SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Lospedrosa op 03-10-2024 22:59:12 ]Vakman pur sang
Ik vind zelf ook beetje zonde om te gaan als ik niet de volle energie heb en geen zin in eten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oordoppen. En hij is de liefde van je leven, slaapt ie daarna maar weer bij
Dat doen vrije dagen met jequote:
hmm ja that sucksquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar denkt mijn andere medicijnen anders over helaas.
Ja bloedverdunners en alcohol is een hele slechte combinatie.quote:
Sommige zit een stofje in wat je hoest stillegt, dat helpt wel als je 's nacht echt niet meer kunt slapen door het hoesten. Maar is denk ik via de ha.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Geloven jullie in hoestdrank? Als in denken jullie dat ik dan sneller van de blaftyfus af ben of valt het tegen. Koop dat normaal zelden.
Ik zit nu in de fase ‘we komen iets fixen, maar vervolgens maken we iets anders kapot/erger’. Dodelijk vermoeiend.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, ook zo met spullen die een klein beetje beschadigd zijn, zo'n beschadiging die echt niemand ziet maar ik wel weet............nope nope nope can't do
Ja ik ga morgen ook even bellen of er iets is waardoor het wat sneller over kan gaan omdat ik echt naar Berlijn wil. Ik hoef niet 100% beter te zijn maar ik wil niet daar lopen en mezelf kapot hoesten en nergens trek in hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sommige zit een stofje in wat je hoest stillegt, dat helpt wel als je 's nacht echt niet meer kunt slapen door het hoesten. Maar is denk ik via de ha.
Paracetamol-coffeine kun je overal kopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sommige zit een stofje in wat je hoest stillegt, dat helpt wel als je 's nacht echt niet meer kunt slapen door het hoesten. Maar is denk ik via de ha.
Cher d'r moeder lijkt me ietwat dood?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dat stond er eerst bij toch @:Nizno
Bij mijn zus in de serre, die had jarenlang gezocht naar een of andere Franse zeldzame tuintegel, ik kom binnen dabberen en ik zie meteen twee dezelfde tegels naast elkaar liggen "eeehum hoort dat wel zo? toen begon ze ineens rare piepgeluidjes te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu in de fase ‘we komen iets fixen, maar vervolgens maken we iets anders kapot/erger’. Dodelijk vermoeiend.
En tegels waarvan er tig duizend variaties in het pakket zitten en dan nog weten ze 2 dezelfde naast elkaar te leggen.
Dodelijk vermoeiend en ik zie alles
je kreeg gelijk het boze oog?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn zus in de serre, die had jarenlang gezocht naar een of andere Franse zeldzame tuintegel, ik kom binnen dabberen en ik zie meteen twee dezelfde tegels naast elkaar liggen "eeehum hoort dat wel zo? toen begon ze ineens rare piepgeluidjes te maken
Ik weet het niet meer precies Koen, er stond zoietsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cher d'r moeder lijkt me ietwat dood?
waar is @Niznoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies Koen, er stond zoiets![]()
Alleen @:Nizno weet nog hoe en wat.
Het leed is geleden, de horizon schijntquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:55 schreef Ygritte het volgende:
Pierlala, voor het laatst ergens in de jaren 90 gehoord denk ik….
Internet?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
waar komen die tieten in de OP vandaan?
Ik heb er inmiddels meerdere gespot en kennelijk is het bij het leggen ‘algemeen geaccepteerd’ dat ze ze een kwart slag of hele slag draaien. Ik vind er iets van.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn zus in de serre, die had jarenlang gezocht naar een of andere Franse zeldzame tuintegel, ik kom binnen dabberen en ik zie meteen twee dezelfde tegels naast elkaar liggen "eeehum hoort dat wel zo? toen begon ze ineens rare piepgeluidjes te maken
Boudewijnquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leed is geleden, de horizon schijnt
Wanneer de doden dronken zijn en pierlala verdwijnt
Dan steken we de loftrompet en ook de dikke draak
En eten 's avonds zandgebak op 't feestje bij Klaas Vaak
Ik moet nog ernstig wennenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef Xilia het volgende:
Gebruikt iemand van jullie al alleen de nieuwe layout?
Ik gebruikte het op mijn laptop maar moest wel wennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef Xilia het volgende:
Gebruikt iemand van jullie al alleen de nieuwe layout?
Als ik bij vreemden op bezoek ben hang ik ongevraagd ook alle schilderijtjes en posters aan de muur recht, stop me maar eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels meerdere gespot en kennelijk is het bij het leggen ‘algemeen geaccepteerd’ dat ze ze een kwart slag of hele slag draaien. Ik vind er iets van.
Ik kan ook heel slecht tegen verkeerd lopende lijnen of niet uitgelijnde badkamer/wc tegels.
Onder de groene heeeemel in de blauwe zonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leed is geleden, de horizon schijnt
Wanneer de doden dronken zijn en pierlala verdwijnt
Dan steken we de loftrompet en ook de dikke draak
En eten 's avonds zandgebak op 't feestje bij Klaas Vaak
Je moet wel even met de settings kloten zodat het minder druk oogt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
ohja die nieuwe layout, ook nog eens een keer proberen
neem nog wat paddosquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onder de groene heeeemel in de blauwe zon
Haha ik doe dit met mijn zwager. We doen het ook in publieke gelegenhedenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik bij vreemden op bezoek ben hang ik ongevraagd ook alle schilderijtjes en posters aan de muur recht, stop me maar eens.
0.5 seconden las ik zwangerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha ik doe dit met mijn zwager. We doen het ook in publieke gelegenheden
Ja in restaurants flik ik het ook, anders blijf ik er vol afgrijzen naar staren de hele tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha ik doe dit met mijn zwager. We doen het ook in publieke gelegenheden
ik zou mezelf liever van kant maken dan het met m'n schoonzus te doenquote:
Vind het wel nice alleen op de iPad werkt de autorefresh helaas nog niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruikte het op mijn laptop maar moest wel wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |