SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door gianni61 op 04-10-2024 10:54:49 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
De luchtalarmsirene?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doffe knal, daarna sirene alarm, daarna brandweersirene en een rookpluim
nee, Bedrijventerrein heeft zn eigen alarmeringssysteemquote:
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Bedrijventerrein heeft zn eigen alarmeringssysteem
NOG niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.
US die met z'n handgranaat aan het spelen was.quote:
ook daarvoor hebben ze een eigen systeemquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.
En waarschijnlijk is er ook een eigen brandweer dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daarvoor hebben ze een eigen systeem
jepquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is er ook een eigen brandweer dan?
DROMMELS, DROMMELS, DROMMELS!quote:
quote:
Wat handig!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ik heb dat Bassie en Adriaan filmpje opgezocht en ik krijg spontaan reclame op insta voor Tubular Bells in concert.
Zoek eens op De Toppers?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, Insta, ik weet dat ik regelmatig klik op concertposts, dat betekent niet dat ik naar iedere show van een zoekterm wil.
Dat was zo te zien Los z'n bijdragequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
wat doet de rondborstige dame trouwens in de OP?
google "Nibi the beaver"quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
google "Nibi the beaver"
Je zult niet teleurgesteld zijn
Oei verandering eng hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om de persoon die gaapcaaf eruit heeft gehaald permanent te verbannen uit GC.
Eet ze dat samen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blikje tonijn en slagroom![]()
Verder lust ze toch niks
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
Oke vandaag een poging om het aanrecht leeg te maken.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blikje tonijn en slagroom![]()
Verder lust ze toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Langskomen voor een hoestje. Serieus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
Had de huisarts gevraagd om iets om van de blaftyfus af te komen maar moet zo langskomen. Pff
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Langskomen voor een hoestje. Serieus.
Ik heb afgelopen jaar van november tot april lopen hoesten en er bestaan geen middeltjes tegen. Alleen noscapect misschien, en thee met honing voor je keel. Verder gewoon uitzieken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Janaja ik moet toch nog naar de Jumbo en die zit er naast gelukkig.
Noscapect hoor ik meer mensen over maar ik ken dat niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar van november tot april lopen hoesten en er bestaan geen middeltjes tegen. Alleen noscapect misschien, en thee met honing voor je keel. Verder gewoon uitzieken.
Ja, het is vooral de tonijn in dezelfde zin die 't 'm doet.quote:
Ja klinkt als een soort fetish he?quote:
Kun je gewoon bij Kruidvat halen. Maar is alleen bij droge hoest dacht ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Noscapect hoor ik meer mensen over maar ik ken dat niet.
Owquote:U kunt van dit medicijn een suf en duizelig worden. Rijd daarom de eerste dagen geen auto. Daarna mag u alleen autorijden als u niet suf en duizelig bent.
Met gedroogde uitjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een toastje samen met een naaktslak
Slagroom en tonijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, alternatief voor codeīne bij hoest lees ik?
Zwangere vrouwen eten haring met slagroom en uitjes. Maar das een stereotypequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klinkt als een soort fetish he?Of was het nou een kink.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een toastje samen met een naaktslak
*Gaat weerquote:
Waarom lees ik dit terwijl ik een boodschappenlijstje probeer te maken.quote:
Heerlie de peerliequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even veel melk drinken dan.
Ik had weleens snack komkommertjes mee naar werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen eten haring met slagroom en uitjes. Maar das een stereotype
Zonde van de melk om het meteen weer uit te kotsenquote:
Gewoon in de blender kan je er daarna nog een smoothie mee makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde van de melk om het meteen weer uit te kotsen
Ergens ben ik benieuwd naar de kleur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in de blender kan je er daarna nog een smoothie mee maken
Dat zijn botanisch gezien trouwens dezelfde dingen. Augurken zijn gewoon jonge komkommers op zuur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:25 schreef essnhills het volgende:
'Dat is niet eens het juiste stereotype, dit zijn komkommers geen augurken'
Ga nou maar naar die huisarts van je hequote:
Oké IJsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn botanisch gezien trouwens dezelfde dingen. Augurken zijn gewoon jonge komkommers op zuur.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in de blender kan je er daarna nog een smoothie mee maken
quote:
Nee moet er pas om 12:00 zijn dus waarschijnlijk als ik dan huis van vertrek ben ik ook op tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nou maar naar die huisarts van je heMet je blaftyfus
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn botanisch gezien trouwens dezelfde dingen. Augurken zijn gewoon jonge komkommers op zuur.
Dit klinkt alsof je dit pas drie maanden weet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets langer, maar dat heb ik ook pas zestig keer gezegd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je dit pas drie maanden weet.
Je kan het testenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens ben ik benieuwd naar de kleur.
Toch de tv stukquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
mja ligt aan de tv dat die die hdmi niet herkent
Nee maar nu wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
Wist je dat meloenen bessen zijn, en aarbeien niet?
Oh fu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga gewoon uit van een tint roze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het testen
Pics niet noodzakelijk
Jeetje. Heel de wereld over gevlogen voor mooi weer en een bounty paradise met sushi, palmbomen en strandvipsjes. Zit je daar, doet de TV het niet. Tsja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Komkommers trouwens ookquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komkommers trouwens ook
Dus augurken zijn ingemaakte bessen
en wat heeft IJs ermee te maken precies?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komkommers trouwens ook
Dus augurken zijn ingemaakte bessen
Fruitijsjes van maken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heeft IJs ermee te maken precies?
Ga lekker tachtig seizoenen Friends terugkijken in je bountyparadijs terwijl wij hard werken in een grijs koud land dat naar de godverdomme gaatquote:
Niks mis met Friends.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker tachtig seizoenen Friends terugkijken in je bountyparadijs terwijl wij hard werken in een grijs koud land dat naar de godverdomme gaat
Komkommer met tonijn werkt dan weer prima, dus wellicht is het wel heul lekker?quote:
Alles draait om mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heeft IJs ermee te maken precies?
Met je eigen zwaartekrachtsveld bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles draait om mij.
Ik ben een soort @:dud0r met m'n hemellichaam.
Exact.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je eigen zwaartekrachtsveld bedoel je?
Friendsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker tachtig seizoenen Friends terugkijken in je bountyparadijs terwijl wij hard werken in een grijs koud land dat naar de godverdomme gaat
En slagroom en uitjes?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in komkommer met tonijn
Kssstquote:
Jaaaa hier ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks grijs vandaag trouwens, mooi zonnetje.
En slagroom?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:37 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in komkommer met tonijn
quote:
quote:
Fixedquote:
Ja maar dat is het al bijna bij jou tochquote:
ja vrijdag dus zullen er wel wat feesjes zijn hier en daar. En dan heb je nog wat barren waar je naar toe kanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er 's avonds nog iets te doen daar of is het link op straat na achten?
ja bijna 1700quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is het al bijna bij jou toch
Oeh, snacktijd dus.quote:
Soms zijn die best leuk hoor. Maar dan wel als ze een beetje kennis in huis hebben, Dat is vaak niet het gevalquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met youtube?![]()
Een stel halfjes die video's posten van zichzelf terwijl ze kijken naar andere video's. Vaak ook nog doorspekt met commentaar waaruit alleen maar blijkt wat voor mongolen het zijn. "OMG JE ZIET GEWOON BELLETJES UIT HET WATER OMHOOG KOMEN![]()
!!!!!!!!!!! INSANE OMG OMG ER KOMT NOU EEN SOORT ROOK VANAF OMG MUST BE SUPER HOT OMG OMG
Gooi jezelf weg joh mafkees
Ik heb wat kanttekeningen bij CEOWORLD als bron.quote:
De wifi was toch in orde?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja red dead redemption online maar er is geen internet
Thailand has been named the No. 1 destination and Indonesia No. 3 as the Best Countries to Visit in a Lifetime for 2024!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wat kanttekeningen bij CEOWORLD als bron.
en dan is het waarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand has been named the No. 1 destination and Indonesia No. 3 as the Best Countries to Visit in a Lifetime for 2024!
In a ranking by CEOWORLD Magazine, which gathered insights from over 295,000 readers—the highest participation ever—Thailand topped the list of 67 countries with a score of 72.15, followed by Greece at 67.22 and Indonesia at 65.15.
CEOWORLD Magazine highlights Thailand’s diverse offerings, including vibrant nightlife, delicious cuisine, rich culture, excellent shopping, and scenic canals and temples.
van FB
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand has been named the No. 1 destination and Indonesia No. 3 as the Best Countries to Visit in a Lifetime for 2024!
In a ranking by CEOWORLD Magazine, which gathered insights from over 295,000 readers—the highest participation ever—Thailand topped the list of 67 countries with a score of 72.15, followed by Greece at 67.22 and Indonesia at 65.15.
CEOWORLD Magazine highlights Thailand’s diverse offerings, including vibrant nightlife, delicious cuisine, rich culture, excellent shopping, and scenic canals and temples.
van FB
Ik val niet echt binnen de doelgroep.quote:CEOWORLD magazine is the world's leading business magazine and news site for CEOs, CFOs, senior executives, business leaders, & high net-worth individuals.
maakt niet uit, thailand op 1quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik val niet echt binnen de doelgroep.
Pshhhh,quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik val niet echt binnen de doelgroep.
Bekt zo lekker op een date. "Hai ik ben Fles en ik ben high net-worth indivdual. Neuken?quote:
Gewoon meer met je biljetjes wapperen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekt zo lekker op een date. "Hai ik ben Fles en ik ben high net-worth indivdual. Neuken?"
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu weer weg. dus nu zit ik op hotspot van mijn telefoon
Goeie Tinder bio dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekt zo lekker op een date. "Hai ik ben Fles en ik ben high net-worth indivdual. Neuken?"
dat weet ik niet, Hij leek niet heel erg geīnteresseerd in uitgebreid contactquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je al druk aan het appen? Heeft de buurman internet?
Die komt daar ook voor z'n rust natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet, Hij leek niet heel erg geīnteresseerd in uitgebreid contact
En een snackquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Als je een wietverslaafde Duitse pedofiel bent van 70 staat Thailand wel op 1 denk ik.
Gaat soberzo niet over vrouwen want Gambia staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Als je een wietverslaafde Duitse pedofiel bent van 70 staat Thailand wel op 1 denk ik.
ja dat weet ik niet, hij zei dat hij hier al 3 jaar woont. En is overdag weg. Weet niet wat die doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt daar ook voor z'n rust natuurlijk.
Misschien gaat het internet via hem en trekt-ie de stekker eruit als hij weg is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet, hij zei dat hij hier al 3 jaar woont. En is overdag weg. Weet niet wat die doet.
Maar leek mij wel zo vriendelijk om mij even voor te stellen
Oh zeker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet, hij zei dat hij hier al 3 jaar woont. En is overdag weg. Weet niet wat die doet.
Maar leek mij wel zo vriendelijk om mij even voor te stellen
nou moeten we maar zorgen dat hij niet meer weg kan. HIj heeft een auto dus zal vannacht wel zijn banden lek stekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien gaat het internet via hem en trekt-ie de stekker eruit als hij weg is.
Ja, gamen is wel belangrijk natuurlijk. Is het hele wifi netwerk niet meer zichtbaar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moeten we maar zorgen dat hij niet meer weg kan. HIj heeft een auto dus zal vannacht wel zijn banden lek steken
jawel zichtbaar en je kan er mee verbinden maar geen internetquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gamen is wel belangrijk natuurlijk. Is het hele wifi netwerk niet meer zichtbaar?
SSID: YourNeighborWifiquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel zichtbaar en je kan er mee verbinden maar geen internet
zal het nu weer even proberen
Zo kun je toch niet lekker smurfen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien gaat die het latr weer doen
Op zo'n derdewereldeiland is het altijd maar afwachten of je www, water. stroom, gas of zuurstof hebt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel zichtbaar en je kan er mee verbinden maar geen internet
zal het nu weer even proberen
jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zo'n derdewereldeiland is het altijd maar afwachten of je www, water. stroom, gas of zuurstof hebt.
Jeetje. Had ik ook maar moeten bellen toen ik EuroDisney moest afzeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
Krijg codeīne en moet dinsdag terugkomen en als dan niet beter gaat krijg ik iets sterkers mee maar zij is er 100% van overtuigd dat ik naar Berlijn kan.
Normaal zou ik geen codeīne krijgen maar ze zag al dat ik helemaal in de stress zat enz.
Is ook een bes hoor ik netquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
Gradually watermelon
Gradually watermelon
🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje. Had ik ook maar moeten bellen toen ik EuroDisney moest afzeggen.
Ik moest zoekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
Gradually watermelon
Gradually watermelon
I like shapes!quote:
Vind je dat serieus al duur? ik zat net te kijken naar een device en die kost ¤ 451.048,50, en daar heb ik er 4 van nodig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb inmiddels alles in m'n huis dat bekabeld internet kan hebben bekabeld aangesloten. Viel echt in de categorie 'als je toch bezig bent...'
Wel 45¤ armer omdat switches duur zijn.
De Grand Watermelon is trouwens één van de meest gewilde biljetjes ter wereld. In januari 2014 is er eentje voor 3,29 miljoen dollar geveildquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
Gradually watermelon
Gradually watermelon
Die ken ik niet neequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest zoeken![]()
Hier nu:
Thanks for all
You've done
I've missed you for so long
I can't believe you're gone
You still live
In me
I feel you in the wind
You've got me constantly
I never knew what it was to be loved
.![]()
![]()
![]()
Denk ook dat jij die moet zoeken...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Grand Watermelon is trouwens één van de meest gewilde biljetjes ter wereld. In januari 2014 is er eentje voor 3,29 miljoen dollar geveildGrand slaat op een bedrag van 1000 dollar en de Watermelon is de benaming voor de nullen op de achterkant. Take a look
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#Iederedagslimmermetbiljetjesvanfles
Is ook erg mooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ken ik niet nee
Klinkt erg mooi
Zekersquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar moet je flink wat bessen voor neertellen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je dat serieus al duur? ik zat net te kijken naar een device en die kost ¤ 451.048,50, en daar heb ik er 4 van nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel mooi ontwerp"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat zeggen ze omdat jij het bent. Iedere andere dooie lul kan die dingen voor 500 kopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je dat serieus al duur? ik zat net te kijken naar een device en die kost ¤ 451.048,50, en daar heb ik er 4 van nodig.
Tja wat is nodigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je thuisnetwerk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Maar app via de TV zegt wel dat ik niet bij het huishouden hoor.
Jawel dat moet ook vandaag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dan hoef je dat aanrecht dus ook niet te doen
Kun je jezelf iig mee identificeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
Snel The Secret Lives of Mormon Wives kijken.
vast geen 10gigabit verbindingen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb inmiddels alles in m'n huis dat bekabeld internet kan hebben bekabeld aangesloten. Viel echt in de categorie 'als je toch bezig bent...'
Wel 45¤ armer omdat switches duur zijn.
Fortigates, de oplettende handjes en oogjes op de Nederlandse navelstreng richting de grote boze wereld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja wat is nodig![]()
In welke range moeten we denken. 4 speedbootjes? Vier eengezinswoningen voor al je minnaressen? 4 mri scans? Tell us!
Ja die geile snollen willen ook weleens wat natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Heb wel het idee dat ze alles doen wat God heeft verboden.
Sow dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die geile snollen willen ook weleens wat natuurlijk
Dat heb je toch niet voor thuis nodigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fortigates, de oplettende handjes en oogjes op de Nederlandse navelstreng richting de grote boze wereld.
Ja ik ga ook naar buiten, het is heerlijk zo te zienquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!
En doei want moet naar de supermarkt.
echt he. belachelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het achterlijk warm en zonnig ineens
hoe ben je gekleed?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ben hier niet op gekleed
Nou dat was wel een flitsbezoekquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!
En doei want moet naar de supermarkt.
gewoon, alleen heel je lokale netwerk alvast 10Gbit klaar makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat uit de muur kan trekken hier.
Wat een mooiertsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Happy dierendag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is wel warm jaquote:
Wát een scheetjes!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Happy dierendag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb geen huisdierenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Pics van iedereen zn huisdieren![]()
Of is dat al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn papiervisjes zijn wat schuwquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Of is dat al geweest?
vaatwasser kaduuk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
Kon ik maar voor een dag een vaatwasser huren.
Heb er nooit 1 gehad. Heb gewoon geen zin om de vaat te doen want veel.quote:
Binnen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen huisdieren
op wat spinnen na.
en heel soms een verdwaalde slak
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze heeft ook weer een prima dierendag. Samen op de foto met zijn beste vriendje.Ahhh, dat snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die willen niet knuffelen?! Wat flauwquote:
Dat kan, kost wel veel geld voor een dagjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
Kon ik maar voor een dag een vaatwasser huren.Baby darling doll face honey
ahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er nooit 1 gehad. Heb gewoon geen zin om de vaat te doen want veel.
Ik had gisteren ineens een naaktslak op de vloer bij de bank waar ik zit met mijn voeten. Liep naar de keuken om melk te pakken, kom terug en ligt daar ineens zonder een slijmspoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnen?
[..]
Ahhh, dat snoetje
[..]
Die willen niet knuffelen?! Wat flauw
[..]
Dat kan, kost wel veel geld voor een dagje
Na nee beter alles doen zodat ik morgen me kan richten op andere dingen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef [url=https://forum.fok.nl[quote]
[b]Op vrijdag 4 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
kleine beetje doen dan en uitsmeren over het weekend?
ninjanaaktslakquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gisteren ineens een naaktslak op de vloer bij de bank waar ik zit met mijn voeten. Liep naar de keuken om melk te pakken, kom terug en ligt daar ineens zonder een slijmspoor.
ja, vorige week zat er opeens een slakje tegen de koekoek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnen?
[..]
Ahhh, dat snoetje
[..]
Die willen niet knuffelen?! Wat flauw
[..]
Dat kan, kost wel veel geld voor een dagje
Ik heb gisteren op mijn oude harde schijf een foto van mijn hond als pup gevondenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Of is dat al geweest?
Gatsiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gisteren ineens een naaktslak op de vloer bij de bank waar ik zit met mijn voeten. Liep naar de keuken om melk te pakken, kom terug en ligt daar ineens zonder een slijmspoor.
En als je dan toch bezig bent, dan is het meestal niet zo ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee beter alles doen zodat ik morgen me kan richten op andere dingen.
Oh, zullen ze t wel gezellie vinden bij je binnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vorige week zat er opeens een slakje tegen de koekoek.
en heb wel eens vaker een slakje binnen had
Ahhhhquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op mijn oude harde schijf een foto van mijn hond als pup gevonden
Rip hond
heb hem/haar toch aan zijn/haar huisje gepakt en naar buiten getransporteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsiemaar kan best makkelijk mee naar binnen zijn gekomen met iets?
[..]
En als je dan toch bezig bent, dan is het meestal niet zo ergmaar de drempel om er aan te beginnen soms wel
[..]
Oh, zullen ze t wel gezellie vinden bij je binnen
[..]
Ahhhhen dat is al tijd geleden dan?
Snap ik, slak betaald vast ook niet mee aan de huurquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb hem/haar toch aan zijn/haar huisje gepakt en naar buiten getransporteerd
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2006-2007 geloof ik. Ze kreeg tijdens corona dementie
ik ga ook niet voor 2 huizen hypotheek betalenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, slak betaald vast ook niet mee aan de huur
Dan zit je ook nog heel lang in de ontkenningsfase terwijl je heel stiekem al weet dat het klaar is.quote:
Heb dat zelf nog niet zo meegemaakt. De hond van mn ouders (waarmee ik deels ben opgegroeid) werd ook dement. Toen hij daar zelf echt last van begon te krijgen, zover je dat kan inschatten dan, hebben we hem in laten slapenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit je ook nog heel lang in de ontkenningsfase terwijl je heel stiekem al weet dat het klaar is.
Gewoon eentje van mapla kopen voor weinig. Zelf aansluitenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er nooit 1 gehad. Heb gewoon geen zin om de vaat te doen want veel.
heb jij een kat? of waarom laat je altijd dezelfde foto van die kat als kitten zienquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Poezeltjedag![]()
https://i.imgur.com/moaZoX6.jpg
wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ga zo wel even een cowij doen op het terras
Zou echt niet weten waar ik dat in mijn keukentje kwijt moet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon eentje van mapla kopen voor weinig. Zelf aansluiten
Dit klinkt echt heel smerigquote:
In een aanrechtkastjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou echt niet weten waar ik dat in mijn keukentje kwijt moet.
Ja weet niet maar ik zit sinds gisteravond echt nu de hele tijd om mij heen te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsiemaar kan best makkelijk mee naar binnen zijn gekomen met iets?
[..]
En als je dan toch bezig bent, dan is het meestal niet zo ergmaar de drempel om er aan te beginnen soms wel
[..]
Oh, zullen ze t wel gezellie vinden bij je binnen
[..]
Ahhhhen dat is al tijd geleden dan?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Of is dat al geweest?
Zie je je hebt kastjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef Ama het volgende:
Succes met hier een vaatwasser plaatsen.
[ afbeelding ]
compensatie voor watquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet maar ik zit sinds gisteravond echt nu de hele tijd om mij heen te kijken.Ik vertrouw mijn dekentje ook niet meer.
En het is idd het doen, als ik eenmaal bezig ben is het misschien kwartiertje werk ofzo.
Ik heb precies ditzelfde keukenblokquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Spider-man is niet erg om te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Sociale huur?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
compensatie voor wat
[..]
Snap ikBrrrr
En herkenbaar
[..]
Ik heb precies ditzelfde keukenblok
[..]
Spider-man is niet erg om te hebben
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |