Dankjewel bradabro.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
POSITIEVE IMPACT JAAAAA![]()
Maat wij als KLB SC zijn collectief trots op je bro. Bizar knap gedaan!
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.quote:
rustig aan tong.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.![]()
![]()
Ik vind dit ook belachelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de laatste post. De FOK!-regels niet kennen.![]()
![]()
Na 25 jaar nog niet weten dat het Tong en tong80 is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
rustig aan tong.
dat is hier niet aan de orde, het spijt me
Maakt ons helemaal niks geen klote uit. Die regels zitten in jouw hoofd, wat het is zit in jouw hoofd. Niet bij ons.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 25 jaar nog niet weten dat het Tong en tong80 is.
Wel een beetje saai.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Even over nadenken wat ik ga machen. Er ligt nog een kaasschnitzel dus die sowieso. Misschien frieten en een wat uitgebreidere salade ofzo.
Bek houden tegen tong80 ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maakt ons helemaal niks geen klote uit. Die regels zitten in jouw hoofd, wat het is zit in jouw hoofd. Niet bij ons.
Wij leven zoals wij dat willen. Beter toon je respect tonen wij dat ook.
Wat kost zo'n operatie tegenwoordig ?quote:
Ik mag je Niels, maar ik vind dat iedereen een topic mag openen en niet alleen die met laatste post. We zijn hier geen kleuterklas.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bek houden tegen tong80 ja.
@Bezsenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n operatie tegenwoordig ?
Neehadgeen tel bij mijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin heb je foto's genomen?
ja vooral duizendpotenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig. Vind ze altijd wel fascinerende beestjes.
Flippin' fun zouden de Amerikanen zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Blijft leuk om Flippin' altijd papoea te noemen in NWS.
Harde vlog man, bedankt voor het delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |