenovergestelde leefstijl heeft en absoluut gillend gek zou worden
De Hugo de Jonge methode.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Wel een kans om het aloude gezegde "arme ouders kan je niets aan doen, arme schoonouders wel" tot uitvoer te brengen.
Schrijf het van je af. Laat het los. En nu?heb je een boete gehad? Of werken die ambtenaren niet meer om dat uur?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dus flink doof hč.
En m'n zus en ik bleven gisteravond bij m'n ouders eten. Maar als je daar wilt parkeren moet je een parkeerschijf gebruiken dat je er max. vier uur mag staan. Dus ik kwam daar om zes uur en had de parkeerschijf dus om tien uur moeten aanpassen. Maar dat vergeet ik regelmatig
Dus rond elf uur zeg ik "kut ik ben de parkeerschijf vergeten". Zegt m'n zus "dat zei ik net nog tegen je." Maar zij praat. Zo. Allejezus. Zacht. Zelfs voor ik doof werd had ik er moeite mee. Die fluistert niet die ademt een woord. Dus die versta ik negen van de tien keer niet.
M'n ouders "ja dat heeft ze gezegd, dat hebben wij gehoord."
"Waar was je toen je het zei?"
"In de keuken."
"Waar was ik?
"In de gang."
Ja DAN HOOR IK JE TOCH NIET ALS ER EEN MUUR TUSSEN ZIT
"Maar ze heeft het wel gezegd."
"Dat spreek ik ook niet tegen, maar IK HOOR JE NIET."
Zegt m'n zus "moet ik me dan aan jou aanpassen?"
Als ik me kon aanpassen dan deed ik dat toch? Ik kan toch niet harder luisteren? IK. HOOR. JE. NIET.
Echt wat een gezeik.
Er wordt volgens mij niet heel streng gehandhaafdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schrijf het van je af. Laat het los. En nu?heb je een boete gehad? Of werken die ambtenaren niet meer om dat uur?
Fluisteren kan ik ook echt niet tegen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Moest het even kwijt want toen ik er zo kwaad op reageerde werd het meteen weer gesust.
Denk toch dat ik dan liever alleen in m'n huurhuis blijf danquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Hugo de Jonge methode.
en praat niet tegen me als ik in een andere ruimte ben want je weet niet wat ik aan het doen ben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fluisteren kan ik ook echt niet tegen.![]()
Gewoon praten en ik wil ook je mond zien.
als in totaal niet opletten want kijk naar een vogel buiten en heb mn gehoor uitgeschakeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en praat niet tegen me als ik in een andere ruimte ben want je weet niet wat ik aan het doen ben.
Het is een beetje alsof er een afzuigkap, een ventilator en een radio aan staan en je probeert de tv in de andere kamer nog te horen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en praat niet tegen me als ik in een andere ruimte ben want je weet niet wat ik aan het doen ben.
Je moet ook echt m'n aandacht trekken als je iets tegen me zegt. Want ik blokkeer veel geluiden want dat is toch geroezemoes en daar let ik niet op. Anders word je gek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als in totaal niet opletten want kijk naar een vogel buiten en heb mn gehoor uitgeschakeld
Hoe moet ze dan hees in je oor fluisteren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fluisteren kan ik ook echt niet tegen.![]()
Gewoon praten en ik wil ook je mond zien.
ik heb overdag de radio aan in huis... er klinkt dus muziek en wordt gepraat.... zelfs dat hoor ik al niet de hele tijd als ik alleen ben. gewoon omdat ik ergens aan denk alleen al krijg ik niet mee welk nummer er draait.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook echt m'n aandacht trekken als je iets tegen me zegt. Want ik blokkeer veel geluiden want dat is toch geroezemoes en daar let ik niet op. Anders word je gek.
huehuequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef bitterbal het volgende:
K heb al een mede student leren kennen
en, lucht dat op, vloeken op een forum?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dus flink doof hč.
En m'n zus en ik bleven gisteravond bij m'n ouders eten. Maar als je daar wilt parkeren moet je een parkeerschijf gebruiken dat je er max. vier uur mag staan. Dus ik kwam daar om zes uur en had de parkeerschijf dus om tien uur moeten aanpassen. Maar dat vergeet ik regelmatig
Dus rond elf uur zeg ik "kut ik ben de parkeerschijf vergeten". Zegt m'n zus "dat zei ik net nog tegen je." Maar zij praat. Zo. Allejezus. Zacht. Zelfs voor ik doof werd had ik er moeite mee. Die fluistert niet die ademt een woord. Dus die versta ik negen van de tien keer niet.
M'n ouders "ja dat heeft ze gezegd, dat hebben wij gehoord."
"Waar was je toen je het zei?"
"In de keuken."
"Waar was ik?
"In de gang."
Ja DAN HOOR IK JE TOCH NIET ALS ER EEN MUUR TUSSEN ZIT
"Maar ze heeft het wel gezegd."
"Dat spreek ik ook niet tegen, maar IK HOOR JE NIET."
Zegt m'n zus "moet ik me dan aan jou aanpassen?"
Als ik me kon aanpassen dan deed ik dat toch? Ik kan toch niet harder luisteren? IK. HOOR. JE. NIET.
Echt wat een gezeik.
quote:
quote:
Niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan hees in je oor fluisteren?
Vind je dit vloeken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
huehue
[..]
en, lucht dat op, vloeken op een forum?
kutquote:
In mijn oor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen een natte vinger erin.
er zat een muurtje om heen zag ik in het topic er over... scheenbeenhoogtequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Dat Russische meisje die dood is gegaan in Georgië blijft in mn hoofd.
Niets is zo goor als een vinger in je oorquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen een natte vinger erin.
Echt lullig laag en ze liep achterstevoren dus je struikelt er zo over.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zat een muurtje om heen zag ik in het topic er over... scheenbeenhoogte
Stel dat alle Russische meisjes morgen tegelijkertijd doodgaan dan kun je hier nog steeds brood kopen bij de bakker en een geitje aaien in het dierenpark.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt lullig laag en ze liep achterstevoren dus je struikelt er zo over.
ja das een risico van achteruit lopen en dat degene bij je ook niet uitkijkt namens jequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt lullig laag en ze liep achterstevoren dus je struikelt er zo over.
O ja kut is wel ernstig. Sorry.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
kut
allejezus
gezeik
dat zijn de enige woorden die ik met goed zoeken onder die noemer zou kunnen bedenken dat iemand het met slakkenzout vloeken kan vinden
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja kut is wel ernstig. Sorry.
?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Dat Russische meisje die dood is gegaan in Georgië blijft in mn hoofd.
Welke onbenul heeft dat ontworpen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
NWS / Russische vrouw valt dood in een ondergrondse gang in Georgië
even naar beneden scrollen dan zie je ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke onbenul heeft dat ontworpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan moet je inderdaad niet achteruit lopen en dat diegene die bij je is ook niet opletOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
even naar beneden scrollen dan zie je ditEn het was ook nog eens in de nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan moet je inderdaad niet achteruit lopen en dat diegene die bij je is ook niet opletYour beauty never ever scared me.
Is hij al terug uit Amerika danquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk ik zie dat de dolce gusto volgende week weer eens in de aanbieding is 3 voor 9.49 bij Hoogvliet. Al zat die winkel helaas niet bij jou in de buurt toch?
Dan haal jij even voor hem 6 zakkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk ik zie dat de dolce gusto volgende week weer eens in de aanbieding is 3 voor 9.49 bij Hoogvliet. Al zat die winkel helaas niet bij jou in de buurt toch?
dan koop je 99 en geef je die hem kadoquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is voor eckte eckte dolce gusto liefhebbers veel te weinig joh
zitten ze op je balkon te pisse?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:30 schreef bitterbal het volgende:
balkon schoongemaakt. Benieuwd of ze weer gaan plassen
ja 1 tenminste. Had gevraagd hier in de fb groep wat ik er tegen kan doen. Ze zeggen beste een hek. Ze plassen om hun terrein te markeren blijkbaar. bij de buurman hebben ze het nooit gedaan zei die netquote:
bij terrein markeren denk ik niet aan mensen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 tenminste. Had gevraagd hier in de fb groep wat ik er tegen kan doen. Ze zeggen beste een hek. Ze plassen om hun terrein te markeren blijkbaar. bij de buurman hebben ze het nooit gedaan zei die net
Ja honden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij terrein markeren denk ik niet aan mensen...
zal wel over dieren gaan dan
oh jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij terrein markeren denk ik niet aan mensen...
zal wel over dieren gaan dan
ja dat klinkt logischerquote:
dat weet ik niet maar vind ik wat gemeen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat klinkt logischer
Je hebt van die elektrische kattenverjagers... werken die ook op honden?
www.gamma.nl?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
En kijken waar ik een hek kan vinden
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
even naar beneden scrollen dan zie je ditJe vraagt je af of dat niet gewoon honderd keer per jaar gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan moet je inderdaad niet achteruit lopen en dat diegene die bij je is ook niet oplet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
gewoon opeten toch? het is azie..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Vind het wel gezellig als ze hier liggen maar ze zijn erg vies. Bij de andere buurman waar ik nog geen contact mee heb zie ik ze nooit op het balkon of in de tuin
dat mensen zoals een rus achteruit gaan lopen en niemand namens ze oplet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vraagt je af of dat niet gewoon honderd keer per jaar gebeurt
honden leren snel, als er een locatie is waar een apparaat staat dat ze stoort gaan ze daar gewoon niet weer naar toe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar vind ik wat gemeen.
ja kan er nog naar kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
honden leren snel, als er een locatie is waar een apparaat staat dat ze stoort gaan ze daar gewoon niet weer naar toe.
ze vangen en exporteren ze wel in thailand... naar vietnamquote:
Ja ? thai?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze vangen en exporteren ze wel in thailand... naar vietnam
Dat er mensen in dat gat kukelen jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mensen zoals een rus achteruit gaan lopen en niemand namens ze oplet?
Dat heb ik ook. Ben ik tv aan het kijken, gaan mensen tegen mij praten en het dan gek vinden dat ik niet reageer/het niet verstaan heb. Ja, hallo, ik kijk en luister toch naar de tv.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als in totaal niet opletten want kijk naar een vogel buiten en heb mn gehoor uitgeschakeld
Google er op los geslagenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ? thai?![]()
vind dat honden eten zo naar
quote:Honden worden gestolen, weggerukt, gekocht of zelfs geruild voor huishoudelijke artikelen. Vervolgens worden ze gesmokkeld naar Vietnam, waar ze worden verkocht, geslacht en opgegeten. Vietnamezen eten een miljoen honden per jaar.
Omkoping bij de grensposten, onverschilligheid in het land van doorvoer, Laos, en de Vietnamese eetlust maakt het voor de Thaise autoriteiten moeilijk om deze hondensmokkel te stoppen. Naar schatting worden er zo’n 200.000 honden per jaar levend geëxporteerd.
als ze bij mij in de ruimte staan lukt het wel want dan ben ik bewust van de aanwezigheid enzo dus wel alert dat er geluid uit kan komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ben ik tv aan het kijken, gaan mensen tegen mij praten en het dan gek vinden dat ik niet reageer/het niet verstaan heb. Ja, hallo, ik kijk en luister toch naar de tv.
In China worden jaarlijks zo'n 10-20 miljoen honden gegeten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ? thai?![]()
vind dat honden eten zo naar
Arme Googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Google
er op los geslagen was een bewuste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee. De buurman merkte het net ook op , die had al ook al geappt naar de verhuurder. Heb ik net ook gedaan. Dacht wacht tot morgen omdat ik die man al zo vaak had geapptquote:
toch nog. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Marktplaatsmevrouw is langsgeweest10tje rijker, zooi minder, whoehoee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |