SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door gianni61 op 04-10-2024 10:54:49 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
De luchtalarmsirene?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doffe knal, daarna sirene alarm, daarna brandweersirene en een rookpluim
nee, Bedrijventerrein heeft zn eigen alarmeringssysteemquote:
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Bedrijventerrein heeft zn eigen alarmeringssysteem
NOG niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.
US die met z'n handgranaat aan het spelen was.quote:
ook daarvoor hebben ze een eigen systeemquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, niet veel activiteit op P2000. Zal wel meevallen dus.
En waarschijnlijk is er ook een eigen brandweer dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daarvoor hebben ze een eigen systeem
jepquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is er ook een eigen brandweer dan?
DROMMELS, DROMMELS, DROMMELS!quote:
quote:
Wat handig!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ik heb dat Bassie en Adriaan filmpje opgezocht en ik krijg spontaan reclame op insta voor Tubular Bells in concert.
Zoek eens op De Toppers?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, Insta, ik weet dat ik regelmatig klik op concertposts, dat betekent niet dat ik naar iedere show van een zoekterm wil.
Dat was zo te zien Los z'n bijdragequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
wat doet de rondborstige dame trouwens in de OP?
google "Nibi the beaver"quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
google "Nibi the beaver"
Je zult niet teleurgesteld zijn
Oei verandering eng hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor om de persoon die gaapcaaf eruit heeft gehaald permanent te verbannen uit GC.
Eet ze dat samen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blikje tonijn en slagroom![]()
Verder lust ze toch niks
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:49 schreef Ama het volgende:
Oke vandaag een poging om het aanrecht leeg te maken.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blikje tonijn en slagroom![]()
Verder lust ze toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |