God Nondeju!!
Wil je thuis even zelf een Shoarma in elkaar knutselen, alles in het winkel mandje, Pita`s een goede bak shaorma, ijsbergsla ( zo een klein zakje dat je eigenlijk niet kunt bewaren omdat het de dag erna al bruin is) en toen kwam het.... Ik kwam bij de sauzen en het viel me eigenlijk al meteen op dat deze lelijke fles erbij stond.
![shopping?q=tbn:ANd9GcRlrBNzoHH7WHFSC0hQfuYz-us_t0MDDunQrjDk691D1gaVtX3Z3KclhkIUaWRxbBLtOLv6j3W0FFooefDVU2y1MvPtT9AEmC3u33vNZiGSEh9JRVZqbhvs]()
Zie je het ?? Honey erbij gedaan.....
Wie vreet er nou honing is toch helemaal niet lekker die gore troepEn waar is mijn oude vertrouwde saus die ik toch al 20 jaar vreet....
Inderaad nergens meer te zien!
![a8df301d572de4ed4c9662262365fa3cd882ddeb.jpg?20240920080422]()
Het word nog erger, ik denk dan pak je deze toch mee
![shopping?q=tbn:ANd9GcQ2ZHUfPwKi0Xn1TNgZqMJ3EDvqR35V-F2fzM91MdXdyMvQ4_IPvv6Q2yRJH3WIcaHi8uYJ4qtNLYAt3WMls3FpFvtG9krKkq1vRkTv_pjsRcWoUW1SNhENBA]()
NIET TE VRETEN!!! God nondeju! waarom halen ze de lekker saus weg en dit kan dan wel in de schappen blijven staan.
Klacht: Calve moet snel de orginele BBQ saus herstellen.
Und snellll jaaaaah!Zo dat was hem weer ajuuh!
I heard Jesus did cocaine on a night out, eyes wide open, dilated, but he's fine now, and if his father ever finds out, then he'd probably knock his lights out.